2015-05-08, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
https://www.youtube.com/watch?v=sqhSDOq1GXA

Nya avsnittet var verkligen skitroligt. Mer sånt!

Ett förslag är att faktiskt låtsas som om man är en organisation som har ett gäng romer man försöker placera ut hemma hos folk. Verkligen köra hela snyftvalsen och ringa till Maria Ferm eller någon och fråga om hon kan ta hand om en rom. Om hon försöker komma med undanflykter om att samhället måste ta det ansvaret så måste hon ställas till svars för att hon inte vill ställa upp när det faktiskt finns praktiska lösningar på problemet.

Haha, jag dör fan av skratt. Vilka jävla idioter!

GS: "Varför tar du inte in någon rom hemma hos dig?"
Anna Andersson: "jag känner ingen rom."
GS: "Är det inte bättre att du lär känna någon rom då?"
Anna Andersson: "jag kanske gör det!"

De är så vilsna i sina resonemang att de snubblar över sig själva. Anna Andersson blev helt paralyserad av att bli ställd mot väggen, hon kommer klia sig i huvudet i veckor efter detta.
Tack för tipset, alla bör lyssna på detta klipp för lite humor bland allt man blir förbannad över. Han bör verkligen spinna vidare på idén, eller åtminstone ringa fler och köra samma sak.

Vidrigt hur människor som Viktor Banke blir miljonärer på flyktingindustrin och samtidigt har mage att kritisera andra.
Senast redigerad av VoxPopulis 2015-05-08 kl. 19:14.
Citera
2015-05-09, 00:08
Medlem
Storalfs avatar
Underbara ringningar. Johan är fenomenal på att få godhetsapostlarna att avslöja sig. Altruismen hos dessa sträcker sig inte längre än saker som kan ge dem uppmärksamhet. Twitterinlägg, insamlingar fungerar jättebra men aldrig i helvete att de faktiskt på riktigt vill befatta sig med tiggarna och att bjuda in dem att sova i soffan finns inte på kartan.
Haha, älskade Johans dräpande kommentar om levande charader
Citera
2015-05-09, 16:23
Medlem
Menveds avatar
Fantastiskt roligt program, och avslöjande.
Citera
2015-05-13, 16:35
Medlem
trickydicks avatar
Nytt bra avsnitt ute
Så försöker Socialdemokraterna utrota SD
https://www.youtube.com/watch?v=SCyAkRo5HTs
Citera
2015-05-13, 16:38
Medlem
M Nordströms avatar
Här två stycken nya avsnitt:
https://www.youtube.com/watch?v=UpjsjR-3DbA
Citat:
VARFÖR? Ulf Prytz, SD Ängelholm, hoppade av sina politiska uppdrag efter att blivit hotad, hans familj blivit hotad, han själv blivit misshandlad och knivskuren, fått bromsarna saboterade på bilen samt fått sin sommarstuga uppbränd.
Ingen gripen, ingen dömd, som vanligt i den sk demokratin Sverige.
Vi som kan vår historia vet vem som alltid ligger bakom allt våld.
https://www.youtube.com/watch?v=Z7FNS7bbJ2c
Citat:
Det finns fortfarande människor som minns infernot för 70 år sedan.
Denna kvinna överlevde bombningarna av Hamburg 1943. Hennes fruktansvärda vittnesmål får stå för sig självt.
Människor som hatar tyskar, är verkligen låga människor som älskar att sparka och slå på dem som redan ligger ner.
Är du nazist om du uppmärksammar liberalernas och kommunisternas brott mot mänskligheten. Enligt kommunisterna
Citera
2015-05-15, 02:03
Medlem
anonymnoss avatar
Upptäckte precis detta av en slump på youtube. Helt genialt. Imponerad av den sansade och sakliga nivå Johan lyckas hålla, inte minst logiken. De legitima frågorna får sanslöst nog den som intervjuas att tappa fattningen helt, vilket exponerar svagheten i deras ideologi. Eloge!
Citera
2015-05-16, 00:52
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymnos
Upptäckte precis detta av en slump på youtube. Helt genialt. Imponerad av den sansade och sakliga nivå Johan lyckas hålla, inte minst logiken. De legitima frågorna får sanslöst nog den som intervjuas att tappa fattningen helt, vilket exponerar svagheten i deras ideologi. Eloge!
Började själv också nyligen lyssna på Granskning Sverige. Högt humorvärde på hur många som inte kan svara för att de sitter i "möte." Också underhållande att det är så svårt för dem att ta avstånd från kommunismen.
Citera
2015-05-16, 11:15
Medlem
Louises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Började själv också nyligen lyssna på Granskning Sverige. Högt humorvärde på hur många som inte kan svara för att de sitter i "möte." Också underhållande att det är så svårt för dem att ta avstånd från kommunismen.
Varför är det senare underhållande? Jag fattar överhuvud taget inte poängen med att ringa och beställa avståndstaganden från ditt och datt.
Citera
2015-05-16, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Louise
Varför är det senare underhållande? Jag fattar överhuvud taget inte poängen med att ringa och beställa avståndstaganden från ditt och datt.

Är det inte relevant om de inte tar avstånd från kommunism? Det är exakt lika illa som att inte ta avstånd från nazism.
Citera
2015-05-16, 12:01
Medlem
Louises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Njor
Är det inte relevant om de inte tar avstånd från kommunism? Det är exakt lika illa som att inte ta avstånd från nazism.
Relevant för vad? Jag tar inte heller avstånd från nazism. Jag ser inte riktigt poängen med att ta avstånd från någonting överhuvud taget och förstår inte heller varför det är viktigt att andra gör det. "Jag tar avstånd från X" är en tom fras som inte förklarar ett jota och inte verkar hjälpa mot någonting alls. Men du kanske kan förklara, så att det blir tydligare varför det är "underhållande".
Citera
2015-05-16, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Louise
Relevant för vad? Jag tar inte heller avstånd från nazism. Jag ser inte riktigt poängen med att ta avstånd från någonting överhuvud taget och förstår inte heller varför det är viktigt att andra gör det. "Jag tar avstånd från X" är en tom fras som inte förklarar ett jota och inte verkar hjälpa mot någonting alls. Men du kanske kan förklara, så att det blir tydligare varför det är "underhållande".

Makthavare som inte ser några problem med kommunism, vad säger det? Jo, det är helt okey tydligen och vi stödjer den idén. Härligt.

Vi ser tillräckligt med rödpropaganda på SVT. Tanken är väl att få folk att tänka till och sluta vara naiva.
Citera
2015-05-16, 12:12
Medlem
Louises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Njor
Makthavare som inte ser några problem med kommunism, vad säger det? Jo, det är helt okey tydligen och vi stödjer den idén. Härligt.
Men frågan handlade ju inte om huruvida de ser några problem med kommunism, utan om huruvida de "tar avstånd" från den. Du ser inte skillnaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in