2015-05-16, 17:22
Medlem
Hysteria90s avatar
Tycker Jan Helins reaktion är helt rationell faktiskt.

Han uppfattar troligen NU som en nazistisk organisation han är rädd för (han är väl dessutom jude va?)

Han dokumenterar personerna som våldgästar hans hem för att ha som bevisning om han skulle bli utsatt för något brott (vilket han troligen ansåg sannolikt).

Han visade sig inte ett dugg rädd utan stod på sig rätt bra och handlade på ett perfekt sätt som man skall göra om man känner sig hotad.

Av allt att dömma är jag övertygad om att han har övervakningskameror på sin gård.
Troligen även snabblarm till polisen.

Kan tillägga att jag INTE läser aftonbladet, då jag hatar den tidningen.
Är ingen anhängare av varken Helin eller NU.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-05-16 kl. 17:27.
Citera
2015-05-16, 17:26
Medlem
8711s avatar
Granskning Sveriges program berättigar än mer att man tvingas kontakta Jan Helin privat om man vill ställa honom till svars för hans dubbelmoral, hans miljonlöner, hans uthängningar, hans stölder av Flashbacks databas, att han bor rasrent och att hans barn går i svenska skolor utan rasism från invandrare mot svenskar och att han inte vill beblanda sig med ociviliserade utomeuropeér i förorterna, medan normala svenskar tvingas till detta då man inte har sådana miljonlöner som hycklaren Jan Helin!

https://www.youtube.com/watch?v=iqwwoTf2ThY

En feg råtta är han! Lever inte som han lär. Köper sig fri medan han saboterar vårt land och vårt folk i Sverige.
Senast redigerad av 8711 2015-05-16 kl. 17:30.
Citera
2015-05-16, 17:35
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Tycker Jan Helins reaktion är helt rationell faktiskt.

Han uppfattar troligen NU som en nazistisk organisation han är rädd för (han är väl dessutom jude va?)

Han dokumenterar personerna som våldgästar hans hem för att ha som bevisning om han skulle bli utsatt för något brott (vilket han troligen ansåg sannolikt).

Han visade sig inte ett dugg rädd utan stod på sig rätt bra och handlade på ett perfekt sätt som man skall göra om man känner sig hotad.

Av allt att dömma är jag övertygad om att han har övervakningskameror på sin gård.
Troligen även snabblarm till polisen.

Kan tillägga att jag INTE läser aftonbladet, då jag hatar den tidningen.
Är ingen anhängare av varken Helin eller NU.

Tyvärr håller jag med Helin går segrande ur detta. Blir känslan av "dräng-grabbarna" på otillåtet besök hos fint folk. De blir raskt och effektivt avspisade.
Citera
2015-05-16, 17:49
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Tyvärr håller jag med Helin går segrande ur detta. Blir känslan av "dräng-grabbarna" på otillåtet besök hos fint folk. De blir raskt och effektivt avspisade.

Om man är halvblåst så. Annars inser man direkt att Jan Helin förespråkar massinvandring, ghetton och rasism mot svenskar. Men själv bor han med sin familj och sina barn rasrent och har en mångmiljon-lön.

Han lever överhuvudtaget inte som han lär och som han tycker andra ska tvingas leva och det ser varenda människa som är någorlunda nykter.
Citera
2015-05-16, 17:56
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Om man är halvblåst så. Annars inser man direkt att Jan Helin förespråkar massinvandring, ghetton och rasism mot svenskar. Men själv bor han med sin familj och sina barn rasrent och har en mångmiljon-lön.

Han lever överhuvudtaget inte som han lär och som han tycker andra ska tvingas leva och det ser varenda människa som är någorlunda nykter.

Det finns ingen "rättvisa" i Äppelviken. Det enda grabbarna som ringer på åstadkommer är att de själva lämnar kvitto på att de är maktlösa. Givetvis har de rätt i sak, men det spelar ingen roll. Likt tjänstehjon föser han dem iskallt därifrån. Verkar inte ens speciellt rädd.
Senast redigerad av senapslamm 2015-05-16 kl. 17:59.
Citera
2015-05-16, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Det finns ingen "rättvisa" i Äppelviken. Det enda grabbarna som ringer på åstadkommer är att de själva lämnar kvitto på att de är maktlösa. Givetvis har de rätt i sak, men det spelar ingen roll. Likt tjänstehjon föser han dem iskallt därifrån. Verkar inte ens speciellt rädd.

Är det bästa sättet att få folk att prata genom att skrämma upp dem,
är det så du menar?
Citera
2015-05-16, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Varför tog helin kort på dom som knackade på? SKa han skicka bilderna till vänsterextrema nissar som ska gå och ge dom en snyting eller vad?

Om det hade kommit hem folk till dig som du inte alls kände och började
ställa dig mot väggen, då hade du kanske med velat haft någon form av dokumentation.
Citera
2015-05-16, 18:15
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Är det bästa sättet att få folk att prata genom att skrämma upp dem,
är det så du menar?

Läs mitt inlägg igen. Försök att förstå innebörden i texten.
Citera
2015-05-16, 18:43
Medlem
BorgeHs avatar
Riktigt roligt att se hur ängsligt Jan Helin reagerade.

Darrande rusar han ut med sin mobilkamera i högsta hugg. Håret i oordning och skjortan utanför. Rädd att Nordisk ungdom skulle ha samma intresse av att misshandla och slå på käften som hans kompisar i våldsvänstern.

Att personer som själva tycker det är helt rimligt att gå hem till folk och knacka på, fotografera och ställa frågor blir så nervösa när de själva utsätts för det hela är gott att se.

Mer av detta!

Är det ingen som vet var Thomas Mattsson på Expressen bor? Jag tycker man skall hälsa på honom också och ställa några frågor om hans förföljelse-journalistik och hans samarbete våldsvänstern Expo.

Det vore riktigt roligt att se honom med svettpärlor på sin läpp ängsligt öppna dörren och svara på frågor!
Citera
2015-05-16, 18:47
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Den delen av Bromma där Jan Helin bor (Äppelviken) är definitivt inte mångkulturellt. Att Östermalm skulle vara mångkulturellt är ett lögnaktigt påstående.

Kanske inte just där han bor men det finns mycket mångkultur i Bromma också.
Citera
2015-05-16, 18:52
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Kanske inte just där han bor men det finns mycket mångkultur i Bromma också.

Förekommer skottlossning i Bromma? I Äppelviken är det i alla fall lugnt och skönt.
Citera
2015-05-16, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Om det hade kommit hem folk till dig som du inte alls kände och började
ställa dig mot väggen, då hade du kanske med velat haft någon form av dokumentation.

Nej? Jag skulle bara slänga dörren i ansiktet på dom än att stå som ett fån och plåta människorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in