2015-05-16, 14:37
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Nej. Enligt Marca vill att Iker lämnar. I alla fall om min spanska inte sviker mig.

http://www.marca.com/2015/05/16/futbol/equipos/real_madrid/1431771160.html

Rätt, min spanska är rostig, och läste slarvigt.

James Milner ska vara klar för LFC om uppgifterna i engelska media är korrekta. Han nobbar bud från bla Arsenal för spel i LFC då LFC sägs garanttera honom spel i sin favoritposition. En i mina ögon riktigt bra värvning. Inte den mest glamorösa spelaren men en som jobbar hårt och för laget.

http://www.empireofthekop.com/2015/05/16/liverpool-set-to-get-manchester-city-man-on-a-free-transfer/
2015-05-16, 15:21
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Nej. Enligt Marca vill att Iker lämnar. I alla fall om min spanska inte sviker mig.

http://www.marca.com/2015/05/16/futbol/equipos/real_madrid/1431771160.html
Iker vill oxa lamna har det rapporterats. Tror det hela bara ar en forhandling om hur mycket av de tva ar kvar pa kontraktet RM skall betala for att bli av med honom.
2015-05-16, 15:28
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Rätt, min spanska är rostig, och läste slarvigt.

James Milner ska vara klar för LFC om uppgifterna i engelska media är korrekta. Han nobbar bud från bla Arsenal för spel i LFC då LFC sägs garanttera honom spel i sin favoritposition. En i mina ögon riktigt bra värvning. Inte den mest glamorösa spelaren men en som jobbar hårt och för laget.

http://www.empireofthekop.com/2015/05/16/liverpool-set-to-get-manchester-city-man-on-a-free-transfer/

Det är nog bara liverpoolfan som tycker att James Milner är en "riktigt bra värvning". Fyfan kan man hitta mer avdankad spelare?
2015-05-16, 15:47
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Alt att man kör på Valdés under en övergångsperiod då han redan är i klubben och har, högst troligen, LvGs förtroende.
Om han kommer tillbaka i samma form han hade innan sin skada så kan det funka... Men han har väl knappt lirat en enda match denna säsong?

Edit: Angående Milner har han ju haft en riktigt bra säsong? Han börjar bli till åren, visst, men kan de få in honom billigt så tycker jag att Liverpool ska slå till. Självklart behövs mer, men en bra värvning.
Senast redigerad av MentosFruitcore 2015-05-16 kl. 15:55.
2015-05-16, 15:48
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Iker vill oxa lamna har det rapporterats. Tror det hela bara ar en forhandling om hur mycket av de tva ar kvar pa kontraktet RM skall betala for att bli av med honom.

Det är sorgligt på något sätt. Iker, en one club player, fallen from grace, ska gå till en klubb där han kanske får spela andrafiol. Han förtjänar att avsluta karriären i RM.
2015-05-16, 16:16
Medlem
C0ws avatar
Braida, Som har hand om Barcas transfers sågs vid ett hotell där Juventus håller hus. Undrar vad han har där att göra?
2015-05-16, 16:18
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Braida, Som har hand om Barcas transfers sågs vid ett hotell där Juventus håller hus. Undrar vad han har där att göra?

Tänk på att Barca fortfarande har sitt transferförbud och lär ligga sämst till vid en övergång för Pogba.
2015-05-16, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Tänk på att Barca fortfarande har sitt transferförbud och lär ligga sämst till vid en övergång för Pogba.

Varför lär dom ligga sämst till?
2015-05-16, 16:45
Medlem
ostochkexs avatar
Jag har ju sagt att De Gea hamnar i Real och Handanovic i United, gamla nyheter.
Var hamnar Cech då? Arsenal.. ?
2015-05-16, 18:28
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Det är sorgligt på något sätt. Iker, en one club player, fallen from grace, ska gå till en klubb där han kanske får spela andrafiol. Han förtjänar att avsluta karriären i RM.
Kan inte hålla med tyvärr. Sportsligt absolut, men han har tagit alldeles för många felbeslut av plan som fått fansen att tappa förtroendet för honom. Han har satt sig själv före klubben gång på gång och det uppskattas framförallt inte i RM.
2015-05-16, 20:00
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostochkex
Jag har ju sagt att De Gea hamnar i Real och Handanovic i United, gamla nyheter.
Var hamnar Cech då? Arsenal.. ?

Mhmm hur säkra är källorna om de finns några att handanovic hamnar i England ?
2015-05-16, 21:27
Medlem
sericss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Enligt Marca har De Gea accepterat ett sexårskontrakt från R Madrid.

Hoppas inte det stämmer R Madrid jävla snusk klubb

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in