2015-05-29, 17:07
Medlem
Ed Geins avatar
Beskriv ditt värsta pinsamma klavertramp.
Mitt all time low är när jag på en fest blir frågad var ******* är. Mitt svar var. -jag vet inte han var här nyss. Han kanske gått o hängt sig. Hon som frågade blev helt blek o gick därifrån.
Till saken hör att hon som frågade hade jag aldrig träffat förut och hennes expojkvän hade något år tidigare själv tagit till repet

skäms än idag fast det gått snart 10 år
Citera
2015-05-29, 17:47
Medlem
phikes avatar
Vi hade fest hos mitt ex föräldrar. Jag, tjejen och hennes mor höll på att förbereda lite för barnens lekrum. Bla sätta svansen på grisen. Jag skulle se om man kunde se igenom ögonbindeln så jag tog den på mig och sa till tjejen att det var ombytta roller, det var ju oftast hon som inte kunde se. Iaf, hon snurrade mig lätt och jag sträckte mig mot henne. Problemet var att hon gick bakom fiskdammen och det var hennes mammas klackar jag hörde närma sig. Jupp, jag tog ett tag om "min tjejs" nacke och tog ett rejält grepp om hennes byst och frågade vad hon trodde hon skulle få i sig sen.

Det var inte min tjej. Tjejen tittade fram ifrån bakom gardinen, jag slet av mig ögonbindeln och sa typ tack o hej. Dom skrattade på sig.
Citera
2015-05-29, 19:12
Medlem
Pilsnerpungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phike
Vi hade fest hos mitt ex föräldrar. Jag, tjejen och hennes mor höll på att förbereda lite för barnens lekrum. Bla sätta svansen på grisen. Jag skulle se om man kunde se igenom ögonbindeln så jag tog den på mig och sa till tjejen att det var ombytta roller, det var ju oftast hon som inte kunde se. Iaf, hon snurrade mig lätt och jag sträckte mig mot henne. Problemet var att hon gick bakom fiskdammen och det var hennes mammas klackar jag hörde närma sig. Jupp, jag tog ett tag om "min tjejs" nacke och tog ett rejält grepp om hennes byst och frågade vad hon trodde hon skulle få i sig sen.

Det var inte min tjej. Tjejen tittade fram ifrån bakom gardinen, jag slet av mig ögonbindeln och sa typ tack o hej. Dom skrattade på sig.
haha störtskön, var du tsm med tjejen efter det?
Citera
2015-06-02, 10:02
Medlem
phikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerpung
haha störtskön, var du tsm med tjejen efter det?

Jadå, visst var vi det. Höll några år och vi skiljdes med vänskapen intakt.

Senare på kvällen så blev incidenten en snackis. Alla skrattade åt det. Det var mycket humor i den familjen. Sköna typer. Rika utan översittarattityd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in