2015-05-29, 15:17
Medlem
CpGurrAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Nej, men syntetiska opiater ger inte utslag på OPI.

Tram, metadon och subutex är tre exempel. Beroende på var du lämnar test kan det screenas efter detta också. Dock är det ytterst ovanligt att testa efter tram om det inte föreligger specifika mistankar mot just dig. Det är nämligen dyrt att screena efter Tramadol.

För 10år sedan var det ovanligt att man testade tramadol, bup och metadon men numera är det standard på många håll. Det är väl då fentanyl som kanske inte är så vanlig att man kollar.
2015-05-30, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Nej, men syntetiska opiater ger inte utslag på OPI.

Tram, metadon och subutex är tre exempel. Beroende på var du lämnar test kan det screenas efter detta också. Dock är det ytterst ovanligt att testa efter tram om det inte föreligger specifika mistankar mot just dig. Det är nämligen dyrt att screena efter Tramadol.
Vänta, så tram, metadon och sub synss ej på drogtest om det inte skickas på analys?
2015-05-30, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Vänta, så tram, metadon och sub synss ej på drogtest om det inte skickas på analys?

Metadon och sub kan jag inte svara på men tram syns. Iaf där jag lämnar drogtest. Sist jag lämnade hade jag helt ärligt glömt jag tog tram någon dag tidigare och gick som vanligt ner och pissade i koppen och bara någon minut senare frågade dom mig om jag tagit tram för de hade gett utslag på stickan så jo de syns nog utan analys.

Men någon med mer kunskap kanske kan svara exakt.
2015-05-30, 14:19
Medlem
Hej igen!

Jag måste ha änglavakt!!
När jag var hos läkaren igår och skulle lämna urinprov så glömde hon ta provet...
Fick en tid 10 dagar senare så nu tror jag att jag kommer pissa negativt.

Tycker dock att det är väldigt få som skriver hur det faktiskt gick på deras prov.
Många är bra på att ställa frågor när dom själva är nojjiga men skiter fullständigt i att ge viktig information när dom klarat eller flunkat på sitt prov.

Jag kommer rapportera hur det går för mig den 8:e iaf!

Väl mött
2015-05-30, 14:30
Medlem
Om jag som man tar en kvinnas urin och switchar det, visst tusan är det inget som märks av, eller är det såpass olika nivåer på hormoner osv som gör att det syns i samband med ett kisstest?

Legalize420 fett skönt! Väntar med spänning på din rapport sen =)
2015-05-30, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ohlsson
Om jag som man tar en kvinnas urin och switchar det, visst tusan är det inget som märks av, eller är det såpass olika nivåer på hormoner osv som gör att det syns i samband med ett kisstest?

Legalize420 fett skönt! Väntar med spänning på din rapport sen =)

Självklar är de olika nivåer på hormoner men skickar.dom inte de på analys och de bara är en vanlig sticka så borde de inte vara någon fara alls.
2015-05-30, 15:51
Medlem
är det helt hundra att lyrica inte syns på pissprov??
2015-05-31, 03:44
Medlem
enemyofmankinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Judas.
är det helt hundra att lyrica inte syns på pissprov??

finns lyrica-stickor men, inte alla mottagnigar som har den och den är dyr, eller att ens kolla på labb.
men, vill dom kolla så kollar dem. har du historia med det så, kanske, om inte, du är lugn
2015-05-31, 14:41
Medlem
stonedbybongs avatar
Tja! Väntar pisseprov för mig imorgon! Alltså hemma piss helt oförberett får jag reda på det idag..

Iallfall, har varit ren nu i cirka 5 veckor. Rökte igår ungefär en 1a hyffsat bra brunt. Rökte alltså i Lördags kväll och ska pissa nu imorgon Måndag eftermiddag.

Tror ni jag kan klara det? Har redan dragit i mig cirka 3-4 liter vatten nu direkt när jag vakna och kommer fortsätta dricka försiktigt men endå få i mig vatten. B-vitamin har jag även, dock tror inte jag det är så viktigt på hemmapiss men har det endå.

Snälla, tror ni att jag har någon chans att klara det imorgon? Som sagt vart ren i 5 veckor.. och rökte en 1a brunt igår.

Tacksam för all hjälp!

/Peace
2015-05-31, 17:34
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stonedbybong
Tja! Väntar pisseprov för mig imorgon! Alltså hemma piss helt oförberett får jag reda på det idag..

Iallfall, har varit ren nu i cirka 5 veckor. Rökte igår ungefär en 1a hyffsat bra brunt. Rökte alltså i Lördags kväll och ska pissa nu imorgon Måndag eftermiddag.

Tror ni jag kan klara det? Har redan dragit i mig cirka 3-4 liter vatten nu direkt när jag vakna och kommer fortsätta dricka försiktigt men endå få i mig vatten. B-vitamin har jag även, dock tror inte jag det är så viktigt på hemmapiss men har det endå.

Snälla, tror ni att jag har någon chans att klara det imorgon? Som sagt vart ren i 5 veckor.. och rökte en 1a brunt igår.

Tacksam för all hjälp!

/Peace

Tjena. Tveksamt om du klarar dig faktiskt. Väldigt individuellt med just THC hur snabbt det går ut, känner flera vänner som kan röka flera gram och pissa typ 2 dagar efter och vara helt clean medan det sitter i nån vecka på andra.
Det enda du kan köra på är väl att dricka kopiösa mängder vatten timmarna innan UP för att hydrera dig, och för att undvika misstankar så kan du ju dricka mycket juice och sånt som gör ditt piss gult.
Hoppas du klarar dig. Mvh
2015-06-01, 13:46
Medlem
Har rökt ca 0.3-0.5 g gräs, utspritt på 3 dagar(fre-sön) ska eventuellt göra ett piss prov om 5-6 dagar. Finns de någon risk att det kommer synas. Har inte rökt något innan på flera år.

Mvh
2015-06-01, 13:55
Medlem
REDUCTIL (SIBUTRAMIN ) vid urinanalys (labtest)

Frågan har varit uppe förr men jag anser inte att den är utredd.

Kommer man att hitta spår av sibutramin vid en urinanalys.
Ett prov som testar alla kända droger och läkemedel så som imovane, tramadol osv.
Även "internetdroger" står klumpigt specificerat.

Mvh
Wayne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in