Vinner Mns hela Eurovision s ndrar jag mig och tycker att det var bra att han vann men kommer han 2: eller smre s tycker jag fortfarande det var synd att inte Jag r fri vann...
Vad bra d att det blev bra till slut, s slipper du ligga smnls p.g.a. ovetskapen huruvida jojkaren hade gett oss plats ett annars.
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Vilken svensk MF lt tror ni har strst chans i Eurovision nere i Wien?
Jag tror Jons lt str ut mest i konkurrensen.
Det gick ju helt okej med Mns ocks.
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Om Jon Henrik Fjllgren vinner MF s har vi chans att vinna hela Eurovision.
Jag fattar inte grejjen med att Christer Bjrkman alltid skall vara framme i rampljuset. Ok, han har skert gjort mycket fr svenska melodifestivalen och han arbetar med att slla bland bidragen men han har varken skrivit ltarna eller framfr dem.
Nr Loreen vann minns jag att Bjrkman hvde sig fram, nr TV intervjuade henne, och tog ver intervjun. Precis som om det var han som var vinnaren.
Jag fattar inte grejjen med att Christer Bjrkman alltid skall vara framme i rampljuset. Ok, han har skert gjort mycket fr svenska melodifestivalen och han arbetar med att slla bland bidragen men han har varken skrivit ltarna eller framfr dem.
Nr Loreen vann minns jag att Bjrkman hvde sig fram, nr TV intervjuade henne, och tog ver intervjun. Precis som om det var han som var vinnaren.
Verkar vara en riktigt jobbig jvel.
Han vill frmodligen ocks ha sin beskrda del av kakan
Jag tycker inte att ngon lt var direkt bra speciellt heroes och groupie men annars var Jon Henrik fjllgrens och Hasse Anderssons ltar helt okej. Groupie dremot mste vara ett av de smsta ltarna som ngonsin gjorts i sveriges historia tillsammans med army of love's lt Rockin the ride.
Har en knsla om att det kommer bli nnu vrre i melodifestivalen 2016
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!