2015-05-30, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TjuckaTjuck
Tungt släpp!

Alltid kul med svenska, framförallt stockholm.
Citera
2015-05-30, 14:19
Medlem
Mx_1337s avatar
BZT-rullen var bra. Kul med såpass lång och såpass mycket material, även om det kändes lite tjatigt ibland.

Kul att det kunde bli film av det iallafall, och inte bara massa trailers som aldrig leder till någonting.
Citera
2015-05-30, 16:33
Medlem
mrkays avatar
BZT-filmen i mitt tycke är fet. 100% stockholm och feta yardactions,som sagt lite tråkigt med för långa klipp och dåligt filmat. Men det är inte många som kör lika mycket som detta crew. Så cred ska dom ha.
Citera
2015-05-30, 17:32
Medlem
PyramidTes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks
Jag skulle vilja se alla här som gnäller på filmen släppa några egna rullar med fett material. Så va väntar ni på cunts!
Typiskt argument som inte håller någonstans. Det spelar väl ingen roll om vi som kritiserar filmen har gjort en egen film eller inte? Får jag inte tycka en bil är ful förrän jag designat och gjort en egen? Får jag inte tycka en glass är äcklig förrän jag gjort en egen? Får jag inte tycka ett spel är dåligt förrän jag gjort ett eget?

Det finns en viss kvalité i produktionen som filmen inte uppfyller, så enkelt är det
Citera
2015-05-30, 19:19
Medlem
bzt filmen, vad heter låten vid 1h.46min ?
Citera
2015-05-31, 02:16
Medlem
Sluta grina nu flickor.

Nada Regretos
https://www.youtube.com/watch?v=vFjMSMNO1as
Citera
2015-05-31, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skjutlasse
bzt filmen, vad heter låten vid 1h.46min ?

Sthlm Inkasso. Vet dock inte vilken låt
Citera
2015-05-31, 08:53
Medlem
ps3mafackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarjeVecka
Sluta grina nu flickor.

Nada Regretos

Schysst med danska tuben. Och knas scenen
Citera
2015-05-31, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyramidTe
Typiskt argument som inte håller någonstans. Det spelar väl ingen roll om vi som kritiserar filmen har gjort en egen film eller inte? Får jag inte tycka en bil är ful förrän jag designat och gjort en egen? Får jag inte tycka en glass är äcklig förrän jag gjort en egen? Får jag inte tycka ett spel är dåligt förrän jag gjort ett eget?

Det finns en viss kvalité i produktionen som filmen inte uppfyller, så enkelt är det

Instämmer helt. Något är inte bra bara för att det finns.
Dock så tycker väl jag att med tanke på att nu för tiden, framförallt här på fb där folk anser alla vara toys och folk aldrig får nån props, så det är väl synd att folk klagar när ett av sveriges största crews släpper en nästan 2 timmars film. Säger ganska mycket om hur svårflörtade fok är nu för tiden.
Jag har ej sett den än men skall slå på den ikväll och avgöra själv.
Citera
2015-05-31, 12:55
Medlem
Citat:
Sluta grina nu flickor.

Nada Regretos
Underhållande video, kul att de/ni tar med knas också.

Om jag ska kritisera lite så är det där R-et fult, annars var målningarna godkända
Citera
2015-05-31, 13:15
Medlem
meisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Instämmer helt. Något är inte bra bara för att det finns.
Dock så tycker väl jag att med tanke på att nu för tiden, framförallt här på fb där folk anser alla vara toys och folk aldrig får nån props, så det är väl synd att folk klagar när ett av sveriges största crews släpper en nästan 2 timmars film. Säger ganska mycket om hur svårflörtade fok är nu för tiden.
Jag har ej sett den än men skall slå på den ikväll och avgöra själv.
Tänkte precis likadant innan jag såg filmen. På ett eller annat sätt har jag uppskattat alla stora svenska filmer som har släppts men den här var verkligen värdelös.
Citera
2015-05-31, 13:16
Medlem
Citat:
Sluta grina nu flickor.

Nada Regretos

Riktigt fet! 100 % kvalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera