Citat:
Ursprungligen postat av
Dripatologi
Det sägs att lika barn, leka.... Kvinnan är inte mycket smartare, fick tänk på hennes sjukt hemliga o typ kodade mess på häktets rastgård:"Tack för att du förstört mitt liv o gjort mig arvslös"... Lätt att tolka som ett erkännande
Nej, även där är väl hjärncellsbeståndet av det ynkligare slaget.
Alltså, tjejen har en svinrik fader och förr eller senare skulle hon få ta del av rikedomarna
via det som kallas arv. Ja, hon hade en halvsyster förstås också som skulle ha sin del men
det blev ju snuskigt mycket över till henne ändå.
Man kan ju inte göra sina barn arvlösa direkt i Svea Rike.
Men tar man steget och deltar i mordet på sin egen far och det kommer fram till slut
så uppstår plötsligt läget att man inte längre är berättigad till så mycket som en krona i arv.
Nån jävla ordning får det ju lov att vara även i det här landet.
Ja, tjejen kunde alltså inte vänta ut sin faders död via den naturliga vägen så att säga
utan var så förskräckligt och dödligt girig att hon beredvilligt ställde upp på att avliva
sin fader i hans eget sovrum medelst gevärskulor i skallen.
Det är allt bra häpnadsväckande. Och upprörande.
Hur många sådana mordfall har vi i Sverige tidigare där en avkomma av ren girighet
är med och mördar en förälder? Jag kan fanken inte påminna mig ett enda annat fall
i skrivande stund.
Däremot barn som dödat en eller båda föräldrar i akuta psykostillstånd eller för att
hämnas för att man blivit utsatt för incest.