Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-24, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karmastraffardig
Förövrigt angående tråden tror jag inte en enda vit kristen europe tycker nåt bra om dem, de syns mest som muslimpack från turkiet dit de ska fördrivas.

Jag förundras ständigt över hur serber, greker och andra Östeuropeer tar upp det här med kristendom. Fattar ni inte att kristendomen är död i Väst och att vi har kommit över bronsåldersmytologi här? Ateismen växer lavinartat och den enda religionen som växer i Väst är Islam.
Citera
2015-05-11, 09:23
Medlem
Senaste utvecklingen i Fyrom Makedonien i Kumanovo har varit mycket skum...

De Albanska ledarna har inte hörts eller setts förenas det var över.. Lika så Fyroms Nikola Gruevski.

Inga utalanden från någon part förena det var över..
De albanska ledarna i granländerna ängnade sig åt massa annat men nämnde inte ens situationen i Kumanovo förens det var över..

Gruevski har besökt Ryssland flera gånger på bara 2-3 månader...

Medierna fick väldigt sensorerad information.
Allt hände i en tjock dimma av förvirrning..

Vad är det som händer?? Vem planerade detta och vem gagnar det.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20767066.ab

Makesonsk propaganda och hetsning till instabilitet kan tolkas med den här artikeln. "Stor Albanien knackar på vår dörr"

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/557561/Velika-Albanija-kuca-na-vrata

Medans media från central europa inte alls är för att dömma för fort och är försiktiga med att publicera artiklar från regimen i det land som bedriver propagandan utan tar situationen som den ser ut.

http://www.focus-fen.net/news/2015/05/09/371676/deutsche-welle-dramatic-situation-in-macedonias-kumanovo.html

Ett förenat Albanien på fredliga vägar är mycket bättre så klart. Men det tycks inte gå åt det hållet.
Senast redigerad av Swap 2015-05-11 kl. 09:26.
Citera
2015-05-11, 11:00
Medlem
Vad är det albanien ska förena i andra människors länder? Jag tycker tex att Sverige ska förenas med Finlands och de baltiska staterna, samt norra Polen - tyvärr för mina ambitioner, tillhör de länderna någon annan idag.

Bara för att albaner har en högre fatalitet (samt lägre arbetsvilja) så betyder det väl inte att så fort de flyttat till ett land där de fött upp massa barn blir deras per automatik, då borde väl även Sverige vara på sin akt för att snart infinna sig i att albaner tycker att Västa Götaland är deras, och bör införlivas i Storalbanien......

Lev era liv förfan.
Citera
2015-05-11, 12:27
Medlem
Fightern90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Vad är det albanien ska förena i andra människors länder? Jag tycker tex att Sverige ska förenas med Finlands och de baltiska staterna, samt norra Polen - tyvärr för mina ambitioner, tillhör de länderna någon annan idag.

Bara för att albaner har en högre fatalitet (samt lägre arbetsvilja) så betyder det väl inte att så fort de flyttat till ett land där de fött upp massa barn blir deras per automatik, då borde väl även Sverige vara på sin akt för att snart infinna sig i att albaner tycker att Västa Götaland är deras, och bör införlivas i Storalbanien......

Lev era liv förfan.

Det är drömmar som vissa har, själv som alban ser jag hellre att man lever tillsammans med fred än att man ska börja kriga och spilla mer blod, storalbanien kommer aldrig hända förutom om
Bulgarien Grekland och Albanien får för sig att vilja sammarbeta och stycka Makedonien tillsammans vilket man en gång haft planer på.
Citera
2015-05-11, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat

Lev era liv förfan.

Ett slaviskt argument som använts många gånger förr. När exakt flyttade albaner till Makedonien, menar du? Det är som att säga att samer flyttade till Sverige
Citera
2015-05-11, 13:12
Medlem
svennebabbians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Ett slaviskt argument som använts många gånger förr. När exakt flyttade albaner till Makedonien, menar du? Det är som att säga att samer flyttade till Sverige

du kan ej jämföra albaner med samer

albaner är ett smutsfolk från balkans rövhål och den sprider sig som en cancer över balkan

albaner skulle aldrig klara sig som ett stort land det skulle bli samma som somalia där albaner ligger i samma IQ nivå 70 i snitt (som klassas som utvecklingsstörd här i sverige)

har aldrig träffat en hederlig alban i sverige bara massa kriminella pack,

kan bara berätta hur smutsigt och sjuka detta smutsfolk är och varför ett storalbanien aldrig kommer funka: på 90:talet när sverige av nån konstig anledning släppte in äckliga albener till vårat fina land, jobbade jag på en militärförläggning (yrk.mil.) staten påtvingade oss att mata ca 100 albangrisar dagligen men för varje dag ökade antalet smutsfolk som pesten i våran mässhall plötsligt var smutsfolket så många att våra egna personal och värnpliktiga fick varken mat eller plats, vi ringde förläggningen och frågade hur många skall det komma egentligen? svaret var dom ca 100 äcklen som det var bestämt, med andra ord hade smutsfolket tagit med sig 400 kriminella smuts vänner på gratis mat. det tog 2 dagar så hade vi fixat fram stämpelkort som vi delade ut, vilket liv det blev på smuts packet maten flög i matsalen.

men vad hände sen jo dan efter kom det inga albaner över huvud taget,

en historia som aldrig kom till löpsedeln PK media ville inte visa hur smutsfolket betersig som tack för hjälpen
Citera
2015-05-11, 13:38
Medlem
Ne, hålla på o kalla albaner för smutsfolk leder ingenvart. Man kan läsa om albaner och makedonier som lever ihop och går igenom det som händer ihop. Samtidigt är det skrämmande så mycket albaner i sociala medier "likar" det som skett. Folk som lever här, man undrar ju vad det är frågan om, ett terroristgäng som dödar människor, och våra medborgare hyllar det????

Borde inte säpo söka upp de här personer, och undersöka möjlighet till att få ut de från Sverige? Det hade blivit ett jävla liv om Muhammad hade likat "ISIS dödar 7 irakiska poliser" på facebook? Överlag, vad är det för fel på albaner och deras jävla "shiptare" flagga - om man lever i Sverige så anpassar man sig till Sverige, om Albanien eller Kosovo var så jävla bra, vad gör man här?
Citera
2015-05-11, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennebabbian

Albaner i Makedonien har funnits där långt innan det moderna Makedonien bildades. Punkt.

Sen kan du dra dina 20 år gamla rövarhistorier men det ändrar inte på att de som grupp funnits där väldigt länge. Jag pratar alltså om ett historiskt faktum din jävla analfabet
Citera
2015-05-11, 22:35
Medlem
Sunrise01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swap
Vill inte zandjak vara själva?

Vem har lurat i dig något sådant?? Sandzaks flagga består av 3 halvmånar som symboliserar deras religion och 3 liljor som symboliserar just deras bosniakiska etniska tillhörighet.

https://www.youtube.com/watch?v=IlTzW6Jvhw8

Sandzak till ytan är ju nästan lika stort som Kosovo tex dock relativt glest befolkat jämfört med just Kosovo och har då knappt 400 000 invånare, med andra ord väldigt liten befolkning för ett eget land.
Citera
2015-05-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunrise01
Vem har lurat i dig något sådant?? Sandzaks flagga består av 3 halvmånar som symboliserar deras religion och 3 liljor som symboliserar just deras bosniakiska etniska tillhörighet.

https://www.youtube.com/watch?v=IlTzW6Jvhw8

Sandzak till ytan är ju nästan lika stort som Kosovo tex dock relativt glest befolkat jämfört med just Kosovo och har då knappt 400 000 invånare, med andra ord väldigt liten befolkning för ett eget land.

Det var en fråga inget påstående och det var mkt långt tillbaka i tråden flera år..jag förstår zandjak nu och va de vill.

Det aktuella just nu är makedonien och utvecklingen där.
Citera
2015-05-12, 12:15
Medlem
Sunrise01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swap
Se där ja

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/wolfganghansson/article20774192.ab

Bra analys. Intressant också hur medierna i regionen har rapporterat om händelserna i Makedonien, när jag har lite tid så brukar jag lusläsa igenom de största regionala nyhetssidorna på sydslaviska. Endast Sarajevo baserade tidningar och tv stationer försökte påpeka att albanerna i Makedonien diskrimineras och att Makedoniens nuvarande president är en väldigt skum figur även med Balkan mått mätt då. Alla andra nyhetsportaler i grannskapet dömde ut det som en brutal albansk terrorattack och i princip alla albaner som någon sorts rabiat och irrationellt folk.
Citera
2015-05-13, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennebabbian

albaner är ett smutsfolk från balkans rövhål och den sprider sig som en cancer över balkan

albaner skulle aldrig klara sig som ett stort land det skulle bli samma som somalia där albaner ligger i samma IQ nivå 70 i snitt (som klassas som utvecklingsstörd här i sverige)

har aldrig träffat en hederlig alban i sverige bara massa kriminella pack,

kan bara berätta hur smutsigt och sjuka detta smutsfolk är och varför ett storalbanien aldrig kommer funka: på 90:talet när sverige av nån konstig anledning släppte in äckliga albener till vårat fina land, jobbade jag på en militärförläggning (yrk.mil.) staten påtvingade oss att mata ca 100 albangrisar dagligen men för varje dag ökade antalet smutsfolk som pesten i våran mässhall plötsligt var smutsfolket så många att våra egna personal och värnpliktiga fick varken mat eller plats, vi ringde förläggningen och frågade hur många skall det komma egentligen? svaret var dom ca 100 äcklen som det var bestämt, med andra ord hade smutsfolket tagit med sig 400 kriminella smuts vänner på gratis mat. det tog 2 dagar så hade vi fixat fram stämpelkort som vi delade ut, vilket liv det blev på smuts packet maten flög i matsalen.

men vad hände sen jo dan efter kom det inga albaner över huvud taget,

en historia som aldrig kom till löpsedeln PK media ville inte visa hur smutsfolket betersig som tack för hjälpen

Allt du sa om Albaner är Falskt men tänker bara motargumentera en av dem.

Har Albaner lågt IQ?

https://www.stormfront.org/forum/t769743/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in