2015-06-06, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laughing
Finns det någon gratis stream eller stream som kostar en liten summa för finalen ikv ?
Matchen går ju på tv 3, annars så har viasat den på sin hemsida; vet inte om den är gratis eller kostar pengar.
Citera
2015-06-06, 16:32
Medlem
2608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spectacolos
hur i helvete är barcelona och juventus SJÄLLÖSA? jag ogillar båda lagen skarpt, men det är ganska uppenbart att de båda har tydliga organisatoriska profiler, klar spelmässig inriktning och en förankring i aktiva och breda supporterskikt.

Barcelona är så själlöst det kan bli. Breda supporterskikt är bara en omskrivning för många plastsupportrar. Den moderna fotbollen personifierad och allt ont som kommer med den.
Citera
2015-06-06, 16:33
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pardeus
Evra har också bråkat med Suarez och Evra har sagt att han kommer se till så Suarez känner att han finns på planen heh.
Endast ett par timmar kvar nu till avspark

Den börjar väl 20:45 eller är jag felinformerad?
Citera
2015-06-06, 16:47
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2608
Barcelona är så själlöst det kan bli. Breda supporterskikt är bara en omskrivning för många plastsupportrar. Den moderna fotbollen personifierad och allt ont som kommer med den.

Hade flertalet vänner som slutade titta på Barcelonas matcher under hösten när det gick dåligt för att helt sonika bli livslånga supportrar när fina skalper togs och det nalkas CL final. Forza Juve även om Barcelona fått CL titel serverad på silverfat.
Citera
2015-06-06, 17:30
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Den börjar väl 20:45 eller är jag felinformerad?
Du har rätt, vissa tror att ett par betyder 3-4 och inte betyder precis som det låter, 2...

Precis varit och köpt massa godis och dricka, tur att det är dåligt väder så ingen kompis får för sig att störa mig genom att vilja gå ut
Citera
2015-06-06, 17:33
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Hade flertalet vänner som slutade titta på Barcelonas matcher under hösten när det gick dåligt för att helt sonika bli livslånga supportrar när fina skalper togs och det nalkas CL final. Forza Juve även om Barcelona fått CL titel serverad på silverfat.
Därför jag gillar Fc Barcelona Sverige på Facebook, kommentarerna där är fruktansvärt roliga, 99% invandrare som taggar sina Real polare och så blir det bråk, ligan, cl och de inhemska cuperna var väl bortspelade hur många gånger som helst enligt dem
Citera
2015-06-06, 17:59
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Därför jag gillar Fc Barcelona Sverige på Facebook, kommentarerna där är fruktansvärt roliga, 99% invandrare som taggar sina Real polare och så blir det bråk, ligan, cl och de inhemska cuperna var väl bortspelade hur många gånger som helst enligt dem

Det sorgliga var att jag såg samma beteende utav folk som följt Barca i många år. Man sket i klubben när det gick dåligt, det var helt enkelt endast kul att titta när det går bra. Nåväl, folk kommer alltid söka sig till den vinnande sidan för att må bättre i sina tråkiga liv. Väldigt få supportrar som kan finna glädje i att lida för sitt lag.
Citera
2015-06-06, 18:15
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Har ett flertal vänner som håller på Real som haussade Real under hösten, att de skulle vinna allting när de låg på 22 raka segrar, allt var frid o fröjd och man satt bänkad framför varje match. Cl titeln skulle försvaras utan problem och ligan skulle bärgas utan större bekymmer mot ett dåligt Barcelona. Sen när det började gå dåligt under våren gick man från livslånga supportrar till att vilja gå ut på helgerna istället för att sitta och lida när Real spelade. Det verkar svänga snabbt hos vissa.
Citera
2015-06-06, 18:22
Medlem
Big Bosss avatar
Men dom flesta som håller på lag som Barca, Real Madrid, Man City med mera är väl medlöpare och "fair weather fans"?
Citera
2015-06-06, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2608
Precis som alla andra europeiska toppklubbar med andra ord.. Bara för att ett lag är så pass bra att det har många medgångssupportrar så behöver det inte vara "själlöst".

Själlösa lag skulle jag snarare säga att lag som PSG, Man City och Chelsea är. Väljer deras ägare att sluta pumpa in pengar i lagen så försvinner även 90% av lagens supportrar.
Citera
2015-06-06, 19:21
Medlem
Kataloniens avatar
Självklart så stödjer man Juventus ikväll
Citera
2015-06-06, 20:07
Bannlyst
Att Juventus lyckats ta sig till final gör den hela rätt ljummen. Juventus är inte Europas bästa eller näst bästa lag. De har haft tur. Jag tippar på att dom knappt tar sig vidare ur gruppen nästa säsong, även om dom får enkel lottning då dom vinner sin dåliga liga. Dom har den näst högsta medelåldern i en CL-final nånsin så framtiden ser inte precis ljus ut, speciellt inte när deras enda unga och lovande spelare sticker i sommar.

MSN gör minst tre mål idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in