2015-05-18, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KallaMigGrefven
Här har jag ett riktigt bra tips: (FB) Varför vill man ha barn?. Det kan vara en av de bästa trådarna jag läst på sistone. Redoxreaktion och anonym.hedonist argumenterar varför man inte skall ha barn. Mycket rolig läsning. Man kanske kan göra ett avsnitt om det?

Haha, ja fan vilken skön tråd. #anonym.hedonist levererar som vanligt humoristiska inlägg: https://www.flashback.org/sp51539722
Citera
2015-05-19, 21:56
Medlem
Nu vill jag förtydliga att jag är fullt införstådd med att det här inte är någon tråd där topic är att man skall lista sina favorittrådar, men vad gäller mina favorittrådar så vill jag ju se dem i podden, så många dyker upp här.

Liksom denna: (FB) Olof, 17, äger fyra företag och ska bli miljardär - Om grabben blivit miljardär ännu vet jag inte, men tråden är fortfarande underhållande. Samt klippen som alla ligger kvar på youtube!
Citera
2015-05-20, 12:18
Avslutad
Hittade Lemasive på 9gag

http://9gag.com/gag/am0Z4DX
Citera
2015-05-24, 11:19
Bannlyst
Det senaste avsnittet, Shakademus....Det var riktigt roligt faktiskt. Framförallt att blatten använder en socialsekreterare till att bekräfta att hans CV skulle vara bra. Att skriva CV är ju ingen konst, och det vet vi alla. Däremot är det personliga brevet svårare för en diskriminerad blatte, och undra om han nu visade det för denna socialsekreterare, om han/hon nu ens existerar(?)

Jag har redan skrivit att jag tycker om poddarna, men jag måste även ge beröm till Salgoud när det kommer till hans dialekt. Den e perfekt att lyssna på, och jag gillar den
Citera
2015-05-26, 14:43
Avslutad
Så i morgon kommer avsnittet om rakii? En av mina favoriter, riktigt trevlig intressant och underhållande användare. Har stora förväntningar
Citera
2015-05-26, 23:45
Medlem
Klappars avatar
Du borde försöka få till en intervju med en kvinnlig flashbackare. Skulle vara intressant att höra vad hon har att säga, varför hon dras till dödsknarkarflashback och lite annat spännande
Citera
2015-05-27, 11:20
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Du borde försöka få till en intervju med en kvinnlig flashbackare. Skulle vara intressant att höra vad hon har att säga, varför hon dras till dödsknarkarflashback och lite annat spännande

Där håller jag med. Det blir lätt lite homofilt med bara män. Vi har trots allt en hel del kvinnor på forumet också.
Citera
2015-05-27, 12:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Där håller jag med. Det blir lätt lite homofilt med bara män. Vi har trots allt en hel del kvinnor på forumet också.

f0cus jetblack666 frugondol insectqueen sweeper80 lilithskovde micro113 empoisonne oboyglas dekanmi VonUlla

några jag kommer på. Känner att jag har dålig koll på de kvinnliga här på flashback hur många har man inte misstagit för män? Finns säkert flera "kända" profiler som är kvinnor som jah alltid trott varit män
Citera
2015-05-27, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
f0cus jetblack666 frugondol insectqueen sweeper80 lilithskovde micro113 empoisonne oboyglas dekanmi VonUlla

några jag kommer på. Känner att jag har dålig koll på de kvinnliga här på flashback hur många har man inte misstagit för män? Finns säkert flera "kända" profiler som är kvinnor som jah alltid trott varit män

Finns en som nickar Fugglarn tror jag också.
Senast redigerad av Njor 2015-05-27 kl. 12:18.
Citera
2015-05-27, 12:44
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Njor
Finns en som nickar Fugglarn tror jag också.

Fugglarn kan jag nog fixa en intervju med, men känns lite konstigt att intervjua henne. Om Salgoud undrar får han kontakta mig så skriver jag varför.

Micro113 skulle jag vilja höra, mest för hon är en kämpe av rang och gör det jävligt bra trots att jag inte håller med henne.
Citera
2015-05-27, 12:48
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Micro113 skulle jag vilja höra, mest för hon är en kämpe av rang och gör det jävligt bra trots att jag inte håller med henne.
Ja det hade varit intressant att höra henne. Även om jag aldrig håller med henne så ska hon ha en eloge för att hon står på sig.
Citera
2015-05-27, 14:42
Medlem
Bemwindos avatar
Behöver väl inte ta en kvinna bara för att utan får ju vara någon intressant användare då som Micro113 isåfall eller användaren Rockdoll #rockdoll från narkotikadelen, den här tripprapporten är så stark;

(FB) Den första och största konsekvensen - OD på Heroin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in