2015-05-20, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qtip

Får man lämna tillbaka parfymer?
Vad tror du själv?
Citera
2015-05-20, 08:40
Medlem
gilbert25s avatar
Helt okunnig inom parfymer, men har hittat en jag tycker om skarpt. Mont Blanc legend, har någon tips på "liknande" dofter?
Citera
2015-05-20, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Vad tror du själv?
Varför tror du jag frågade? För jag vet inte.
Citera
2015-05-20, 10:15
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qtip
Varför tror du jag frågade? För jag vet inte.

Det vore ganska orimligt att lämna tillbaka en sån sak. Om du läser på Kicks hemsida så är du välkommen att byta/lämna tillbaka saker så länge du inte brutit förpackningen. Så länge det inte är något fel på varan så är det nog ganska svårt att göra något åt saken. Också en anledning varför man kan testa dofter innan man köper dom. Sälj den på tradera eller i facebookgruppen som det skrevs om i ett tidigare inlägg.
Citera
2015-05-20, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gilbert25
Helt okunnig inom parfymer, men har hittat en jag tycker om skarpt. Mont Blanc legend, har någon tips på "liknande" dofter?
Varför inte köra på Legend? Annars är A&F Fierce väldigt lik.
Citera
2015-05-20, 14:17
Medlem
gilbert25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Varför inte köra på Legend? Annars är A&F Fierce väldigt lik.

Finns den att köpa i butik någonstans tro?
Citera
2015-05-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gilbert25
Finns den att köpa i butik någonstans tro?
Legend, ja. Eftersom du redan gillar den, så är väl ett onlineköp både billigare och smidigare.
Citera
2015-05-20, 20:53
Medlem
Någon som handlat från:
http://www.parfuma.com/en/
?

Är intresserad av testa deras Armani Prive parfymer men kunde inte hitta någon annan europeisk återförsäljare och aldrig stött på sidan förut (köper sällan parfym över internet)

Eventuellt någon som testat något från Armani Prive och kan ge en recension
Citera
2015-05-20, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuedetkrig
Hoppas du luktat på parfymerna innan. Har inte luktat på lacosten du nämde, men lacoste brukar inte ha några höjdar parfymer enligt mig.

Nej Lacosten är en chansning hämtar den imorgon så får se hur man tycker den var. Men van gils parfymen är jag helt såld på. Personligen har jag lite svårt med söta lukter som är tunga. Väldigt olika i tycke och smak är det ju.
Citera
2015-05-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McBacon
Nej Lacosten är en chansning hämtar den imorgon så får se hur man tycker den var. Men van gils parfymen är jag helt såld på. Personligen har jag lite svårt med söta lukter som är tunga. Väldigt olika i tycke och smak är det ju.
Tycker de flesta Lacoste parfymer luktar för mycket rengöringsmedel (eller hur jag ska förklara det), mer kemikaliskt än som en parfym. Hoppas du förstår hur jag menar , hoppas även att du får en bra parfym, hade vart kul ock se ifall lacoste kan skapa något som faller en i smaken.
Citera
2015-05-20, 23:05
Medlem
LillBenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnmnmnmn
Någon som handlat från:
http://www.parfuma.com/en/
?

Är intresserad av testa deras Armani Prive parfymer men kunde inte hitta någon annan europeisk återförsäljare och aldrig stött på sidan förut (köper sällan parfym över internet)

Eventuellt någon som testat något från Armani Prive och kan ge en recension

Vetiver Babylone öppnar med citrus som känns riktigt fräsch och övergår i nåt som fortfarande har mycket citrus men även något "träigt" (vetivern?) som dem blandat in mycket snyggt. Har ej provat någon annan vetiverdoft men känner inget smutsigt eller jordigt med denna version av noten.

Hållbarheten är inget att hurra för, men jag gillar skarpt doften och den känns som en perfekt jobb eller dagsparfym då den inte tränger sig på. Kostar 1200 ungefär på NK och känns i det dyrare laget när man tänker på prestandan.

Hade priset varit lägre och prestandan högre hade jag definitivt köpt igen. Nu funderar jag på Grey Vetiver då det känns som samma stil men bättre hållbarhet och pris. Någon som testat båda?
Citera
2015-05-21, 00:34
Medlem
Beställde hem en CK euphoria efter att ha läst gott om den. Vill att tjejen ska bli mer sugen på en och sugen på en delvis men också ha en manligare doft än min förra. Dock såg jag efter beställningen att varaktighet är sisådär. Kan man spruta mer och få längre hållbarhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in