Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-08, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpelstiltskina
Tanken slog mig med men jag vågade inte yttra den tanken högt. Det kan ju hänt något redan inne på caféet, efter att dem stängt. Men någon skrev i tråden att ett vittne sett LH stå utanför kring 18.30.

Som sagt, jag tror mer på teorin att det är någon hon känner eller åtminstone är bekant med än att något plötsligt psykfall dykt upp och rövat bort henne.
Vem äger caféet?
2015-06-08, 21:33
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987
Du kanske skulle delge polisen den infon istället...
Polisen vet redan om den här mannen.
2015-06-08, 21:34
Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
Fan vad jag vill veta hur "knasbollen" ser ut, jobbar som väktare i byn och vi har under en tid haft flera tjejer som kommit till oss angående en man/kille mellan 25-35 som varit väldigt närgången och obehaglig tom varit framme och "tafsat" på tjejer.

Kan ju vara helt orelaterat men vill veta hur den där knasbollen ser ut..
Jag hoppas du tar kontakt med polisen, 114 114!
2015-06-08, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Nån skrev i tråden att det finns ett nudistbad i närheten.....inget ont om nudister, men ett eller annat pervo lär väl ett nudistbad locka till trakten?

Nycklarna kvar i mopeden och hennes kasse kvar vid mopeden, dock saknas hjälmen. För mig låter det som att någon sett henne anlända med mopeden och lagt sig i bakhåll och väntat på att hon ska komma tillbaka. När hon satt på sig hjälmen och gjort sig redo att åka, så har GM överfallit henne och kastat in henne i en bil. Med hjälmen på så hör och ser hon inte förövaren komma och hennes skrik kvävs av hjälmen. Sedan har GM sannolikt kört till avskild plats för att .....ja, det behöver nog inte förklaras.
Hoppas verkligen hon återfinns i livet och att den jävel som gjort henne illa får smaka på hämnden. Rejält.

Otroligt osannolikt att hon lever, fast vi kan ju hoppas.
2015-06-08, 21:35
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Representanten för arbetsplatsen har väl gått och blivit kåt på tjejen och dykt upp vid stängningsdags och velat ha ett samtal om någonting, och sen har det snabbt gått överstyr.

Men jag tror att det är en blatte,neger eller något öststatsskräp som kommer att visa sig vara gärningsman.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsaho9
Jo men var han verkligen på matchen då?
Det är det som är frågan.

Ja det var han. Jag var med honom hela dagen så släpp det nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Fast nu har det ju hittats spår som härleds till flickan inte långt från caféet. Vid en silo, ladugård eller vad det nu var. Så indragen i en bil och direkt körd därifrån är nog inte fallet.

Från moped, till byggnaden där spår hittades och sedan vidare till... återstår att se.

Kort bilfärd kanske a la Eklund? Det går väl att köra till platsen där fyndet gjorts antar jag. Har svårt att se hur hon annars skulle förts bort utan upptäckt. Usch vad hemskt det här är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Ja, om det är en eller flera negrer som tagit henne så är det nog så. Handlar det om araber eller centralasiater kan hon komma undan med en gruppvåldtäkt.
Är det en svensk så är det en psykiskt sjuk person och då är det mer ovisst.

Vilka dumheter... suck.
2015-06-08, 21:38
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenbrott
ja, denna högervågen i samhället måste tas på allvar. kvinnosynen dom framför är vidrig och vi måste ta hand om våra kvinnor.

Ja det måste vi. Precis lika bra som Anders Eklund, Kristoffer Johansson, Andreas Johansson, Fredrik Svensson, Niklas Lindgren m fl gjort och gjorde. Det har aldrig hänt att en äktsvensk ens krökt håret på någon kvinnas huvud. Dom måste ha varit förklädda, plastikopererade "Mena" hela bunten.

Det här är en tråd om en försvunnen 17-årig tjej. Vi vet inte vad som hänt henne, vi har några ledtrådar som vi känner till här som inte pekar åt något särskilt håll. Det finns tyvärr en uppenbar risk att ett allvarligt brott är begånget här, men vem som är gärningsmannen kan vi inte rimligen göra några intelligenta gissningar om. Den här sortens brott (om det är ett brott - låt oss hoppas på det bästa) är ovanliga. Erfarenheterna visar dock att det precis lika gärna kan vara en våldsam nazist, en småkriminell "Svensson", en arbetslös och missanpassad äktsvensk som en "Mena". Inte minst så här ute på landsbygden skulle jag inte som nån idiot här ovan sätta en massa stålar på att det "måste" vara någon som kommit hit och fått asyl.

Kan vi diskutera försvinnandet och sluta använda tråden till att rapa upp tröttsamma rasisttirader som alla vi som läser dessa trådar här och i ABoK ändå sett hundratals gånger förut?
Medlem
gaylordfuckers avatar
Någon som kan länka från någon karta vart detta kafé finns, var mopeden var parkerad?
Medlem
Igni-ferroques avatar
Om hon brukade åka moped kan ju någon ha fattat intresse för henne när de sett henne på vägen?
Möjligen en liten skillnad mot att åka i en bil med tonade rutor tex.
Medlem
DjPuttes avatar
GM i detta fall finns i hennes närhet som vet hur hon fungerar & hennes tider på jobbet etc etc, Så hon har förmodligen följt med frivilligt för att sedan har det blivit skarpt läge och hon inte velat göra det GM velat!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in