2015-05-14, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Väntar på en 5a 3-cmc från rckemikalier.
Någon som inte fått sina ordrar?

Efter lite strul från posten och sedan väntan från schenker, så kan jag bara säga gott om den här shoppen.

Bland de största kristallen jag sett (5g) och fick även sample av deras NEB som var riktigt nice, liknande kvalité som från gamla aromer. Fick 4-BMC sample oxå som verkligen höll måttet.

Deras Acetylfentanyl nässpray var riktigt nice, två sprut räckte för mig att bli lite halv noddig. Men jag hade metadon i mig samtidigt.

Rckemikalier.se är här för att stanna, hoppas jag iaf..

Shoppen får 5/5 av mig för deras kundservice, produkter och det verkar som människorna bakom sidan är reko
2015-05-14, 19:25
Medlem
Hittade rosa twitter på en sida
http://brunahuset.eu.pn/bruna-huset.html
ser det ut som något potent och prisvärt?
Är det värt att beställa?
2015-05-16, 12:19
Medlem
Min amfetamin kran har 5 dagar semester. vilken rc kan ni tipsa om som jag kan gå på under tiden?
2015-05-16, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Min amfetamin kran har 5 dagar semester. vilken rc kan ni tipsa om som jag kan gå på under tiden?

Synthacaine hade en tjackkänsla/effekt
2015-05-16, 22:04
Medlem
_Fick från YLB* och är hel nöjd!
2015-05-16, 22:08
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paragon
_Fick från YLB* och är hel nöjd!
Har inte dom lagt ner?
2015-05-16, 22:09
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Kolla in NEB, gillade den.
2015-05-17, 20:32
Medlem
Sallinskiis avatar
Någon som kanske är lite bättre insatt i rc branschen kan besvara en fråga?

Vill ha tag i något så likt amfetamin som möjligt, får inte vara nått man blir psykadeliskt påverkad av..
Har provat 3-fpm och de var ju som att dricka 4liter kaffe och ont i näsan och snuvig i en vecka haha..

Inrikes är ju att föredra samt en shop som tar banköverföring!

Hopplöst fall eller finns de någon lösning? (då jag har lite svårt att få tag på tjack för tillfället)

Mvh.
2015-05-17, 22:28
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Någon som kanske är lite bättre insatt i rc branschen kan besvara en fråga?

Vill ha tag i något så likt amfetamin som möjligt, får inte vara nått man blir psykadeliskt påverkad av..
Har provat 3-fpm och de var ju som att dricka 4liter kaffe och ont i näsan och snuvig i en vecka haha..

Inrikes är ju att föredra samt en shop som tar banköverföring!

Hopplöst fall eller finns de någon lösning? (då jag har lite svårt att få tag på tjack för tillfället)

Mvh.
NEB skulle jag kunna rekommendera. Polaren får snart synthacaine v2 och ska posta lite till mig, han sa att det skulle vara väldigt likt amfetamin.
2015-05-17, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Har inte dom lagt ner?

Nej de är på både FS och nucleus.. Vet inte hur de är med clearnet.. du får fråga !

mvh P
2015-05-17, 23:39
Medlem
Citat:
Nej de är på både FS och nucleus.. Vet inte hur de är med clearnet.. du får fråga !

mvh P
Ja mig scammade ylbd på nästan 2000 kr efter deras påstådda nedläggning, skulle aldrig råda någon att handla av dem. Ska dock kolla upp dem på FS och försöka kräva att de levererar min order.
2015-05-18, 07:22
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:

mvh P
Okej. Vill minnas att det var väldigt många som varna för den shoppen för drygt en månad sedan. Verkade som att alla som beställt inte hade sett röken av sina paket ens.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in