Kan alla toys ba gå och lägga sig. filmer ska va simpla. inget klippningstjafs, bara enkelt och bra. till skillnad från Wolume filmerna där man försöker måla upp någon slags romantisk bild om grafffen. kul att dom hade med så mycket väggar och fames. big up Bst, sveriges fetaste crew.
Alla har ju egna åsikter, men tycker det inte ens är värt att filma och släppa en DVD om man nu vill ha en 'i dont give a fuck' attityd. Uppenbarligen bryr de sig ganska rejält när de släpper en film på dvd. Nej nu när jag sett den en andra gång måste jag säga att den stank rätt hårt.
Ett av Stockholm aktivaste crew släpper en rulle på nästan 2 timmar och ni klagar. Vem fan bryr sig om klippningen och musiken etc? Fattar ni hur jävla dedikerade dessa killar är å hur jävla mycket de målat och målar? Ge ros istället för ris era jävla idioter! STORT JÄVLA BIGUP TILL ER GRABBAR! <3
Ja, den var lika bra som jag hade förväntat mig, mycket action och väldigt roligt med väggar, fames och bombing. Allt från pill till backjumps.. Det enda tråkiga var musiken, var ärligt talat tvungen att stänga av ljudet efter cirkus halva filmen. Mer instrumentalt och "lugna" låtar hade passat bättre till många scener. Men i det stora hela är det jävligt kul att se en ny film av ett så pass stort crew.
Ja, den var lika bra som jag hade förväntat mig, mycket action och väldigt roligt med väggar, fames och bombing. Allt från pill till backjumps.. Det enda tråkiga var musiken, var ärligt talat tvungen att stänga av ljudet efter cirkus halva filmen. Mer instrumentalt och "lugna" låtar hade passat bättre till många scener. Men i det stora hela är det jävligt kul att se en ny film av ett så pass stort crew.
Enda plusset (+:et) var Gubb. Annars sög musiken "bauta-kuk"..
Recension av BZT DVD 2015
Helt klart en throwback till nittiotalet med svarta fyrkanter som censurering, effekter och övergångar som tilldelas gratis av windows movie maker, riktigt dåligt rippad 90's hip hop och en massa jävla graff. Inte mycket ny graff, utan mer från åren 2011-2013-2014. Riktigt kul.
Mycket i filmen kunde klippas bort, alltså en timme och 50 minuter riktig graff var det ju inte. Utan massa konstiga klipp på lagliga fames, 1 minut åt gången, med dålig musik. I de nyare filmerna så är spänningen mycket högre medan denna filmen levererade en mycket mer laidback känsla. Lite avtrubbat till och med. Men ändå riktigt riktigt underground!!
Skön känsla, tungt jävla crew med grym stil men tyvärr noll skills i videoredigering.
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
tråkig film... vad är det med all neger gangsta rap ....
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Väldigt meh film.
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Håller med ovanstående. Blev väldigt repetitivt snabbt!
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Tyckte rätt mycket såg ut som skit. Rätt usel film om jag ska vara ärlig...
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Jaa, verkligen inget DVD material. Gillar dock stilen på målningarna men ahh allt som allt var det ingen hög kvalité på.
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
Vadå skaru lira neger gangsta musik så är det bättre du är neger, Bara vitingar som lever av socialen eller Har ett bra jobb, det passar verkligen in när man är vitare än själva snön... dom kunde åtminston reppat tung svensk rap
Jag skulle vilja se alla här som gnäller på filmen släppa några egna rullar med fett material. Så va väntar ni på cunts!
Hjärndöd kommentar. Lite som att säga att en filmkritiker inte får tycka illa om en film så länge man inte har gjort det bättre själv. Filmen sög så är det bara.
Provar igen då efter lite bölande-mods... Jag tyckte att rullen var svinfet, skönt med långsamt tempo för en gångs skull. Musiken var riktigt rå och passade bra till klippen. Kul att se att sån kvalité och kvantitet faktiskt kan upprätthållas en längre period och inte bara över en sommar som de flesta trend-writers håller på. Ännu tråkigare med alla nassiga-element i tråden om en ghetto-kultur lol men aja, classic flashback.