Citat:
Ursprungligen postat av
Nastyhead
Förklarade bara att du varken har span eller avlyssning. Om luren brusar lite och du nojar för diverse skit när du springer runt med femmor i fickan.
Reperation eller köp en ny telefon
Du pratar i nattmössan. Jag kanske är lite paranoid men det är bara positivt. Jag har läst på ganska mycket om avlyssning och en hel del personer förklarar att man ska kunna höra dem och det kan även störa i samtalen men dock finns det även en massvis personer som säger att detta är fel och att polisens teknik är mer avancerad och ger inga störningar, men som sagt om du läste min text i tråden så förklarade jag att många personer säger ja och vissa nej och för att få ett uppriktigt svar så valde jag att göra en ny tråd.
Det är även väldigt konstigt när denna person har fått span på sig och efter det har det börjat störa i mobilen min. Jag har en klar uppfattning att detta är hur långt dem kan gå för att få fast en person som denna och bevis är väl bevis och dem kanske snappar upp något från mig om dem har förstått att jag står honom nära och besöker honom då och då.
EDIT: Måste även nämna här att det är väldigt konstigt att firman som har sålt mig denna telefon inte kan hitta något fel på min telefon när den har varit på lagning hos dem. Såklart måste jag tillägga att brusandet inte är vid varje samtal och vissa gånger är det inget brusande alls eller andra störningar i mina samtal.
MVH.