Citat:
Ursprungligen postat av
oddman84
Inte för att det är till någon tröst, men i en värld där det finns en strävan vilken majoriteten efterföljer kommer det alltid finnas de som inte nå hela vägen fram. För att det ska kunna finnas vinnare måste det finnas förlorare. Du tycks tillhöra den senare kategorin och jag beklagar verkligen. Själv har svåra tider alltid löst sig och mina nära har varit förlåtande. Jag borde verkligen inte vara lika lyckligt lottad som jag faktiskt är!
Tack. Jag ser mig dock inte direkt som en förlorare och hade det inte varit för vissa saker hade jag varit ganska nöjd. Jag kan klara mig med mycket lite och har i perioder gjort det. Är absolut inte bortskämd och hade min situation bara varit någorlunda hade jag inte klagat. Man kan se det så att när jag klagar, då är det verkligen illa.
Citat:
I vilket fall hoppas jag du kan vända på steken på något vis. Visst, du har oförtjänt hamnat på avbytarbänken och du är missnöjd med att nästan alltid tilldelas den sämsta handen kort (trots att det egentligen är slumpen som styr), men kan du inte tänka dig en annan stig att vandra på?
Ja, jag skrev en gång att jag t.o.m. kan tänka mig att sälja min själ om det löser mina problem. Så långt vill jag inte gå men min kropp i varje fall. Åtminstone till kvinnor... Överlag är jag dock inte missnöjd då jag har tur i andra sammanhang och behandlas väl av de flesta människor. Så jag är öppen för alla förslag när det gäller något nytt som kan förändra mitt liv.