2015-06-03, 13:09
Medlem
s_jimmies avatar
alla ni som rekommenderat sidor... är det era egna, jobbar ni för dom eller får ni nån rekryteringsbonus?
eller är ni så pass desperata och efterblivna att ni har betalat för att kunna ta kontakt med slynorna?

Ingen av de sidorna ni har rekommenderat är värda att nämna.. ännu mindre betala för.
Citera
2015-06-03, 13:27
Medlem
Den enda sidan som jag tycker är av intresse när det gäller sexkontakter är bodycontact.
Finns en sida till men där finns det inga inlägg (www.barasnusk.com) men inte skulle jag betala för en sexdejt, och i mina ögon är det inte vidare billigt heller.
Dom som tar betalt bojkottar jag totalt
Citera
2015-06-04, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snuska
Den enda sidan som jag tycker är av intresse när det gäller sexkontakter är bodycontact.
Finns en sida till men där finns det inga inlägg (www.barasnusk.com) men inte skulle jag betala för en sexdejt, och i mina ögon är det inte vidare billigt heller.
Dom som tar betalt bojkottar jag totalt
Alla sådana sidor verkar ta betalt plus att det är en massa faketjejer som postar i inkorgen.
Citera
2015-06-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
Alla sådana sidor verkar ta betalt plus att det är en massa faketjejer som postar i inkorgen.
Du har helt rätt så det är nog bara bodycontact som gäller.
Den vet jag fungerar.
Nej man ska undvika dom ställen man betalar för, dom vill ju tjäna pengar enbart så dom lockar nog med fejkade brev.
Citera
2015-06-05, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snuska
Du har helt rätt så det är nog bara bodycontact som gäller.
Den vet jag fungerar.
Nej man ska undvika dom ställen man betalar för, dom vill ju tjäna pengar enbart så dom lockar nog med fejkade brev.

Bodycontact fungerar, men man måste nog vara något alldeles extra som man eller råka på en rätt ful och desperat kvinna för att få något där. Jag postar dessutom aldrig ansiktsbilder på kontaktsidor utan skickar bara i mail, vilket av någon anledning ses som oseriöst, fast det bara är en försiktighetsåtgärd. Enstaka nymfomaner som knullar med allt med en kuk kan man få där också, men de är väldigt få.
Citera
2015-08-11, 22:44
Medlem
Jag har provat flera olika bla. BC och det har funkat rätt bra tycker jag. Just nu kör jag svenskaligg.com och jag upplever inte att det skulle vara 100 killar per tjej. Kanske beror det på att tjejer är med gratis medan det kostar för oss killar.. Alla har rätt att tycka vad dom vill om såna här sidor men för min egen del tycker jag att det är värt att lägga en liten peng för att få kontakt med tjejer som säger rakt ut vad dom vill ha och man slipper luras och såra genom att låtsas vilja ha ett förhållande och sen sluta höra av sig.
Citera
2015-08-11, 23:25
Medlem
Finns många sexsidor som funkar, själv använder jag bodycontact.com och Knullportalen.se.

tycker det är rätt svårt att hitta villiga brudar på bodycontact som ser bra ut men det kanske är en smaksak, träffat en tjej därifrån, halvsnygg men hon kunde sina grejer.

Visst måste man betala för att bli guldmedlem och få ut det mesta av siten men vafan det är betydligt billigare än att springa ut på krogen och jaga brudar sen är det soft att man kan sitta och kika på camchatten, kan säga att så kåta brudar har jag aldrig sett någonstans... inte är dom blyga alltså, gör de mesta man säger att dom ska göra haha.

Knullportalen.se har jag träffat 3 personer i verkliga livet. perfekt om man ska iväg till någon annan stad så kan man få gratis boende för natten Testa båda och se vad ni tycker.

1. www.Knullportalen.se
2. www.Bodycontact.com
3.badoo/tinder

lika bra att testa på alla sidor så får man ju större utbud!
Senast redigerad av krudda 2015-08-11 kl. 23:45.
Citera
2015-09-14, 07:13
Medlem
Loufathers avatar
Bodycontact har funkat nån gång och har funnits ett tag men jag har använt mig mer av en annan site nyligen.

Senaste gångerna jag "headhuntat" en sån date va på liggakuten.se
som jag tycker var jävligt soft å smidigt Mötte upp en äldre tjej där på krogen som redan från början var rakt på med vad vi skulle göra så vi drog till henne nästan direkt efter jag mött upp henne haha 😃 har en till date bokad nu i veckan så ja det rullar på bra där.

Att det kostar lite skiter jag i för det är inte mkt pengar för ett bra utbud med seriöst folk, ni ska absolut ge den sidan en chans.
Senast redigerad av Loufather 2015-09-14 kl. 07:21.
Citera
2017-04-18, 23:58
Medlem
SpritJannes avatar
Jag hänger mest på knullpartner.se för att det är enkelt och relativt enkelt att hitta desperata kärringar där Absolut inga 10poängare, men inte så att "vanliga" brudar hänger på sexdatingsidor.

Stött på tjejer med riktigt sjuka fetischer faktiskt. Var en brud en gång jag kom hem till i samma stad som jag bor i. Hon hade skumma mandala målningar på väggarna, luktade indiskt doftljus.. Hon ville att jag skulle hälla nån varm jävla olja på henne, någon slags psy-trance musik hade hon på samtidigt också Men men, vad gör man inte för ett knull
Citera
2019-05-07, 22:05
Medlem
Varit medlem här flera år, träffat typ tjugo tjejer där. http://erotikdating.se
Citera
2023-05-04, 02:00
Medlem
HobbyHitlers avatar
Har vi någon uppdatering om vilka sidor som funkar bra 2023?
Använder bara bodycontact nu för tiden, har man en profil som sticker ut lite ur mängden och några bra bilder så funkar BC faktiskt även om det är en gigantisk överrepresentation av killar.
För ett tiotal år sedan hade jag bra jaktlycka på knullkontakt och IX, men tyckte dom sidorna förändrades till det sämre med åren.
2012 skaffade jag Badoo, 8 timmar senare hade jag kuken i en bystig och vild 25-åring. Men jag tyckte Badoo gick snabbt utför, mycket fakeprofiler och mycket krämarfasoner i stil med "6 tjejer vill chatta med dig, för 89 kr får du veta vilka" och liknande. Även Tinder tycker jag har blivit mycket mindre knull per investerat kapital och engagemang, väldigt mycket "sugardejting" och tjejer som bara vill ha bekräftelse.
Så vilka sajter och appar ger valuta 2023?
Citera
2023-05-04, 11:03
Medlem
Jag blev utkastad från Bodycontact pga av anmäld annons för några år sedan. Eftersom jag har företagstelefon så kan jag inte skicka betal-sms och därför kan jag inte bli medlem igen.

Deras support existerar inte så det är kört att få någon hjälp eller 2:a chans. Någon som har tips på hur man kan lösa betal-sms på något annat sätt? Har kollat upp kontanttelefon, men där funkar inte betal-sms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in