2009-04-23, 12:42
  #145
Medlem
http://mep*****ne.***.3w.**/

Grön?
2009-04-23, 14:07
  #146
Medlem
cyberdelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nord_84
http://mep*****ne.***.3w.**/

Grön?

FEL: Domänen MEP*****NE.3W.** är inte registrerad!
2009-04-23, 14:50
  #147
Medlem
redlineers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nord_84
http://mep*****ne.***.3w.**/

Grön?

Ingen aning men jag skulle akta mig.
2009-04-23, 15:12
  #148
Medlem
loliravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dominax
Butylone från Prism. Kan det va något? Någon som provat?


Nej.
2009-04-23, 17:38
  #149
Medlem
ND visst är det .nu och inget annat?
2009-04-23, 18:04
  #150
Bannlyst
Det e jobbigt det där med censur. Hur ska jag tyda alla **** som finns på varje adress. Hänger mest inne på hallucinogener forumet. Kan någon inviga mej i det här forumet. Behöver mephe eller methe... Fridens
2009-04-23, 18:36
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nord_84
http://mep*****ne.***.3w.**/

Grön?

Om du sökt på adressen på Flashback så hade du fått reda på att det med största sannolikhet är scam.
2009-04-23, 19:07
  #152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrZingo
Om du sökt på adressen på Flashback så hade du fått reda på att det med största sannolikhet är scam.

Ok nån som vet något om www.*c*4.org
Har sökt på den här på FB men hittar inget.
2009-04-23, 22:16
  #153
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushi_mushi
Det e jobbigt det där med censur. Hur ska jag tyda alla **** som finns på varje adress. Hänger mest inne på hallucinogener forumet. Kan någon inviga mej i det här forumet. Behöver mephe eller methe... Fridens

EUL eller RC-E
2009-04-24, 19:59
  #154
Bannlyst
Har beställt från rce. EULs mephe ska tydligen suga Kewk...
Fridens
2009-04-25, 15:33
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nord_84
Ok nån som vet något om www.*c*4.org
Har sökt på den här på FB men hittar inget.

Denna sidan tycker jag personligen luktar scam, men man vet ju aldrig.
Texten under nyheter känns ju sådär lagom seriös, personen måste ju ha varit påtänd eller 14 när h*n skrev den.

Citat:
Vi på *C*4 skall berätta för er om vad vi gör och hantera många frågor som annars kunde betals skippas eller jag vet inte riktigt vad jag snackar om faktiskt ,fan vad skall jafg skriva jag vet inte vad jag skall skriva faktiskt men jag tränar varje dag på att skriva och jag börjar bli ganska bra på att skriva ffaktiskt ,jag funderar på att bli någob form av litteratur konstnär eller nanat jag ef
2009-04-28, 22:38
  #156
Medlem
hoffmanintowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrZingo
Denna sidan tycker jag personligen luktar scam, men man vet ju aldrig.
Texten under nyheter känns ju sådär lagom seriös, personen måste ju ha varit påtänd eller 14 när h*n skrev den.

jag har dessutom mailat dom det tog minst 1 vecka att svara... säger inte allt men en del i iaf...


------------------------------------------------------------
Är det nån som har beställt från BT utan att använda sig av REKbrev. för när jag använt REK så kommer det alltid på en vecka efter att jag fått medelande om att det är skickat men sist tog jag utan REK och det har forfarande inte kommit det va 2 veckor sen det blev skickat... dom har aldrig gjort mej nåt dumt innan... Nån som vet nåt om detta??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in