2015-06-01, 15:28
Medlem
Jävla fitta som streckar en rip sign till en crewmedlem, skiter i vilken fucking tomte som håller yarden.. fittor

Citat:
Ursprungligen postat av wlado
Såna där grejer är ju inte menade att se "värda ut",det är beef inte battle.
Sen kan jag förstå grejen med att inte signa också, helt onödig uppmärksamhet från myndigheter, men de som behöver veta,vet antagligen ändå.

Det där är att göra avtramp när någon "kör i deras yard", det är folk som tänker med röven som gör sånna handlingar. Baksidan av graffitisverige..
Senast redigerad av divadude 2015-06-01 kl. 15:42.
Citera
2015-06-01, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Givetvis kan man säga vad man tycker är bra kvalité och dålig kvalité även om man inte kan leverera någonting själv i överhuvudtaget. Med din logik så kan man nästan inte ha någon åsikt i överhuvudtaget om man inte själv har gjort en två timmar lång film vilket är ganska efterblivet tänk. Men du är en arg internetkrigare som har svårt att fatta det. Ja ja let's move on

men det jag menar med kvalitet är att dessa killar är ute o krigar flera timmar i veckan medans ni sitter här och gnäller omhur den är kefft klipp osv. och säg inte att jag är någon jävla internetkrigare. jag krigar garanterat mer nätter i veckan än va din morsa gjorde på rosen! vi sysslar väl alla här med graff och ingen jävla film industri. så sluta gnäll och vad glada över de ni får era otacksamma kukar, sen får var och en ha sin egna åsikt absolut men det är bara ett jävla gnäll på bzt rullen jag kanske inte heller tycker den är något vidare men jag nöjjer mig så länge de släpps! hälsa mamma!
Citera
2015-06-01, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Jävla fitta som streckar en rip sign till en crewmedlem, skiter i vilken fucking tomte som håller yarden.. fittor

Det där är att göra avtramp när någon "kör i deras yard", det är folk som tänker med röven som gör sånna handlingar. Baksidan av graffitisverige..

Så du menar att om jag bara signar "Rip ..." så kan jag klampa in i någons hak utan efterföljder?
Citera
2015-06-01, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarjeVecka
Så du menar att om jag bara signar "Rip ..." så kan jag klampa in i någons hak utan efterföljder?

Skiter i vilken yard du "äger", sen kan folk tigga hur många chrome dom vill utan att få ett piss.

Om nån gått bort, ha lite respekt. Trångsynta människor som tror hela världen kretsar kring dom själva som pinkar revir på de sättet.
Citera
2015-06-01, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Skiter i vilken yard du "äger", sen kan folk tigga hur många chrome dom vill utan att få ett piss.

Om nån gått bort, ha lite respekt. Trångsynta människor som tror hela världen kretsar kring dom själva som pinkar revir på de sättet.

Precis det handlar om respekt.. om inte någon hade gått in och kört hade det inte blivit kryssat eller hur? Om du går in och kör någon annans ställe kan du inte räkna med något annat. Förstår till fullo varför det blev kryssat och tycker det var helt rätt. (Om det nu var så att någon hade kört någon annans hak.) Finns inte bara ett ställe i hela Sverige att köra, hade inte varit speciellt svårt att låta bli.
Citera
2015-06-01, 18:34
Moderator
evilhoneys avatar
Tillbaka till ämnet nu, vill ni diskutera yard-regler får ni starta en ny tråd.
//mod
Citera
2015-06-01, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VarjeVecka
Sluta grina nu flickor.

Nada Regretos
https://www.youtube.com/watch?v=vFjMSMNO1as

Fett nice
Citera
2015-06-01, 23:45
Medlem
ps3mafackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Kollat BST-filmen nu, förstår verkligen inte vad folk menar när de säger att den var kass?
Det var förvisso inte mycket action, röjj etc (sånt som allid måste vara med såklart annars suger det.....) men den hade en chill stämning rakt igenom. Mycket rull, mycket street och linjepieces och mycket paneler av varierande kvalle. Den kändes väldigt 90-tal och äkta. Konceptet passade bst perfekt, kvantitet och DIY. Jag diggade den som fan.

Schysst med yard greejjer på tuben
Citera
2015-06-02, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittluder
https://www.youtube.com/watch?v=jjpR2Hi2O5E&feature=youtu.be

Sjukt fett med DMR crew, fegt av personen och inte våga signa.
Citera
2015-06-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittluder
https://www.youtube.com/watch?v=jjpR2Hi2O5E&feature=youtu.be

Karlstad va? Om jag inte ser fel.. Och då kan det ju inte vara så svårt att gissa vem som ligger bakom vidoen...
Senast redigerad av paylen 2015-06-02 kl. 22:48.
Citera
2015-06-06, 11:43
Medlem
fuckcsgs avatar
ha en fin dag
https://kat.cr/ha-en-fin-dag-2015-oslo-graffiti-mp4-t10755178.html
Citera
2015-06-06, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckcsg
ha en fin dag
https://kat.cr/ha-en-fin-dag-2015-oslo-graffiti-mp4-t10755178.html

Härligt! Tack så mycket.
Diggar soundtracken, ni som hatade BZT lär nog gilla detta en aning mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in