2011-11-01, 09:50
Medlem
ekmannens avatar
Är det någon mer som har problem med chatten? Första gången jag går in på facebook funkar inte chatten alls, man ser inga vänner online eller någonting, jag måste uppdatera/gå in på facebook igen för att få det att funka.
Citera
2011-11-01, 16:07
Medlem
Xiztecs avatar
Hur tar man bort alla wallposts ifrån facebook? Ta bort alla manuellt är segt som fan, och jag vill inte stänga av min wall.

Finns det något program eller något?
Citera
2011-11-01, 16:31
Bannlyst
Har försökt leta igenom helvetet med sekretessinställningar men hittar inte var man blockerar så att ingen ser mina vänner, alltså inte ens mina egna vänner.

Någon som minns det i huvudet?
Citera
2011-11-01, 17:35
Bannlyst
Hej!

Har precis uppdaterat min iPad 2 till iOS 5 och hämtade Facebook appen från App Store.
Jag har nu försökt att logga in i 30 min men det vill sig inte, någon som har haft samma problem?
Citera
2011-11-01, 23:27
Medlem
HansKammlers avatar
Har ett jävligt skumt problem på facebook, det försvinner folk lite random, utan att den personen eller jag tagit bort varandra. Det är inte senast tillagda vän som försvinner heller, utan helt random någon som bara försvinner från vänner-listan. Flera av mina nära vänner har t.ex försvunnit och sen har jag fått en vän-förfrågan och där dom senare frågat varför jag tagit bort dom?

Finns det någon förklaring till detta och är det fler som råkat ut för det? Är det bara nån bekant som försvinner ids man ju inte ens fråga, dom kanske har tagit bort en med mening
Citera
2011-11-02, 01:10
Medlem
starfaces avatar
Har ett problem med nya facebook. Gillar att hålla rensat på i min logg men om man tar bort att man taggats i ett foto så försvinner även fotot från bilder som jag är taggad i. Taggen ligger kvar men fotot syns inte när man går in på min profil och kollar på "foton". Vill alltså bara to bort själva händelsen från loggen men vill att man fortfarande ska kunna se bilderna.

Vettefan om nån förstår vad jag menar....
Citera
2011-11-02, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Har försökt leta igenom helvetet med sekretessinställningar men hittar inte var man blockerar så att ingen ser mina vänner, alltså inte ens mina egna vänner.

Någon som minns det i huvudet?

>Redigera profil >Släkt och vänner
Citera
2011-11-02, 11:08
Medlem
Nån som vet hur man åtgärdar detta felmeddelande vid inloggningen?

"Sorry, we are experiencing temporary technical problem, please check back later."

Har varit så i en vecka nästan, och jag kommer fortfarande inte in på Facebook på denna datorn. Men på övriga datorer hemma funkar inloggningen utan problem. Någon med samma problem?
Citera
2011-11-02, 11:08
Medlem
En sak jag stört mig på väldigt länge är att samma personer dyker upp direkt när man skriver in en viss bokstav i sökfältet och som finns som "vänförslag", personer man inte ens vill vara vän med, hjälper inte att blocka heller så någon som vet hur man får bort det? Blir samma sak oavsett vilken dator man är inne på.
Citera
2011-11-02, 20:12
Medlem
Okej har ett jävligt störande problem. Har en samsung galaxy s2 och facebook för android. När jag försöker logga in så får jag detta meddelandet:

"Det går inte att hämta aviseringarna, Försök igen senare. The session has been invalidated because the user has changed the password"

Wtf liksom? Jag har inte ändrat mitt lösenord och jag kan logga in utan problem på min vanliga dator.

Hjälp!!!
Citera
2011-11-02, 23:56
Medlem
Finns det någonting som faktiskt fungerar som det ska på Facebook i dagsläget?

Varför går det inte att radera hela fotoalbum längre?

Får samma jävla frågjävel tusen gånger:

Radera fotoalbum?

Är du säker på att du vill ta bort Bilder som jag fotograferat?

Klickar yes och antingen kommer samma meddelande igen eller så laddar den om sidan och går till felmeddelande.

Överväger att avsluta Facebook nu. Ingenting fungerar och felen ordnas aldrig till.

Deras app suger hästkuk också. Klickar man på comment under bilder hamnar man ofta i fel kommentarsflöde, vissa notifieringar står och tuggar i tusen år och chatten är mongo.

Finns knappt något som fungerar och ändå accepterar folk det.
Tycker det är läge att hoppa av tåget nu.
Citera
2011-11-03, 18:18
Medlem
veyloons avatar
Kommer säkert låta som värsta jävla surgubben..
Men finns det inte nått jävla sätt att stänga av så jag slipper se allas jävla spotify-skit musik som de lyssnar på?? jag är fan inte intresserad av dålig jävla musiksmak. att folk skriver "gick nyss upp, har precis sminkat mig, och satt igång en kopp kaffe" är fan så illa nog. Trött på skiten nu.. *barf*

vh
mr V
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in