2015-05-22, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Detta vill jag också verkligen veta lite mer om! Har vart sugen på att prova den (benzobutikens gula stavar påstås innehålla phenazepam nämligen)

Mvh.
Var just därför jag undrade med. Så jag frågar igen och hoppas på svar.

NÅN SOM TESTAT PHENAZEPAM ELLER VET MER OM HUR DET FUNKAR???
Citera
2015-05-26, 11:06
Medlem
eddiepeddies avatar
Har märkt att jag inte längre får bra effekt på pixen. Ibland ingen effekt alls trots höga doser. Som nu nyligen. Varit utan i en månad och ätit både stes rivotril och xanor men får inte nån bra effekt. Vad kan det bero på? Stesolid är svenska och xanoren är 1mg och dom är bra. Rivotrilen är från galenika i karta.
Citera
2015-05-26, 11:47
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Har märkt att jag inte längre får bra effekt på pixen. Ibland ingen effekt alls trots höga doser. Som nu nyligen. Varit utan i en månad och ätit både stes rivotril och xanor men får inte nån bra effekt. Vad kan det bero på? Stesolid är svenska och xanoren är 1mg och dom är bra. Rivotrilen är från galenika i karta.
Stess har väldigt lång halveringstid, har du ätit stora doser kan det behövas mer än en månads uppehåll för att få effekt igen.

Var du helt ren i 1mån?
Citera
2015-05-26, 14:34
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blygfisen
Stess har väldigt lång halveringstid, har du ätit stora doser kan det behövas mer än en månads uppehåll för att få effekt igen.

Var du helt ren i 1mån?

Ja. Tog 3mg Bupernorfin vid ett tillfälle bara. Legat på sjukhus 1 vecka. Kom hem för en vecka sen.
Ska inte äta mer Stesolid nu på ett tag. Utan ska köpa Iktorivil och Xanor istället och flumma på dom istället. Beställt FM1r också vilket jag hoppas funkar. Får Imovane 7,5mg om ett par dar också. Tagit 4mg Bup idag. Och ska köpa pix ikväll. Tänkte jag köper 50 Ikto, 20 Xanor 1mg (utländska blåa men bra), 20 Imovane 7,5mg och så en Bup Sandoz 8mg.

Kan det vara att jag tar Buprenorfin som gör att jag inte känner pixen lika mycket?
Citera
2015-06-07, 16:36
Medlem
Benso för att lägga om dygnet?

Jobbar natt och har jätteproblem att somna på fredag kväll då kroppen är inställd på att vara vaken på natten. Måste lägga om dygnet eftersom jag har småbarn. Jag funderar på att ta en tablett varje fredag kväll för att kunna somna. Andra dagen är det inga problem att somna. Har köpt xanor 1 mg för att testa (har aldrig provat benso tidigare). Synpunkter på detta? Kan man köra bil på lördag tex?
Citera
2015-06-07, 21:45
Medlem
limE86s avatar
Jag satt och jämnförde Iktorivil, Xanor och Stesolid på fass. Både Stesolid och Iktorivil har en biverkning som kan orsaka hjärtstopp, men Xanor har inte den biverkningen. Är det för ett Xanor inte är muskelavslappnande?
Citera
2015-06-07, 23:17
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliro
Jobbar natt och har jätteproblem att somna på fredag kväll då kroppen är inställd på att vara vaken på natten. Måste lägga om dygnet eftersom jag har småbarn. Jag funderar på att ta en tablett varje fredag kväll för att kunna somna. Andra dagen är det inga problem att somna. Har köpt xanor 1 mg för att testa (har aldrig provat benso tidigare). Synpunkter på detta? Kan man köra bil på lördag tex?

Pröva melatonin först, en substans som utsöndras naturligt av kroppen på kvällen som gör oss trötta. Används ofta av piloter och annan flygpersonal för jetlag och vid skiftarbete. Finns på recept i Sverige men som hälsokost utomlands, billigt på eBay och inga problem att ta in.

Funkar inte det så skulle jag hellre ta en sömntablett som nitrazepam, Imovane eller Stilnoct.

Om du kan köra eller inte är upp till dig att bedöma, men avstå innan du vet hur du reagerar.
Citera
2015-06-08, 09:16
Medlem
limE86s avatar
Om ni dricker en kopp kaffe (som innehåller ca 100mg koffein) tycker ni att kaffet dämpar effekten av benso?
Citera
2015-06-08, 09:20
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Om ni dricker en kopp kaffe (som innehåller ca 100mg koffein) tycker ni att kaffet dämpar effekten av benso?

Nej
Citera
2015-06-08, 09:25
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Nej

Okej då kan jag dricka kaffe och käka mina Ikto utan att tro att det dämpat effekten då
Kaffe med Ikto är så satans gott
Citera
2015-06-08, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
Var just därför jag undrade med. Så jag frågar igen och hoppas på svar.

NÅN SOM TESTAT PHENAZEPAM ELLER VET MER OM HUR DET FUNKAR???

Om det är Phena som en viss butik säljer , gula stavar, har jag testat.
Blev inte mer påverkad än av Flubromazolam, röda pellets( av de hade jag bäst effekt när det gäller
flubro av alla butiker).

Har hög tolerans.
Citera
2015-06-08, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Ja, och ganska kraftigt också, samt reducerar hur länge effekten av benson sitter i. För mig minskar effekten av benso minst lika mycket som att jag tog någon starkare stimulant innan eller samtidigt som bensointaget.

Förmodligen rättså individuellt eller är det fler som känner igen sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in