Citat:
Ursprungligen postat av
Jerkadal
Ledsen "Findus73" . Men jag har kommenterat åtskilliga alias i detta ämne om Göran Lundblad. Men har gjort detta under annan alias, som jag var tvungen att byta av olika orsaker. Försök inte blanda in mej i vad andra har kommenterat.
Håll dej till ämnet och försök inte att gå till fler personangrepp. Vem nu SL står skriven hos har ingen som helst betydelse för mig och förmodlingen ingen annan heller. Om nu vet hur dessa är inblandade i fallet GL, borde du lägga fram detta eller framföra till polisen vad du vet.
Du borde gå tillbaka och läsa tingsrättsdomen, och då framgår det att det bara rörde sig om pengarna och du verkar tillhöra entouraget kring pengarna. Du är inte trovärdig, om du haft ett annat alias, för vi kan inte se vad du framfört tidigare.
Om du hade haft vettiga synpunkter skulle du anmält det till advokaterna eller åklagaren, och vittnat i domstolen om det du har att säga. Nu är det över, och det enda som återstår för dessa två fadermördare är att sitta av tiden och förbereda sig för ett liv i framtiden utan pengar.
Vet du något skvaller om deras unge?