Citat:
Ursprungligen postat av
halo...
Jag har en underbar sambo sen tre år tillbaka, jag vet att han älskar mig och han vet hur mycket jag älskar honom.
Han tycker det är ett problem att jag vill ligga så sällan, varav jag förklarar att jag vill ha passion och bus och inte bara "nu vill jag ligga". Han säger då att han ibland bara vill bli k*****d. Så det har han fått på mitt initiativ x antal ggr nu.
Men det jag efterfrågade lyser fortfarande med sin frånvaro. Han fattar inte att han har tappat allt det där som får mig att tända. Sexiga mms och sms, smekningar och blickar. Hett hångel och viska lite i mitt öra. Det gör det inte lättare att han tar det som ett personligt angrepp och blir sur och tvär om jag tar upp det.
Hur ska jag få honom att förstå att det ligger lite mer känsla i liggandet och att det är något som pågår mer än minuten innan det ska bli åka av?
Några rader i ett forum är inte mycket att gå på men jag skall ändå skita ur mig en teori.
Kan det vara så att han känner sig osäker på att du faktiskt vill ha honom? Han kanske tänker att om du inte vill ha HONOM utan att han måste dra till med någon för honom meningslös ritual för att du skall vilja ha honom så kan det kvitta. Om han känner att det räcker att du bara finns där för att han skall bli kåt så kanske han är bestört över att du inte känner så för honom.
Du skriver att han "fått" bli k****d några gånger på ditt initiativ. Om han känner att du gett honom ett par tröst knull för att han inte skall bli ledsen så har det inte större effekt än om han köper hem en bukett blommor och säger "här, kan vi knulla nu".
Om jag levt ihop med någon som jag kände närhet till och passionerad kåthet så hade jag upplevt det som kraftigt demoraliserande om jag kände att jag var tvungen att göra något speciellt för att kvinnan jag älskar skall VILJA ha sex med mig och inte känna det som att hon ställde upp.
Jag har haft fel förr och beskriver bara hur jag eventuellt skulle kunna ha uppfattat det. Se det här som lite inspiration att tänk i nya banor och inte som hårda fakta.