2015-05-31, 21:05
Medlem
Danijela måste ha en arkitektådra för hon hade mindre problem med att bygga pyramid med stenar än de som brukar vara med. Hon verkar ha bra minne också som kan klara av tecknen så fort.

Trevligt med en kvinlig mästare vilket inte händer så ofta.

Men MM är inte något jag ser på för att se vem som vinner, utan för deras "hyllnings"video
Citera
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuschpennan
Nä fy för den lede. Anfäkta anamma!

Nu måste de införa några vettiga regler kring när en deltagare får ställa upp efter sin aktiva karriär. Eller är det så få personer som vill ställa upp så att de måste ge sig på aktiva/nästan aktiva idrottare för att få en full uppställning?
Om så är fallet kan de lika gärna lägga ner TV-serien.

Från att ha varit en hängiven anhängare så vetetusan om jag kommer titta på serien nästa säsong. Den har kanske haft sin storhetstid - i mina ögon i alla fall.
Det är synd....för det finns en mängd stora fd idrottare som ännu inte varit med..Men alla tackar ju inte ja. Alla har inte möjlighet..eller kanske inte vill

Hur som helst borde man kanske ta något uppehåll och återkomma bättre än någonsin..För det finns mycket mer att plocka ur.
Citera
Medlem
Tråkig vinnare. Precis fyllt 30 år och knappt avslutat karriären. Efter att ha misslyckats med att chansa på ett århundrade är jag inte förvånad om pusslet var specialanpassat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuschpennan
Nä fy för den lede. Anfäkta anamma!

Nu måste de införa några vettiga regler kring när en deltagare får ställa upp efter sin aktiva karriär. Eller är det så få personer som vill ställa upp så att de måste ge sig på aktiva/nästan aktiva idrottare för att få en full uppställning?
Om så är fallet kan de lika gärna lägga ner TV-serien.

Från att ha varit en hängiven anhängare så vetetusan om jag kommer titta på serien nästa säsong. Den har kanske haft sin storhetstid - i mina ögon i alla fall.

Anna Lindberg(simhopperskan) var med någon månad efter att hon lagt av och gjorde inget större väsen av sig
Citera
2015-05-31, 21:07
Medlem
Toppen att Danijela vann!
Hon har en riktigt sympatisk, ödmjuk och respektfull personlighet.

Visst, hon borde gissat i frågesporten. Men hon är smart på andra sätt, som t ex när hon snabbt grejade pusslet, och hade en bra strategi med stenarna (jag vet hon skaffat sig fördelen att få välja stenar först).
Citera
2015-05-31, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Anna Lindberg(simhopperskan) var med någon månad efter att hon lagt av och gjorde inget större väsen av sig

Hm, men hon vann väl??
Citera
2015-05-31, 21:09
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Hm, men hon vann väl??

Nej, det året vann Magdalena Forsberg vill jag starkt minnas.
Citera
2015-05-31, 21:11
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Hon har en riktigt sympatisk, ödmjuk och respektfull personlighet.

Oj vad annorlunda man kan tycka, enligt mig är hon motsatsen.
Citera
2015-05-31, 21:13
Medlem
Tuschpennans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det är synd....för det finns en mängd stora fd idrottare som ännu inte varit med..Men alla tackar ju inte ja. Alla har inte möjlighet..eller kanske inte vill

Hur som helst borde man kanske ta något uppehåll och återkomma bättre än någonsin..För det finns mycket mer att plocka ur.

Instämmer i att det finns galet många megastjärnor som skulle kunna vara med som ännu inte varit det. Detta program är ett av de ytterst få som jag tittar på i traditionellt TV-format, d v s linjärt. Det skulle vara trist om de inte lyckas få deltagare som har några år sen sin aktiva karriär med i nästa säsong. Det är skillnad på Gunde Svan och Johan Olsson, det går inte att komma ifrån. De kan inte vara med i samma säsong. Inte heller Gunde Svan och Kim Källström liksom. Däremot Gunde Svan och Tony Rickardsson är helt okej.
Citera
2015-05-31, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Nej, det året vann Magdalena Forsberg vill jag starkt minnas.

Det stämmer, ser jag nu. Anna Lindberg kom tvåa.
http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4starnas_m%C3%A4stare
Citera
2015-05-31, 21:15
Medlem
MrSokratess avatar
Bara att gratta unga fröken, bra jobbat!
Frågesporten var en smolk i glädjebägaren men skitsamma.
Och nu lämnar de katten åt sitt öde efter att vant den vid att bli serverad.
Lite taskigt kan jag tycka.

Tråkig säsong, orkade knappt bry mig.
Citera
2015-05-31, 21:18
Medlem
Dupeas avatar
Vilket jävla smörande för Danijela i efternsnack just nu. Den kvinnliga programledaren är uppenbarligen ute efter att få henne i säng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in