Citat:
Ursprungligen postat av
skola
För att förtydliga, hon var inte otrogen, däremot var jag hos henne kvällen efter att dom farit hem. Vi blev tillsammans, eller började dejta "på riktigt" helgen efter.
Jag har väldigt starka känslor för henne, vill inte lämna henne. Hon är den första tjejen som verkligen fått mig att känna mig lycklig. Lever starkt efter att det förflutna är just det förflutna, men har svårt att svälja det här bara.
Vi har pratat hela kvällen om det, om hur jag känner. Om varför hon gjorde det etc. så jag ska få något grepp om det, men jag känner mig bara tom.
Det som stör mig absolut mest är det att det verkligen inte bekommer henne. Att det inte är någon big deal.
Så ni blev tillsammans precis efter, då var det förmodligen hennes avslutnings-gangbang
Du har svårt att svälja det här, de förstår man, men uppenbarligen har hon inga problem med att svälja, att hon tycks ta väldigt lätt på detta är nog en bra anledning att inte träffa henne mer, gör dig själv en tjänst o avsluta detta från en bro till en annan
Har hon svarat på varför hon ställde upp på gangbang? Detta är jag verkligen nyfiken på....
Och igen, det viktigaste i den här storyn, gå till läkare och testa dig