• 1
  • 2
2015-05-21, 17:15
Medlem
William Hainess avatar
Ja, vi är ungefär tre personer som ser på denna förfärliga serie med dessa avskyvärda människorna, men det förtjänar nog banne med en egen tråd

Deltagare (hittills):

Sara "Sassa" Bolay (var även med i dokusåpan Djungeldrottningar!):

Insta: https://instagram.com/sassabolay/
Blogg: http://nouw.com/sassabolay

Bella Davis (som även varit en modell i Project Runway!):

Insta: https://instagram.com/iambelladavis

Niklas Nilsson
Johannes Ulmefors
Andrijano Mijanovic
Emelie Rydberg (var även med i Paradise Hotel!)
Anna-Lisa Herascu
Josephine Qvist
Simon Viking Väliste
Tonje Hagen
Brandon Barton
Jade Duvstjärna
Jacob Reineborg
Tolga Ayranci
Viktoria Bergh
David Rohlén
Alexandra Nygren
Elin Hagberg
Oskar Pavek
Andreas Vedenqvist
Umit Obeyd

Lite skvaller som framkom om Josephine, David och Jacob i tråden på tv-forumet:

Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Josephine är en ganska naiv människa, vi brukade vara "vänner" ett tag och vi har legat några gånger likaså så jag känner nog henne bättre än de flesta i tråden. Hon är typen som kärar ner sig när hon inte får någon uppmärksamhet eller uppvaktning, jag känner David lite ytligt och killen var den största fjanten jag någonsin har beskådat.

Tänk er en mesig kille med en påklistrad "bad boy"-attityd som varken passar hans personlighet eller utseende. Han är lite småplufsig, kortväxt och mesig och de träffades innan jag lärde känna Josephine och han pissade verkligen på Josephine men det fick motsatt effekt och hon blev än mer klängig på David.

Vill verkligen inte kalla mig själv för varken "bad boy" eller någon "tuffing" men jag märkte väldigt snabbt att hon verkligen lever för drama och intriger och hon tände på att inte bli för uppvaktad. Har aldrig träffat Jacob då jag är några år äldre än kisen i fråga och flyttade även från Örebro för ett tag sen men han verkar på tok för godhjärtad och snäll för en som Josephine.

Det kanske märks i programmet men Josephine har haft många killar i bagaget och det är inget jag klandrar, hon ser onekligen bra ut och hon har sidor som är väldigt fina likaså så det är många killar som faller för henne.

Skulle personligen säga att Josephines sämsta sida är att hon faller lätt för grupptryck, hon skulle aldrig få för sig att göra narr av någon som ligger ner på sättet som David gjorde mot Jacob när han låg och sov. Hoppas dock att hon för sin egen skull mognar förr eller senare och inser att en fjant som David eller Johannes inte är något att ha.

Säkerligen så måste det finnas en hel del som umgåtts med dessa personer tidigare?
Citera
2015-05-21, 18:03
Medlem
MrMadoffs avatar
Har satt på Tonje Hagen ett flertalet gånger, är en riktig slyna som verkligen älskar kuk, verkligen älskar!!
Hon vet verkligen vad en man vill ha och även vad hon själv vill ha..
Citera
2015-05-22, 00:55
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Har satt på Tonje Hagen ett flertalet gånger, är en riktig slyna som verkligen älskar kuk, verkligen älskar!!
Vad intressant! Är man en slyna om man älskar kuk (antar att merparten av alla heterosexuella brudar gillar det)? Med tanke på Tonjes ålder så kan ju knappast du vara mogen nog för att bli kallad man. Det blir man först mycket senare. Med tanke på hur du skriver så är jag mycket tveksam till ditt antagande om dig själv.

Tonje vet antagligen inte vad en man vill ha eftersom att hon uppenbarligen aldrig varit med någon, än. Lyccccccka till!
Citera
2015-05-22, 02:16
Medlem
Greven.s avatar
Citat:

Sluta Guilloua dig, bara för att hon ser ut som en slyna betyder det inte att du satt på henne.
Ingen här vill höra om dina våta drömmar...
Citera
2015-05-22, 19:23
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greven.
Sluta Guilloua dig, bara för att hon ser ut som en slyna betyder det inte att du satt på henne.
Ingen här vill höra om dina våta drömmar...

men kom igen, trådstarten tvingade ju fram det
Citera
2015-05-23, 11:49
Bannlyst
Känner Alexandra Nygren privat. Inga fel på henne alls. Finns nog inte mkt skvaller där inte.
Citera
2015-05-23, 21:50
Medlem
MindreModigMans avatar
Citat:

Eftersom detta är skvaller så uppkommer ju helt naturligt frågan - har din FB-dase besökt henne i tvåan?
Citera
2015-05-23, 21:54
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindreModigMan
Eftersom detta är skvaller så uppkommer ju helt naturligt frågan - har din FB-dase besökt henne i tvåan?

Försökte flertalet gånger men hon var inte så pigg på tanken. En gång gick hon min vilja till mötes, fick in den halvvägs tills hon börja gnygga och låta så det var bara att dra ut den igen..

Så njaee
Citera
2015-05-25, 20:29
Medlem
Viktoria var ju med i Wermland Forever för ett par år sedan. Fick ju se henne vaxa fittan och se hennes gudomliga röv också!
Citera
2015-05-26, 16:06
Medlem
jaybones avatar
Borde inte vara jättesvårt att gräva fram smuts på sånna här trasiga människor från småstäder.

Snackade med snubbe från Paradise Hotel på krogen, han var mycket mer patetisk i verkligheten än på TV. Tyckte lite synd om honom. Kan tänka mig att det är samma sorts folk i det här programmet.
Citera
2015-05-26, 16:08
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Borde inte vara jättesvårt att gräva fram smuts på sånna här trasiga människor från småstäder.

Snackade med snubbe från Paradise Hotel på krogen, han var mycket mer patetisk i verkligheten än på TV. Tyckte lite synd om honom. Kan tänka mig att det är samma sorts folk i det här programmet.

Det roliga är att jag inte ens direkt söker "skit" utan är väldigt nyfiken på hur dessa människor är i verkligheten. De måste ju ha vänner, familj, försörjning och allt annat vi vanliga döda måste ha för att överleva - då blir man liksom nyfiken när de gör sig ett spektakel i tv hur de funkar i vanliga fall.

Att en person från Paradise Hotel är lite småtragisk förvånar mig liksom inte. Man måste nog vara en gigantisk bekräftelsetorsk för att gå med att vara med i ett program som huvudsakligen går ut att bli full och knulla i tv...
Citera
2015-05-27, 00:32
Medlem
GunnarGuruSPERMAs avatar
Den där Adinatoor är ju ingen vidare sympatisk person. Skrev till honom på Facebook

"Hej Adde, har sett dig på EotB, tycker att du verkar vara en skön typ. Det skulle vara kul att festa med dig"

Fick till svar.

"Tack mannen det värmer."

Skickade iväg ett ytterligare mejl.

"Hej igen Adde. Såg att du fick smaka på Anna-Lisa, primetime. Var hon härligt trång? Svalade hon?
Är du förresten bi? dominant/undergiven? Vill du ses, kan bjuda på en kopp kaffe"

Han har inte återkommit alls.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in