Citat:
Ursprungligen postat av
StigAllan
Det är egentligen rätt självklart att den "Goda" mängden människor nu blivit byxis när deras folkförrädarguru Helin fått ett besök på villatrappen som han inte tyckte om!
Kanske håller opinionen på att svänga så totalt att dem som anser sig goda snart är avklädda till den minoritet som dem egentligen är?
Då blir det kanske räfst och rättarting för landsförrädarna som verkligen förtjänar att deras handlingar blir nagelfarna.
Längtar efter den dagen!
Helin har samlat ihop till allt han kan få!
Helt rätt. Jag känner också hur vinden har vänt. Länge har jag sagt att ju längre tid det tar innan pendeln vänder desto kraftigare blir responsen. Det har precis vänt...
Citat:
Ursprungligen postat av
Snapcount
Tror på A.
Det är nog inte kul att få sin hemmafrid störd i vanliga fall.., men det finns ju riktiga "nutcases" som inte bara är nöjda med att fråga.
Det behöver inte ens finnas en politisk vinkel på det hela, aftonpravda (med Helin vid rodret) har nog igenom årens lopp förstört för "en och annan", folk som har tappat jobb, hus och hem mm..
Ren kall och crazy hämnd, ifrån någon som har tappat allt. Det tror jag är Helins mardröm.
Inte bara Helins. Det är nog många politiker och journalister som sover oroligt. Jag hoppas ingen sverigevänlig går AFA på dem och sätter yxa i dörren eller misshandlar på fyllan eller ännu värre mordbränner osv. Vi ska samla oss och bida vår tid. Tillsammans kommer folket kasta förrädarna över ända.
Citat:
Ursprungligen postat av
arbeteochbostad
Hur fan kan NÅGON tycka att det här ytterst fridfulla och timida besök hemma hos nationens fiende nr 1 var att gå för långt? Människan är en ond, översittande och folkföraktande gris och förtjänar all världens ondska. Jag jämställer honom med pedofiler och terrorister.
Jag håller med. Just deras vårdade sätt, lågmälda, artiga och icke-aggressiva frågor visar att det är skillnad på sverigevänliga och PK-vänster/AFA/7K/MSM/osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kulturmarxist
Jag tycker att det är obehagligt när journalister tar på sig rollen som politiker. Stockholms journalister agerar för att övervaka folket snarare än makten. De är en del av makten. Politiker kommer och går. Journalister består. Personer som Helin har mer faktiskt mer makt än många ministrar. Med sådant kommer ett ansvar. - Jag tror att Helin och Mattsson ofta duperats och utnyttjats av Expo-nätverket.
I så fall har de valt att låta sig duperas. Det är väl inga mähän vi talar om? De förtjänar allt ont som kommer deras väg. I framtiden kommer det vara jävligt jobbigt att ha tillhört PK/7K/MSM. Ungefär som att folk efteråt inte skyltade med att de var nazister under andra världskriget.