2015-06-01, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Minns du Glenn Hyséns röda hund?

Det har jag missat, utveckla gärna!
Citera
2015-06-01, 20:59
Medlem
Får gratta DIF till en poäng
Citera
2015-06-01, 21:03
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel

Tillbakakaka, grattis Göteborg till en poäng idag. Ni var bra och det kan ingen ta ifrån er men DIF viker inte ner sig, en skillnad mot tidigare år. Ni var närmast, annars en ruskigt jämn tillställning idag, rolig match! Er snubbe som plocka bort Radetinac var grym!
Citera
2015-06-01, 21:03
Medlem
DIF följer alltså Mourinho-modellen i år. Trepoängare mot botten/mitten-lagen och en poäng mot toppen.
Citera
2015-06-01, 21:05
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vavere
DIF följer alltså Mourinho-modellen i år. Trepoängare mot botten/mitten-lagen och en poäng mot toppen.
Vi spelar som Chelsea.

Citera
2015-06-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Vi spelar som Chelsea.

Sidan är nere.

http://vilketlagskadifspelasomnu.se/

Vänta bara så ska du nog se att en artikel som förklarar Pelle "Mourinho" Olssons geni dyker upp den närmsta veckan.

Fantastisk match, Djurgården är utan tvekan det bästa laget Blåvitt mött i årets allsvenska, och oavgjort känns rättvist.
Citera
2015-06-01, 21:11
Medlem
simonvps avatar
Blir riktigt impad av dif, det är nog the real deal för er i år dessvärre. Duktig målvakt, väldigt försvarsstark backlinje (Colley är dock lite ovårdad ibland) plus en stenhård Falsetas på innermitten. Lägg till Radetinac och en Mrabti som börjar komma igång ordentligt, samt era afrikaner på topp. Ett kompakt lag som har väldigt lätt för att göra mål, sånt kommer man långt på minst sagt.
Citera
2015-06-01, 21:11
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Sidan är nere.

http://vilketlagskadifspelasomnu.se/

Vänta bara så ska du nog se att en artikel som förklarar Pelle "Mourinho" Olsson geni dyker upp den närmsta veckan.
Vi är nog många som kan få omvärdera Pellinho lite längre fram. Även Walker börjar ju se habil ut. Eller ja, han slår fler framåt- än bakåtpassningar i alla fall.
Citera
2015-06-01, 21:17
Medlem
Amex88s avatar
Vilka lag har lyckats ta poäng i mot IFK förutom Malmö på deras hemmaplan?
Man får nog vara nöjd med en poäng borta, jag har sagt att jag skulle bli nöjd om vi får med oss 5 poäng från dessa tre svåra matcher (IFK, Peking och MFF). Det måste ses som ett riktigt bra facit.
Citera
2015-06-01, 21:20
Medlem
ArneIIIs avatar
Missade större delen av matchen p.g.a att jag var tvungen att springa ett jävla motionslopp med jobbet. Det jag såg kan sammanfattas med ett starkt jävla kämpande DIF med bra försvarsspel och ett långsamt omständigt och kreativt Blåvitt. Var det så?
Citera
2015-06-01, 21:23
Medlem
Pancevs avatar
6-8 var mitt tips inför säsongen. 9a skulle jag acceptera o 5a skulle jag vara nöjd med.

Visst kan man ibland känna lite hopp om att det ska bli mer men rent logiskt sett till truppen så är intervallet för oss fortfarande det som gäller.

Men för jävla kul att DIF har en bättre offensiv i år.
Citera
2015-06-01, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Grattis till de andra lagen att bara 2 av 3 poäng delades ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in