Citat:
Ursprungligen postat av
Rodriguez89
Finns trådar som handlar om varför män köper sex. Du kan diskutera den frågan där.
Min roll? Jag har sex gratis. Det är du och inte jag som försvarar prostitution.
Du försvarar att män köper sex, eftersom du aldrig någonsin beklagar dig över deras roll inom sexhandeln. Tror inte ens du ser dessa män. Spelar ingen roll alls vad män sysslar med.
Kvinnor däremot...satans vilka luder, horor, slynor och små hyndor dessa är.
Spelar ingen roll om de tar betalt elelr inte, de är ju horor bara de vill ha sex före äktenskapet.
men själv har du ju sex gratis…och det förlänar dig ju inte alls nått epitet…är bara hon du ligger med …gratis….som är en slyna.
som sagt, hiitsme, har helt rätt.
Din kvinnosyn och främst syn på kvinnors sexualitet stinker rätt kraftigt och har gjort så, så länge jag pratat med dig.