Citat:
Ursprungligen postat av MrZingo
Denna sidan tycker jag personligen luktar scam, men man vet ju aldrig.
Texten under nyheter känns ju sådär lagom seriös, personen måste ju ha varit påtänd eller 14 när h*n skrev den.
jag har dessutom mailat dom det tog minst 1 vecka att svara... säger inte allt men en del i iaf...
------------------------------------------------------------
Är det nån som har beställt från BT utan att använda sig av REKbrev. för när jag använt REK så kommer det alltid på en vecka efter att jag fått medelande om att det är skickat men sist tog jag utan REK och det har forfarande inte kommit det va 2 veckor sen det blev skickat... dom har aldrig gjort mej nåt dumt innan... Nån som vet nåt om detta??