2015-05-16, 00:15
Medlem
Hur kan man ta bort alternativet att folk kan lägga till som vän så bara jag kan skicka förfrågningar?
Citera
2015-05-17, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skierfe

Ja, de hamnar i övrigt. Sista frågan: vet ej.
Säker? Jag läste någonstans att har man gemensamma vänner med personen så ser den meddelandena som vilka meddelanden som helst. Men det kanske har ändrats eller så har det aldrig varit på det viset. Men aja
Citera
2015-05-18, 00:52
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruxxet
Hur kan man ta bort alternativet att folk kan lägga till som vän så bara jag kan skicka förfrågningar?

Du kan vad jag vet åtminstone ändra inställningarna på det viset att inte alla kan lägga till dig, alltså offentligt, utan endast vänners vänner. Det hjälper ju dig endast en bit på traven, men likväl en förbättring förmodar jag.

* Inställningar
* Sekretess
* Vem kan kontakta mig? Vem kan skicka vänförfrågningar till mig? Välj "vänners vänner."

Dock är detta kanske ingen ny information för dig, då du egentligen söker full sekretess, men ett steg på vägen.
Citera
2015-05-18, 14:06
Medlem
Hej

Jag får inte meddelanden längre i övrigt inkorgen, folk säger att dom skickar som jag inte är vän med men jag får varken i vanliga eller övriga, har till och med gjort en facebook och provat och nepp kommer ingenting.

Jag har i kryssat att vem som helst får skriva till mig, alltså inte valt att t.ex bara vänner får eller så.

Detta slutade funka för ca 1 månad sen.
Citera
2015-05-19, 15:30
Medlem
[Infinite]s avatar
Hur tar jag bort min födelsedag påminnelse? jag vill inte att folk ska gratulera mej
Citera
2015-05-19, 18:24
Medlem
Fallmans avatar
Har bilder, Samt taggade på andra bilder som ej är mina. Vill EJ ta bort bilderna (själva taggen).... utan jag vill göra allt privat så enbart jag kan se. Hur gör jag?
Citera
2015-05-20, 14:05
Medlem
Nära vänner i facebook:

Jag använder mig mycket av nära vänner just för mina nära vänner.
Ett bra sätt att hålla sig ajour.
Nu till min tvådelade fråga.
Ibland (för det mesta) så kommer de med i feeden när de gillar någon länk, men ibland inte.
1. Vad beror det på att det inte kommer med varje gång?
2. Kan man stänga av så endast statusuppdateringar hamnar i feeden för nära vänner?

PS Detta händer oavsett man har senaste och inte topphändelser inställt.

tack på förhand.
Senast redigerad av broderbanan 2015-05-20 kl. 14:08.
Citera
2015-05-22, 14:21
Medlem
Mvks avatar
VAFAN händer????

Jag har blockerats av facebook för dom påstår att mitt namn inte är riktigt.
Det är riktigt och jag försöker skicka in ett foto på mitt körkort men den här skiten kommer upp:

http://postimg.org/image/cgmf5gzv9/full/

Jag har visst fyllt i alla uppgifter och provat 2 olika webbläsare.
Har hållit på i en timme nu och tjorvat med det här.

Nån som vet vafan som pågår?????

Citera
2015-05-22, 18:35
Medlem
perruchess avatar
Hur funkar detta med att blockera människor?

Om jag skriver ett mail tlíll ngn och sen blockerar människan INNAN han/hon har hunnit läsa mitt mail.
för när ngn läst mailet så får man ju se en bock som visar att mailet är läst.

Jag vill sända ett mail till en människa som är jobbig, och då vill jag blockera honom DIREKT efter att maielt är sänt. Men jag VILL att han skall läsa mitt meddelande först.

Hur gör jag?

Tack på förhand.
Citera
2015-05-24, 16:06
Medlem
Coccosbolls avatar
Kan man stänga av webchatten på facebook för en särskild person och vara tillgänglig för denna på telefonen? Så att denna individ kan se att jag är online när jag är på telefonen?
Citera
2015-05-26, 17:57
Bannlyst
Mitt konto har stängts av, av någon anledning, har inte Facebook något telefonnr eller liknande som man kan ringa?
Citera
2015-05-26, 19:17
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Mitt konto har stängts av, av någon anledning, har inte Facebook något telefonnr eller liknande som man kan ringa?
Skoj, skrev du något kritiskt nyligen? Själv blev jag varnad idag för att jag skrev nedvärderande om islam på real madrids sida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in