Citat:
Ursprungligen postat av Harigapa
Dö kom innan hon blev varm i kläderna tänk på det. Det är klart att jag aldrig kan glömma DÖ Kinberg-Batra blev Judas med alla Moderater när hon skrev under. Men jag hoppas att hon gör som Judas och gör bättring och ändrar sig.
Jag är inte rätt person att analysera den kvinnan men hennes man är en som jag hållt högt i många år David Batra har sedan länge insätt att Moderater kan inte tävla med vänstern om Invandrare gör hon det kan hon aldrig sitta kvar vid makten?
Anna Kinberg skulle nog aldrig förlåta sig själv med att gå från 25 % till 9 % som kan bli verklighet om hon inte byter linje.
Vad har hon gjort för att förtjäna ditt förtroende då? I nuläget finns det ju inte mycket som tyder på att hon har intentioner om att göra bättring, förutom möjligen något uttalande som sannolikt handlar mer om att gjuta olja på vågorna hos en allt mer frustrerad medlemskår än ideologi.
Efter partiets ageranden, inte minst inom invandringspolitiken, det senaste decenniet skulle åtminstone jag kräva väldigt mycket mer för att åter överväga att lita på dem. Glöm inte att Reinfeldt själv var med om att välja sin efterträdare.
David Batra är ju inte politiker. Att du håller honom högt innebär väl inte automatiskt att du ser hans sambo som en lämplig statsminister?
Du tycker ju så klart som du vill, men jag tror det är mer sannolikt att AKB leder moderaterna ner mot 9%, än att det kommer nån uppriktig ideologisk omsvängning med henne vid rodret.