Citat:
När du skickar ett meddelande och sen väljer att blocka personen kommer personen läsa ditt namn som "facebook-användare". Han kommer kunna läsa ditt meddelande utan några problem, han kommer dock inte kunna svara.Hur funkar detta med att blockera människor?
Om jag skriver ett mail tlíll ngn och sen blockerar människan INNAN han/hon har hunnit läsa mitt mail.
för när ngn läst mailet så får man ju se en bock som visar att mailet är läst.
Jag vill sända ett mail till en människa som är jobbig, och då vill jag blockera honom DIREKT efter att maielt är sänt. Men jag VILL att han skall läsa mitt meddelande först.
Hur gör jag?
Tack på förhand.
Om jag skriver ett mail tlíll ngn och sen blockerar människan INNAN han/hon har hunnit läsa mitt mail.
för när ngn läst mailet så får man ju se en bock som visar att mailet är läst.
Jag vill sända ett mail till en människa som är jobbig, och då vill jag blockera honom DIREKT efter att maielt är sänt. Men jag VILL att han skall läsa mitt meddelande först.
Hur gör jag?
Tack på förhand.
Citat:
Jag har för mig att det inte fungerar. Det är samma system som det är på telefonen och på hemsidan.
Citat:
Testa att googla, du kommer inte hitta något telefonnummer eller någon mejl att mejla.Denna "artikel" har ca två år på nacken, men läs om du hittar något:
http://thenextweb.com/facebook/2013/01/15/what-happened-when-facebook-disabled-my-account/