2015-05-22, 00:05
Medlem
scarlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
http://us.battle.net/d3/en/item/spirit-guards

Schyssta bracers, dock kör jag inte med någon spirit generators. Kör endast spirit regen.
Citera
2015-05-22, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Du slutar fuska din lilla rackare!
Lirade med en kille igår som var paragon +3000 och krävde att han skulle köra med laglig gear. Ha, killen hade noll koll och var chanslös när jag öppnade en grift 50. Han klarade inte ens av att spela när jag drog honom 100%.
Så kasta ditt professional russian fast sword med trippelsocket och 22,000 i dps.
Jag har testat fusk med DH en vända och klarade då grift 100 på dryga 30sec. Det är bara löjligt och inte det minsta kul. Var iofs skönt att fixa bloodshard-cappen på 1500 istället för 500 :P
Men alltså, jag har aldrig kört det här spelet förut. Hade ingen aning om att det fanns fuskvapen, en snubbe gav mej ett svärd och en amulet. Svärdet ger mej 107,374,174,208 exp per monster, så drog 10 000 på 10 minuter
Citera
2015-05-22, 01:09
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavilioon
Men alltså, jag har aldrig kört det här spelet förut. Hade ingen aning om att det fanns fuskvapen, en snubbe gav mej ett svärd och en amulet. Svärdet ger mej 107,374,174,208 exp per monster, så drog 10 000 på 10 minuter

Hade jag, oavsett spel, fått någonting av en snubbe som gjorde att jag kunde dra lv10.000 på 10 minuter hade jag nog stannat upp en stund och funderat på att allt kanske inte står rätt till. Särskillt inte om man efter samma tid klarar svåraste svårighetsgraden utan att anstränga sig.

Det bästa för dig är väl att skapa nytt konto helt (om det går), eller gå över till PC för att lira det riktiga spelet.
Citera
2015-05-22, 07:30
Medlem
ApaOnCracks avatar
Vad gör en support crusader egentligen? Jag har noll koll på crusader, vet knappt en enda ability egentligen
Men jag har märkt att rifts går jäkligt snabbt med dom, så vad gör dom som är så bra?
Citera
2015-05-22, 09:10
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavilioon

Okej, då kanske jag inte ska va allt för hård mot dig :P
Men en sak kan jag lova dig. spelar du public på konsoll så kommer andra att droppa ut massa fusk-grejer till dig.
Finns massor av gear som är moddade och framförallt kanske legendary gems. Du får dem på lvl noll och de bästa spelarna i världen har lyckats få upp några såna gems till ca lvl 70. På konsoll har jag sett gems på lvl 65 000 liksom. Kör du då fullt legit i övrigt med EN sån gem så kommer du one-shotta allt i hela spelet oavsett vilken nivå du kör.

Så både den amuletten och det svärdet du fått kan du bara kasta. Så har du en utmaning igen.
Själv närmar jag mig grift 50 med min DH på ps4an
Citera
2015-05-22, 09:16
Medlem
Fast hade redan dragit 4 gubbar till 70, solat greater rift 46 och blivit paragon level 400. Men vet ni vad grabbar😉 jag tror ja går ut i det fina vädret iStället
Citera
2015-05-22, 12:47
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApaOnCrack
Vad gör en support crusader egentligen? Jag har noll koll på crusader, vet knappt en enda ability egentligen
Men jag har märkt att rifts går jäkligt snabbt med dom, så vad gör dom som är så bra?

Antar att vi snackar speed grifts. Isåfall så är monks bäst på att pulla (men har typ ingen cc) och wds är bäst på att cca (kan knappt pulla). Support crusadern kan göra båda de sakerna, dock inte lika bra, men tillräckligt iaf. Gillar också mest att köra med crus, då riftsen blir mycket säkrare än att köra med monk och man får mer uptime på dmg då man slipper akta sig för saker.

Sen buffar de ju med 15% ias, 100%chd, 10%cc och % dmg (kommer inte ihåg hur mkt).
Citera
2015-05-22, 17:19
Medlem
blev konstigt med posten sorry
Citera
2015-05-22, 23:36
Medlem
ApaOnCracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
Antar att vi snackar speed grifts. Isåfall så är monks bäst på att pulla (men har typ ingen cc) och wds är bäst på att cca (kan knappt pulla). Support crusadern kan göra båda de sakerna, dock inte lika bra, men tillräckligt iaf. Gillar också mest att köra med crus, då riftsen blir mycket säkrare än att köra med monk och man får mer uptime på dmg då man slipper akta sig för saker.

Sen buffar de ju med 15% ias, 100%chd, 10%cc och % dmg (kommer inte ihåg hur mkt).
Ah, holy shit vad mycket damage dom ger! Brukar ofta köra med vänner men om jag kör med randoms så föredrar jag crusader, WD, barb/DH och sen mig själv (DH)
Citera
2015-05-24, 10:55
Medlem
Soxis avatar
Hej alla glada!
Nybörjare här

Kör ni mycket med blacksmith? Är de viktigt att använda han? Jag tycker de är värt än så länge. Är starkt emot fusk och all sån skit så vill vara 100% legit. Är de lätt bli på påprackad mods/moddade vapen om man spelar online?
Senast redigerad av Soxi 2015-05-24 kl. 10:58.
Citera
2015-05-24, 10:59
Medlem
scarlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
Hej alla glada!
Nybörjare här

Kör ni mycket med blacksmith? Är de viktigt att använda han? Jag tycker de är värt än så länge. Är starkt emot fusk och all sån skit så vill vara 100% legit. Är de lätt bli på påprackad mods och sånt om man spelar online?

Med blacksmith? Du menar om man använder honom för att crafta? Det kan jag inte minnas att jag någonsin gjort. Visst, kanske någon enstaka del om man får ett recept, när man precis dingat max level. Men annars är det nog bara drops, för min del. Använder honom för repair eller salvage annars
Jag har aldrig stött på någon som använder sig av ryska vapen, iaf inte vad jag vet. Jag har dock precis kommit upp till T6. Tror det är mer ovanligt än vad man tror. Mods är inget som stöds av D3.
Citera
2015-05-24, 11:09
Medlem
Soxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scarlot
Med blacksmith? Du menar om man använder honom för att crafta? Det kan jag inte minnas att jag någonsin gjort. Visst, kanske någon enstaka del om man får ett recept, när man precis dingat max level. Men annars är det nog bara drops, för min del. Använder honom för repair eller salvage annars
Jag har aldrig stött på någon som använder sig av ryska vapen, iaf inte vad jag vet. Jag har dock precis kommit upp till T6. Tror det är mer ovanligt än vad man tror. Mods är inget som stöds av D3.

Var lite otydligt. Syftade förstås på crafting och allt de där. Hänger inte craft och salvage ihop? Alltså, att man bryter ner items för att blacksmith ska kunna tillverka bättre vapen?
Man kan ju träna han med. Hur påverkar det?

En annan fråga; Finns de en karaktär som rakt av är bäst, eller hänger allt på personlig smak? Jag lirar monk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in