Citat:
Ursprungligen postat av
Spelguden
Eller hur, lite konstigt att BOs expojkväns tränare dyker upp i tråden och börjar försvara honom direkt med ett fullt planerat alibi osv.
Men hjälp! Jag hoppas ni som hoppar på Strukturalisten bara driver...

Det räcker alltså inte att han outar sig själv genom att informera om att han är killens tränare samt lägger upp ett matchresultat som visar att personen dessutom gjort mål i den aktuella matchen, nu är alibit planerat också? Sällan har väl en potentiell gärningsman haft så bra alibi som framkommit så här snabbt här på fb...
Hoppas på att tjejen kommer tillrätta, utan en skråma, bums! Fast jag har svårt att se hur det skulle gå till... Med tanke på att det letas i området så känns det nästan som om någon bör ha tagit med henne i bil, för annars borde hon väl återfunnits. Frågan är väl i vilket skick hon var i det läget i så fall. Det är ju ändå inte ett barn som saknas, utan en som är myndig inom ett år, och även om hon ser späd ut så kan hon säkert ge en anfallare en match om hon får chansen. Vilket får mig att tänka att hon nog inte fick det.
Ang. hennes kläder och märken som jag såg nån skriva om; kikade runt bland hennes vänners Instagram och har sett andra som haft Odd Molly osv så det kanske bara var en trend, inget som pekar på en viss typ av ekonomi...