2015-05-29, 19:29
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Fel. Han har sagt upp sig.

Appelgren ryktas vara på ingång. Skön kontrast!

Bara en rubrikfråga. Anledningen är den samma.
Citera
2015-05-29, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Bara en rubrikfråga. Anledningen är den samma.
Nähä, det blir 1,9 miljoner billigare för oss om han har sagt upp sig. Dock jag redan upptäckt att illasinnade på nätet börja sprida ut att det kommer kosta HV71 1,9 miljoner men närmare sanning är väl att han blivit utköpt för en fin och nätt summa om än inte 1,9 miljoner.

Hur som en sorgesam soppa på alla sätt och vis och apropå mobbningsmentalitet så har ju AJ fått stryk av alla från fans till media ett drev helt enkelt. Jag tror inte det har varit så svart och vit som det påstås.
Citera
2015-05-29, 19:35
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Vad har Rönken lyckats med?
Han lyckades bra i Luleå tycker nog dom flesta. Inget SM-guld nej -om det nu är det som du syftar på- men med Luleås spelarmaterial hade det varit en bragd. Men han är ändå en bra tränare med struktur vilket hade varit bra för HV71 (tror jag). Han är tydligen ett hett namn för tjänsten läser jag i vår lokalblaska Norrbottenskuriren.
Citera
2015-05-29, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Han lyckades bra i Luleå tycker nog dom flesta.
Aja, åka ut i kvartar fixar vi bra även utan honom.

Det finns ingenting från Luleå som kan bidra till svensk hockey, pajasen i Göteborg är ju till och med ännu mer sorgesam än Rönken.
Citera
2015-05-29, 19:41
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Aja, åka ut i kvartar fixar vi bra även utan honom.

Det finns ingenting från Luleå som kan bidra till svensk hockey, pajasen i Göteborg är ju till och med ännu mer sorgesam än Rönken.
Ja, det där kan jag ju hålla med om.
Rönken är från Kalix.
Citera
2015-05-29, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ja, det där kan jag ju hålla med om.
Rönken är från Kalix.
Är ju samma sak...
Citera
2015-05-29, 20:14
Medlem
Embas avatar
Bara inte det blir Anders Forsberg. Hans ansikte är så jävligt jobbigt att kolla på!
Citera
2015-05-29, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Bara inte det blir Anders Forsberg. Hans ansikte är så jävligt jobbigt att kolla på!
Alla alternativ på marknaden gör mig spyfärdig. Jag vill ha en smålänning, doldis med anknytning till HV71.

Och om jag inte får det så kan väl truppen börja träna sig själva i och med att ingen tränare tycks duga åt dem iaf...
Senast redigerad av Skogsrök 2015-05-29 kl. 20:22.
Citera
2015-05-29, 20:25
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Nähä, det blir 1,9 miljoner billigare för oss om han har sagt upp sig. Dock jag redan upptäckt att illasinnade på nätet börja sprida ut att det kommer kosta HV71 1,9 miljoner men närmare sanning är väl att han blivit utköpt för en fin och nätt summa om än inte 1,9 miljoner.

Jag har hört rykten om att en av de större sponsorerna går in och betalar.

Citat:
Alla alternativ på marknaden gör mig spyfärdig. Jag vill ha en smålänning, doldis med anknytning till HV71.

Och om jag inte får det så kan väl truppen börja träna sig själva i och med att ingen tränare tycks duga åt dem iaf...

Patrik Ross? Nu är ju han visserligen ingen doldis för oss som gillar hockey men han har definitivt en stark anknytning till HV och att han är smålänning.
Citera
2015-05-29, 20:26
Bannlyst
Så här är det att sedan Harald Lückner till AJ är det bara en tränare som inte fått gå och det är Lill-skämta, han slutade själv. Ja, Mårts fick oxå gå genom att han inte fick förlängt.

Det här är ju ett jävla skämt hela skiten faktiskt, PATETISKT HV71
Citera
2015-05-29, 20:32
Bannlyst
Citat:

Patrik Ross?

Edit: Tvåa på den...
Citera
2015-05-29, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Jag har hört rykten om att en av de större sponsorerna går in och betalar.

Patrik Ross? Nu är ju han visserligen ingen doldis för oss som gillar hockey men han har definitivt en stark anknytning till HV och att han är smålänning.
Klart att dom har köpt ut honom men inte för 1,9 och nog tror jag att de har såpass med deg att de inte behöver en sponsorer till sånt.

Finns dom som tycker att Ross har visat att han är vek som likt en råtta flydde den sjunkande Örebroskutan.

Jag skiter i vilket, i dagsläget hade jag tackat nej till HV71 om jag vore en bra och meriterad elitserietränare, orka med ett femårigt kompisgäng som gråter om man inte gör som de vill lixom.
Senast redigerad av Skogsrök 2015-05-29 kl. 20:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in