2015-05-17, 17:29
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Tycker inte alls Shakademus var dåligt, snarare tvärtom. Tyckte att det var på samma nivå som det hyllade avsnittet om Raffa. Raffa var ju nästan för otroligt och märkligt för att ta till sig till fullo i radio tror jag som inte läst något om ämnet tidigare.
Citera
2015-05-17, 17:53
Avslutad
Skulle gärna donera, men aldrig testat paypal innan. Får se om jag orkar klura ut det. Annars bjuder jag på en runda öl eller 2 om du är i sthlm någon:P
Citera
2015-05-17, 18:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Skulle gärna donera, men aldrig testat paypal innan. Får se om jag orkar klura ut det. Annars bjuder jag på en runda öl eller 2 om du är i sthlm någon:P

Såg att du hade nominerat Laidback som ett diskussionsunderlag. Haha, jisses! Visserligen en stor del av Flashback, men ändå. Skrattretande! Eller?
Citera
2015-05-17, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Såg att du hade nominerat Laidback som ett diskussionsunderlag. Haha, jisses! Visserligen en stor del av Flashback, men ändå. Skrattretande! Eller?

Tycker att det är ett av de mest aktiva forumen här. Samt många personligheter på det forumet. Finns en viss känsla i detta forum. Samt många roliga/spännande/intressanta/absurda trådar och användare. Tycker verkligen att det förtjänar ett eget avsnitt.
Citera
2015-05-17, 18:14
Avslutad
Citat:
Tycker att det är ett av de mest aktiva forumen här. Samt många personligheter på det forumet. Finns en viss känsla i detta forum. Samt många roliga/spännande/intressanta/absurda trådar och användare. Tycker verkligen att det förtjänar ett eget avsnitt.

Du tycker inte att laidback var trevligare tidigare? Eller det lever fortfarande upp till sitt goda/gemytliga rykte?
Citera
2015-05-17, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Du tycker inte att laidback var trevligare tidigare? Eller det lever fortfarande upp till sitt goda/gemytliga rykte?

Finns fortfarande intressanta och roliga trådar/användare. Tycker verkligen att det är en stor del av flashback. Skulle vara intressant med ett avsnitt om laidback.
Citera
2015-05-17, 18:35
Avslutad
Citat:
Finns fortfarande intressanta och roliga trådar/användare. Tycker verkligen att det är en stor del av flashback. Skulle vara intressant med ett avsnitt om laidback.

Ja, då så. Jag är game! (Att lyssna).
Citera
2015-05-17, 19:07
Medlem
Ifall inte podmaterialspärmen redan är överfull så vill jag fylla på med följande:
(FB) Fejkmail till tidningsredaktioner. - Läste den när det begav sig och kiknade av skratt varje gång. TS har figurerat i media vill jag minnas, med anledning av tråden.

(FB) Sälja dammsugare (The Kirby Company, Pro Aqua och liknande/ Mod) - Kalasrolig tråd som jag läst de senaste två dagarna. Killawife är en användare som varit aktiv i tråden sen begynnelsen ungefär, så det kan vara en lämplig användare. Speciellt då han (förmodar jag med tanke på namnet) verkar ha god kännedom om branschen som är föremål för tråden. Pung vore säkert också kul att ha med.
Citera
2015-05-17, 19:21
Medlem
KallaMigGrefvens avatar
Här har jag ett riktigt bra tips: (FB) Varför vill man ha barn?. Det kan vara en av de bästa trådarna jag läst på sistone. Redoxreaktion och anonym.hedonist argumenterar varför man inte skall ha barn. Mycket rolig läsning. Man kanske kan göra ett avsnitt om det?
Citera
2015-05-18, 00:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KallaMigGrefven
Här har jag ett riktigt bra tips: (FB) Varför vill man ha barn?. Det kan vara en av de bästa trådarna jag läst på sistone. Redoxreaktion och anonym.hedonist argumenterar varför man inte skall ha barn. Mycket rolig läsning. Man kanske kan göra ett avsnitt om det?

Ja, det var en kul tråd! Den får jag sträckläsa någon dag.

Kul inlägg: "Va är du här fortfarande och skriver ditt skit och och har inte tagit livet av dig än fastän det är att föredra enligt dina egna pseudointellektuella floskler? Man måste paradoxalt nog vara ganska beläst och intelligent för att hamna i den mentala återvändsgränd som ni har hamnat i. Ni är smarta nog att hamna i den mentala fällan som ni är i men inte smarta nog att ta er ur den."
Citera
2015-05-18, 08:46
Medlem
Salgouds avatar
Hej alla!

Tusen tack för all feedback och förslag ni har varit inne och lämnat! Ni får ursäkta att jag inte svarar på allt; har jobbat hela helgen och nu är det iväg på semster till torsdag. Därmed blir det dessvärre inget avsnitt denna veckan men podden kommer tillbaks veckan därpå, och då kommer ni få lära känna Rakii lite bättre.

nästa avsnitt kommer den 27e.

Ursäkta dröjesmålet och ha det fint tills dess!
Citera
2015-05-18, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Hej alla!

Tusen tack för all feedback och förslag ni har varit inne och lämnat! Ni får ursäkta att jag inte svarar på allt; har jobbat hela helgen och nu är det iväg på semster till torsdag. Därmed blir det dessvärre inget avsnitt denna veckan men podden kommer tillbaks veckan därpå, och då kommer ni få lära känna Rakii lite bättre.

nästa avsnitt kommer den 27e.

Ursäkta dröjesmålet och ha det fint tills dess!

Det låter som ett fint avsnitt, då hinner jag lyssna igenom alla avsnitt. Även fast podden tappat sedan det eminenta första avsnittet, har nog bara hört två och ett halvt avsnitt sammanlagt, innan jag tappade intresset. Men nu så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in