2015-05-17, 01:52
Medlem
TheHmms avatar
Jag tycker det låter najs, tänk, så många penisar och hon vill bara ha din nu? Extraordinär du måste vara
Citera
2015-05-17, 01:55
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skola
För att förtydliga, hon var inte otrogen, däremot var jag hos henne kvällen efter att dom farit hem. Vi blev tillsammans, eller började dejta "på riktigt" helgen efter.

Jag har väldigt starka känslor för henne, vill inte lämna henne. Hon är den första tjejen som verkligen fått mig att känna mig lycklig. Lever starkt efter att det förflutna är just det förflutna, men har svårt att svälja det här bara.

Vi har pratat hela kvällen om det, om hur jag känner. Om varför hon gjorde det etc. så jag ska få något grepp om det, men jag känner mig bara tom.

Det som stör mig absolut mest är det att det verkligen inte bekommer henne. Att det inte är någon big deal.

Kan det inte vara så att hon bara inte vill göra det till en big deal? Hon kanske låter mer neutral för att hon tror att du ska ta det bättre då. Fortsätt att prata med henne och försök att reda ut allting, TS. Det är viktigt att du förklarar exakt vad du tycker, tänker och känner(för henne och om vad hon gjort).

Det är starkt av dig om du väljer att stanna med henne, men samtidigt så förstår vi(ja, jag talar för hela Flashback nu ) om du inte stannar kvar. Vi står bakom dig.
Citera
2015-05-17, 01:55
Medlem
Var det samma tjej som tog multipla satser sperma i sig? Antingen är du ett troll eller så är du van att dela flickvän med andra!

Tidigare tråd du skrivit i:
"Tjejer som vill ha flera killars satser i fittan"

(FB) Tjejer som vill ha flera killars satser i fittan

"Skulle nog inte säga att det är vanligt, men jag träffar en tjej som går igång på det här.
Nog för att jag också gör det.

Vi har utövat det här ett par gånger där hon plockat hem ett par 2-3 killar efter varandra. Helt ovetandes om varandra fått fylla upp henne och sen får då jag komma dit till röran så är så smutsigt härlig!"
Citera
2015-05-17, 01:57
Bannlyst
Citat:
För att förtydliga, hon var inte otrogen, däremot var jag hos henne kvällen efter att dom farit hem. Vi blev tillsammans, eller började dejta "på riktigt" helgen efter.

Jag har väldigt starka känslor för henne, vill inte lämna henne. Hon är den första tjejen som verkligen fått mig att känna mig lycklig. Lever starkt efter att det förflutna är just det förflutna, men har svårt att svälja det här bara.

Vi har pratat hela kvällen om det, om hur jag känner. Om varför hon gjorde det etc. så jag ska få något grepp om det, men jag känner mig bara tom.

Det som stör mig absolut mest är det att det verkligen inte bekommer henne. Att det inte är någon big deal.

Så ni blev tillsammans precis efter, då var det förmodligen hennes avslutnings-gangbang

Du har svårt att svälja det här, de förstår man, men uppenbarligen har hon inga problem med att svälja, att hon tycks ta väldigt lätt på detta är nog en bra anledning att inte träffa henne mer, gör dig själv en tjänst o avsluta detta från en bro till en annan

Har hon svarat på varför hon ställde upp på gangbang? Detta är jag verkligen nyfiken på....

Och igen, det viktigaste i den här storyn, gå till läkare och testa dig
Citera
2015-05-17, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Var det samma tjej som tog multipla satser sperma i sig? Antingen är du ett troll eller så är du van att dela flickvän med andra!

Tidigare tråd du skrivit i:
"Tjejer som vill ha flera killars satser i fittan"

(FB) Tjejer som vill ha flera killars satser i fittan

"Skulle nog inte säga att det är vanligt, men jag träffar en tjej som går igång på det här.
Nog för att jag också gör det.

Vi har utövat det här ett par gånger där hon plockat hem ett par 2-3 killar efter varandra. Helt ovetandes om varandra fått fylla upp henne och sen får då jag komma dit till röran så är så smutsigt härlig!"

Förstod att den här frågan skulle komma. Har inget emot det när det inte är några känslor med i bilden.
Är inte samma tjej. Dom här två tjejerna är inte ens i samma tidsepok av mitt liv.

Jag säger inte att jag inte gjort grisiga grejjer med tjejer. Men det här är någonting helt annat.
Här är det känslor och kärlek inblandat.
Citera
2015-05-17, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Så ni blev tillsammans precis efter, då var det förmodligen hennes avslutnings-gangbang

Du har svårt att svälja det här, de förstår man, men uppenbarligen har hon inga problem med att svälja, att hon tycks ta väldigt lätt på detta är nog en bra anledning att inte träffa henne mer, gör dig själv en tjänst o avsluta detta från en bro till en annan

Har hon svarat på varför hon ställde upp på gangbang? Detta är jag verkligen nyfiken på....

Och igen, det viktigaste i den här storyn, gå till läkare och testa dig

Hon säger att hon inte egentligen vet varför... Okej om hon inte vet varför det hände första gången... Men FLERA JÄVLA GÅNGER!
Nä, hon vet inte. Det bara hände.

Samma med "avslutnings-gangbanget"... Det bara blev så.

Ska boka tid för test av jävlat allt!
Citera
2015-05-17, 02:08
Medlem
Citat:
Jag säger inte att jag inte gjort grisiga grejjer med tjejer. Men det här är någonting helt annat.
Här är det känslor och kärlek inblandat.
Fast det var ju inga känslor hos henne, bara en utmaning som sates i system!
Citera
2015-05-17, 02:11
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Se alltid till att alla i omgivningen vet om att det är din flickvän så slipper du förhoppningsvis få höra alla roliga historier som grabbarna på nästa fest har att berätta .
Citera
2015-05-17, 02:16
Medlem
Fan vad trasiga människor de finns...är men reflektion av tråden.

Men de är som sagt upp till dig. Tror ingen på FB kan ge dig råd angående detta. Alla tänker olika men jag hade dragit fort som attan.

Har ju själv gangbangat en brud men de vad ju självklart ingen jag skulle bli tillsammans med. Hur tänker du?
Citera
2015-05-17, 02:21
Medlem
Mufffs avatar
Haha låter som hon kryddar en del för att göra dig svartis. 15-20 grabbar på en kväll, njaaa... Det kanske hände någon eller ett par gånger att hon hade gruppsex med ett mindre sällskap, men jag tror hon ville få dig att känna dig otillräcklig och därför brassade på i historien. Du vet hur kvinnor är...
Citera
2015-05-17, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IHAVENOLIFE
Fan vad trasiga människor de finns...är men reflektion av tråden.

Men de är som sagt upp till dig. Tror ingen på FB kan ge dig råd angående detta. Alla tänker olika men jag hade dragit fort som attan.

Har ju själv gangbangat en brud men de vad ju självklart ingen jag skulle bli tillsammans med. Hur tänker du?

Det var att göra ett konto och skriva på familjeliv, eller här... Kan som inte ringa en polare och be om råd, lite väl delikat ämne...

Jag hade inte blivit tillsammans med en tjej jag och mina polare satt på... Hade nog inte heller blivit tillsammans med denna donna om jag vetat om det här.
Men nu sitter jag här...
Just flyttat ihop. Fortfarande nykära, fram till ikväll då.
Nu vet jag varken ut eller in.
Citera
2015-05-17, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Haha låter som hon kryddar en del för att göra dig svartis. 15-20 grabbar på en kväll, njaaa... Det kanske hände någon eller ett par gånger att hon hade gruppsex med ett mindre sällskap, men jag tror hon ville få dig att känna dig otillräcklig och därför brassade på i historien. Du vet hur kvinnor är...

Inte på en kväll. Samanlagda totalen antal kukar som... Ja. Dom månaderna hon bodde i kåken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in