2016-05-17, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySocks
Låter som att någon är riktigt avensjuk här. Varför tittar du ens på Jocke och Jonnas videos om de inte ens är sevärda enligt dig?

Om någon borde skämmas här så borde du skämmas för det du skrev, men samtidigt så är det ett fritt land så du får väl tycka vad du vill. Innerst inne tycker du de är väldigt fina tillsammans och häftigt att se att man kan tjäna pengar på ett roligt jobb också!

Rör på dig lite vännen och var nöjd med att du också är bra! Du vet att du också har en fri vilja? Du kan välja att byta jobb eller whatever och göra någonting du tycker är roligt med livet!
Du kan väl istället försöka förstå min försöka förstå vad jag skrev och besvara det istället för att komma med massa nonsens.

Varför skulle jag vara "avensjuk" (avundsjuk) på honom? Intressant också att du förklarar för mig vad jag tycker om personerna i fråga, återigen beror nog detta på att du har svårt för läsförståelsen och inte lyckades ta in vad jag skrev. Är det någon som borde göra något är det du som borde sluta kolla deras fakepranks och istället göra dina läxor.
Citera
2016-05-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Du kan väl istället försöka förstå min försöka förstå vad jag skrev och besvara det istället för att komma med massa nonsens.

Varför skulle jag vara "avensjuk" (avundsjuk) på honom? Intressant också att du förklarar för mig vad jag tycker om personerna i fråga, återigen beror nog detta på att du har svårt för läsförståelsen och inte lyckades ta in vad jag skrev. Är det någon som borde göra något är det du som borde sluta kolla deras fakepranks och istället göra dina läxor.

Jag gillar dig
Citera
2016-05-17, 21:42
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Enskild firma, ej publika redovisningar.

nej , handelsbolag.
Citera
2016-05-17, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySocks
Jag gillar dig
Istället för att tramsa kan du väl bemöta mina påståenden, det måste ju nämligen vara väldigt enkelt för dig att överbevisa mig med tanke på vilken ärlig och fantastisk människa jockiboi är. Annars kanske du bör undvika att öht florera i tråden.
Citera
2016-05-20, 17:42
Medlem
Nu har han fått sin egna webbserie på TV3 Blir det sjusiffrigt per månad snart tro? Skämt åsido så är hans plånbok riktigt fet. Står fast vid att han tjänar över 100 tusen per månad
Citera
2016-05-20, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Nu har han fått sin egna webbserie på TV3 Blir det sjusiffrigt per månad snart tro? Skämt åsido så är hans plånbok riktigt fet. Står fast vid att han tjänar över 100 tusen per månad
Skatta på 100 000 och sedan ska det räcka för två personer, blir inget lyxliv där inte.

Bryr mig egentligen inte om deras inkomst, stör mig mest på alla deras tolvåriga fans, personerna som de har som förebild bådar inte gott för framtiden. Det värsta för min del är dock vilka extrema hycklare jockiboi och Jonna är, sen stör jag mig på att de gör uppenbara fakepranks, men det får man ta. Värst är helt enkelt snorungarna och deras hycklande.

Hoppas jag var tillräckligt övertydlig så att våra kära underåriga som kommer replikera på posten förstår mitt budskap och inte enbart går till meningslösa personangrepp likt förut.
Citera
2016-05-22, 13:53
Medlem
fluuushs avatar
Verkar inte bli några mer låtar med Jockiboi och GMX längre.
Gustax "GMX" verkar gå solo skriver han på sin instagram och har nyss släppt ut en ny låt på Spotify som heter "Stilen - Vibbar" med en annan.
https://www.instagram.com/gustavgmx/
Citera
2016-05-23, 03:04
Medlem
Vem f-n är denna jockie boy?!
Citera
2016-05-23, 22:17
Medlem
fluuushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Vem f-n är denna jockie boy?!

En liten knatte som blev känd igenom programmet "Kungarna av Tylösand" och sin youtube- realityserie. Drog- problem och problem hemma då hans farsa stack m.m. Men han har fixat upp sitt liv och skaffat en flickvän vid namnet "Jonna". Lever på sin youtube kanal och gör massa pranks.
Citera
2016-05-24, 03:10
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluuush
En liten knatte som blev känd igenom programmet "Kungarna av Tylösand" och sin youtube- realityserie. Drog- problem och problem hemma då hans farsa stack m.m. Men han har fixat upp sitt liv och skaffat en flickvän vid namnet "Jonna". Lever på sin youtube kanal och gör massa pranks.

Han fick även ta den i tvåan tidigt vilket han verkar ha tagit skada av, han berättade det som en av anledningarna till varför han börjat med droger och burit sig korkat åt. Finns på Youtube om man söker, alltså inte när han blir sexutnyttjad utan när han berättar om det.
Citera
2016-05-24, 08:50
Medlem
esselltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Skatta på 100 000 och sedan ska det räcka för två personer, blir inget lyxliv där inte.

Bryr mig egentligen inte om deras inkomst, stör mig mest på alla deras tolvåriga fans, personerna som de har som förebild bådar inte gott för framtiden. Det värsta för min del är dock vilka extrema hycklare jockiboi och Jonna är, sen stör jag mig på att de gör uppenbara fakepranks, men det får man ta. Värst är helt enkelt snorungarna och deras hycklande.

Hoppas jag var tillräckligt övertydlig så att våra kära underåriga som kommer replikera på posten förstår mitt budskap och inte enbart går till meningslösa personangrepp likt förut.

100 lax är väl bra? Va fan tjänar du?

Och varför följer du hans youtubekanal och denna tråd om du stör dig så jävligt?

Självplågeri?
Citera
2016-05-24, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essellte
100 lax är väl bra? Va fan tjänar du?

Och varför följer du hans youtubekanal och denna tråd om du stör dig så jävligt?

Självplågeri?
100 000:- efter skatt på två personer är inte speciellt bra, nej. De svälter knappast men det är ju inga miljoner som ni 12-åriga fanboys vill få det till.

Var framkommer det att jag följer hans youtubekanal? Sluta vara så otrevlig och lär dig skriva ordentligt istället, snorunge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in