Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-05-06, 15:02
  #49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Har vi någon uppdatering om vilka sidor som funkar bra 2023?
Använder bara bodycontact nu för tiden, har man en profil som sticker ut lite ur mängden och några bra bilder så funkar BC faktiskt även om det är en gigantisk överrepresentation av killar.
För ett tiotal år sedan hade jag bra jaktlycka på knullkontakt och IX, men tyckte dom sidorna förändrades till det sämre med åren.
2012 skaffade jag Badoo, 8 timmar senare hade jag kuken i en bystig och vild 25-åring. Men jag tyckte Badoo gick snabbt utför, mycket fakeprofiler och mycket krämarfasoner i stil med "6 tjejer vill chatta med dig, för 89 kr får du veta vilka" och liknande. Även Tinder tycker jag har blivit mycket mindre knull per investerat kapital och engagemang, väldigt mycket "sugardejting" och tjejer som bara vill ha bekräftelse.
Så vilka sajter och appar ger valuta 2023?

Jag är kvinna, men Bodycontact levererar och har levererat. Men som du skriver, en profil som sticker ut på ett positivt sätt är ett måste, annars drunknar en vettig man i den stora hopen med män.
Upplever att det finns rätt många som inte säger vad dom söker, och rätt många som är "singel" men om man föreslår en träff hemma hos denna "singel" så har han alla möjliga undanflykter. Så troligen är inte alltid en singel så singel som han utger sig att vara men det fenomenet kanske finns på dom flesta sidor för kontakt?
Om jag sökte idag så skulle jag slå ett slag för Hemligg också, mycket fräschare sida än Bodycontact och med flörtfunktion så kan inte män mailbomba som på andra sidor. Så större chans som kvinna att i lugn och ro kunna surfa runt och hitta den man som passar.
Citera
2023-06-14, 06:48
  #50
Medlem
Giddenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Har vi någon uppdatering om vilka sidor som funkar bra 2023?
Så vilka sajter och appar ger valuta 2023?

Appen feeld
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback