Hej
Åter besökt kungliga huvudstaden och åter igen besökte jag en av dessa trevliga näringsidkare.
Innan jag börjar så vill jag beskriva vad jag är ute efter..det absolut viktigaste för MIG är det blir ett bra HE, har några mycket bra massörskor (?) i trakterna där jag för (Skaraborg) men ingen HE.
Fått en del tips på bra ställen men som vanlig var jag trött efter en lång resa ( tack för det SJ) så jag bestämde mig efter lite kollande på Guiden för en salong som ligger centralt ok på en lagom promenads avstånd. Var mycket stel och öm i ryggen efter ett hårt träningspass och mycket sittande framför en dator...
Klev in utan beställt tid, betalde för en timme, och blev visad ett rum med dörr.
Klädde av mig helt och lade mig ner på en dyna på golvet med värme i , rummet var även det varmt med lagom hög soft musik.. Slappnade av och öm hon hade dröjt liite längre så hade jag somnat...
Hon som tog betalt kommer in sätter sig på mina ben , tar olja på händerna och börjar månader...iiiiii...och där vaknar jag till..
Händerna är nämligen iskalla vilket hon genast märker och ber ursäkt för På mycket dålig engelska..det är lugnt säger jag och skrattar bort det..
Hon masserar min rygg, tar inte i så mycket men hon bearbetar min rygg metodiskt och noga...
Tesingen sätter igång omedelbart nästan, naglar som dras över ryggen och rumpan och råkar märkligt nog min hand hamna vid hennes lår och rumpa hela tiden...försöker låta bli att inte smeka, retas gärna också lite
Men när hon tar min hand och placerar den på sin rumpa så börjar jag sakta smeka henne..
Mycket snabb övergång av benen , mer tesing så är det dags för vändning..tesingen har funkat alldeles utmärkt och lille soldaten är om inte helt redo så på god väg... hon frågar vad jag vill göra medans hon mycket sakta runkar mig..inte den bästa förhandlingspositionen

men jag frågar vad som erbjuds och allt är aktuellt, frågar om FS och ger ett pris som är mer än vad jag har i plånboken, diskuterar lite på mycket dålig engelska mellan oss och vi enas om ett BJ för 800:- efter lite vänskaplig prutning..
Hon tar av sig..kroppen är en perfekt "thaikropp" ,tycker jag iaf, thight, små uppnosiga bröst och mycket len... hon låter mig leka med hela hennes kropp, smeka och nafsa/slicka på hennes bröst...hon tar bort handen när jag blir för intensiv runt hennes detta men annars så finns det inga begränsningar.. detta pågår ett bra tag, hon trycker sin kropp mot mig glider över min kuk med sina bröst... börjar fundera på on det skett något missförstånd..frågar och det visar att så har skett, ytterligare lite fniss och dålig engelska så fixar hon fram en kådis som hon rullar på...börjar suga bra men då jag vid det här laget är så ...ehh "stimulerad" dröjer det inte många minuter innan det här för mig. Känner mig ganska misslyckad vilket jag visar ...
Hon börjar då bearbeta mig på samma sätt som tidigare , torkar av kuken, och ger mig en lååångsam B2B , får leka med hennes kropp precis som tidigare...smeker försiktigt min kuk ..pussar/slickar min pung...detta pågår i minst 10 min och det får avsedd effekt, soldaten står snart i givakt igen och hon avslutar det hela med en av de mest sköna avrunkningen jag varit med om..träffar nästan hakan och hon måste hysa mig när jag kommer...
Hon torkar av mig, skrattar och ler och frågar "as i good?" , kan knapp prata men jag svarar med ett leende...får duscha i en fräsch dusch..klär på mig och ger henne 900:- ..allt vad jag har i plånboken tyvärr...
Tackar för mig och kliver ut på gatan mycket nöjd...
Atmosfär på salongen (inredningen bla): 5/10
Inställningen hos massören: 20/10 (vad kan jag sätta annars...?)
Massagen: 4/10
Utseende: 8/10