Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-17, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
apluder kan du vara själv zeropulse!

albanismen är en myt! förklara annars konkret vad den innebär för hittils har ingen galning lyckats med det.

albaner, svenskar, serber, tyskar, greker, turkar, finnar, ja precis alla folk är vid såna namn, men tron är valfri för varenda människa i världen (enligt den fria världen då) och där visar ni ert hycklande när ni vill förbjuda och bestämma åt andra hur de sak utöva sin tro. bara för att det gått åt skogshelvete med er själva så behöver ni inte förnedra andra. fucking hycklare dö bara dö!

och ger man sig på andra så får man betala med samma mynt. något västregeringar borde tänka på innan de började bomba och jaga hit dom och så en massa jävla rasism "o dom tar över, dom ser inte ut som oss blabla". som man bäddar får man ligga! annars vill jag jätte gärna se en konsumbanan erkänna uck krigare som terrorister då de utförde terrordåd mot den serbiska staten! dö jävla hycklare!

Öppna en historiebok eller läs på internet. Inte mitt problem att du är för dum att förstå till och med de simplaste förklaringarna.

Ska du propagera för terrorism och massmord så kan du göra det någon annanstans ditt jävla jihadistsvin!
Senast redigerad av Ominus 2015-01-17 kl. 14:36.
Citera
2015-01-17, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Öppna en historiebok eller läs på internet. Inte mitt problem att du är för dum att förstå till och med de simplaste förklaringarna.

Ska du propagera för terrorism och massmord så kan du göra det någon annanstans ditt jävla jihadistsvin!

jag är ingen jihadist din satans mytoman! men däremot så önskar jag att jihadister städar rent kosovo på er blodsugande galningar!
Citera
2015-01-17, 22:58
Medlem
Mr_benis avatar
Citat:
apluder kan du vara själv zeropulse!

albanismen är en myt! förklara annars konkret vad den innebär för hittils har ingen galning lyckats med det.

albaner, svenskar, serber, tyskar, greker, turkar, finnar, ja precis alla folk är vid såna namn, men tron är valfri för varenda människa i världen (enligt den fria världen då) och där visar ni ert hycklande när ni vill förbjuda och bestämma åt andra hur de sak utöva sin tro. bara för att det gått åt skogshelvete med er själva så behöver ni inte förnedra andra. fucking hycklare dö bara dö!

och ger man sig på andra så får man betala med samma mynt. något västregeringar borde tänka på innan de började bomba och jaga hit dom och så en massa jävla rasism "o dom tar över, dom ser inte ut som oss blabla". som man bäddar får man ligga! annars vill jag jätte gärna se en konsumbanan erkänna uck krigare som terrorister då de utförde terrordåd mot den serbiska staten! dö jävla hycklare!

lär dig utav albaner https://www.youtube.com/watch?v=ouJD5N1md3g

inget fel på tron. utan felet ligger hos extremister inom all religion.
Citera
2015-01-18, 03:42
Avslutad
Citat:
jag är ingen jihadist din satans mytoman! men däremot så önskar jag att jihadister städar rent kosovo på er blodsugande galningar!

Att kalla andra folk för terrorister när man själv är serb är ändå lite magstarkt eller? Vi snackar ändå om världens avskum. Hela mänsklighetens värsta folk. Små patetiska fega individer som alltid har balls på internet när dem är fulla eller går på barn och kvinnor. Dödar oskyldiga för deras patetiska dröm om Storserbien.

Dem är fega, ljuger och allmänt äckliga. PM finns. Men ni serber existerar inte i verkligheten, inte sett er i Sverige. Bara era fina systrar. Dem älskar albanskt faktiskt. Förlåt för lite offtopic.
Citera
2015-01-18, 23:48
Medlem
rex144s avatar
muslimerna världen över radikaliseras, det kan även komma till Albanien och Kosovo,

och serber måste släppa det här med Kosovo, men de har en minoritet där, så de borde få 10-20% av Kosovo, först när den gränskonflikten är löst kan man gå vidare, annars blir Kosovo som Palestina

men då uppstår ett annat problem kommer man låta Kosovo och Albanien gå ihop?
jag tror inte det,

först måste Kosovo bli erkänt av Serbien,

sedan kommer även Grekland sätta sig på tvären mot ett samgående,

men konstigare saker har hänt i världshistorien
Citera
2015-01-19, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_beni
lär dig utav albaner https://www.youtube.com/watch?v=ouJD5N1md3g

inget fel på tron. utan felet ligger hos extremister inom all religion.

vad vackert eller hur beni. även atesiter/frisinnade skulle ha haft en egen representant med där, tycker man.

men det här är bara en fasad idag för så ser det inte längre ut i praktiken. militanta ateister dvs "ateistiska extremister" har förstört allt för ert folk (precis som lite överallt i världen för övrigt). man har fortfarande inte fått sota straff för vad hoxha gjorde mot ert folk och ändå pissar man högt. man borde passa sig tycker jag eller så får alla troende börja rusta för krig mot dom. för vad är egentligen deras budskap när man man hånar, häcklar förnedrar och förbjuder dom att utöva sin religion. det här gäller då främst muslimerna som hamnat i deras skottlinje.

att muslimer radikaliserats är bekymmersamt, helt klart! men även helt förståeligt! för likt albanska uck-krigarna som gjorde motstånd mot den serbiska statens terror så tvingas de också idag göra samma sak. vem ska stå upp för allt dödande av deras bröder och systrar om inte de själva. palestina-konflikten är kärnan till alla problem mellan väst och muslimerna. fråga dig själv eller en europé om man hade kunnat acceptera sionismens grymma behandling av ert folk? det hade aldrig tolererats av någon, inte ens av en alban eller så kanske ja för det finns tydligen krafter här inne som önskar utplåning av era "muslimska bröder".

världens orättvisa som drabbat deras bröder och ingen från väst står upp för deras kamp. se senaste gazakriget, ingen västerländsk politiker som sa något. och var det någon som sa något så var det mindre förvånande en amerikan som sa att sionisterna har rätt att försvara sig. på det här sättet föds radikalisering inom muslimerna. precis som alla andra måste de en dag förklara sina handlingar inför gud och då använder de rätten till självförsvar som det står i koranen som i bibeln för oss kristna. hur förklarar väst sina handlingar den dagen tror du? tänk om muslimerna sagt likadant "we kill for fun!" då hade man inte gett sig på deras islam. och det här är däremot något riktigt allvarligt för omvärlden idag. att ge sig på någon annans religion är sinnessjukt och bara förpestar världen. det måste få ett slut nu!

vi kan fortsätta med irak-kriget som inneburit ännu mer orättvisa mot muslimerna. förstår man fortfarande inte varför muslimerna är i uppror ja då önskar jag hela världen orättvisa.

och en förening av albanska markområden är uteslutet idag. ingen europé kommer acceptera det! bygg upp albanien och kosovo, alltså det ni redan har istället för att drömma om mer. var nöjda och belåtna för en dag så kanske ni inte ens har det längre kvar med tanke på den aggression väst visar upp. för vem bryr sig om det albanska folket egentligen?
Citera
2015-01-19, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Att kalla andra folk för terrorister när man själv är serb är ändå lite magstarkt eller? Vi snackar ändå om världens avskum. Hela mänsklighetens värsta folk. Små patetiska fega individer som alltid har balls på internet när dem är fulla eller går på barn och kvinnor. Dödar oskyldiga för deras patetiska dröm om Storserbien.

Dem är fega, ljuger och allmänt äckliga. PM finns. Men ni serber existerar inte i verkligheten, inte sett er i Sverige. Bara era fina systrar. Dem älskar albanskt faktiskt. Förlåt för lite offtopic.
Totalt fel på alltihop. Du,likt de flesta har fallit för US-sionist propaganda. Serbien har Aldrig varit de onda i balkankriget ,tvärtom. De enda som är fega är albaner och muslimer i balkan som med NATOS hjälp fick vapen mm och spred lögner för att genomföra den fascistiska bombningen 1998. Trots utan godkännande och lögner om massmord på albaner när man inte kunde hitta några massmord alls ,snarare tvärtom.
http://www.ambassador-serbia.com/2013/07/23/the-reality-of-the-early-conflict-in-kosovo/#.VLzl0EeG9zM
http://www.globalresearch.ca/natos-rape-of-yugoslavia/5375189
http://www.ambassador-serbia.com/category/anti-serb-propaganda-2/#.VLzmhEeG9zP
Snacket om storserbien är en total lögn, det har Milosevic Aldrig sagt.
http://www.salon.com/1999/12/14/kosovo_11/
http://www.kosovo.net/report.html
Så de enda fega hundarna är albaner och muslimer som med hjälp av NATO som förövrigt styrs av US-sionister fick de igen sina fascistiska mål.
En fråga, varför dömer man inte alla de krigsbrott muslimerna gjorde eller NATO själva i Haag? För att de själva kontrollerar den.
Citera
2015-01-19, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
muslimerna världen över radikaliseras, det kan även komma till Albanien och Kosovo,

och serber måste släppa det här med Kosovo, men de har en minoritet där, så de borde få 10-20% av Kosovo, först när den gränskonflikten är löst kan man gå vidare, annars blir Kosovo som Palestina

men då uppstår ett annat problem kommer man låta Kosovo och Albanien gå ihop?
jag tror inte det,

först måste Kosovo bli erkänt av Serbien,

sedan kommer även Grekland sätta sig på tvären mot ett samgående,

men konstigare saker har hänt i världshistorien
Radikalisering finns i VARJE muslimskt land. Det finns där redan.
Serbien ska aldrig någonsin släppa det, utan det de behöver göra är att frysa det och lägga undan det till framtiden när fascistiska US makter inte är styrande och mäktigast längre, den dagen kommer.
Men man ska definitvt ge serbien mer rätt till mycket mer rättigheter som de felaktiga politikerna gett till albanerna på kosovo, jag menar , har någon överhuvud taget en aning hur serber behandlas därnere av albansk polis och diverse pack?
Citera
2015-01-19, 17:38
Bannlyst
Förövrigt angående tråden tror jag inte en enda vit kristen europe tycker nåt bra om dem, de syns mest som muslimpack från turkiet dit de ska fördrivas.
Citera
2015-01-19, 18:35
Medlem
ZmajOdBosnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmastraffardig
Förövrigt angående tråden tror jag inte en enda vit kristen europe tycker nåt bra om dem, de syns mest som muslimpack från turkiet dit de ska fördrivas.
Tror den gemene serben har större blodsband till Turkiet och dagens turkar än den gemene albanen. Blod är tjockare än vatten sägs det, det är därför turkarna hoppar över investeringar i Kosovo / Bosnien och investerar sexsiffriga belopp räknat i euro i Serbien istället.
Citera
2015-01-19, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZmajOdBosne
Tror den gemene serben har större blodsband till Turkiet och dagens turkar än den gemene albanen. Blod är tjockare än vatten sägs det, det är därför turkarna hoppar över investeringar i Kosovo / Bosnien och investerar sexsiffriga belopp räknat i euro i Serbien istället.

sexsiffriga belopp? Jag tror vilka länder som helst skulle klara sig ungefär lika bra både med och utan investeringar i den storleksordningen. Du får nog lägga på några nollor för att det ska betyda något.
Citera
2015-01-19, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZmajOdBosne
Vad var det du precis skrev? Att en serb, som alltså är slavisk och existerat långt före turkarna på balkan och som inte beblandade sig efter turkstyret skulle vara mer turk än en alban som sen allsin dagar blandats med turkar och diverse liknande?
Du har absolut inget o komma med, serbien är ett Slaviskt folk,likt ryssland etc. Den förkrossande majoriteten serber är vita och har slaviskt utseende. Endast en väldigt liten del har mörkare/turkiska utseenden/alternativt chetniks men dem lät ju skägget växa med mening.
Ser dessa ut som turkar? Nej de har slaviskt utseende,serber tenderar o ha brunare hår ofta men det betyder inte att de är turkar,tvärtom.
Säg mig, vem är mest lik en turk,ratko mladic,naser oric eller tex burhan sherifi(albansk modell) Oj vad var det för förnamn albanen hade,måhända att det är turkiskt?Undrar varför så många turkiska namn existerar i bosnien/albanien.
http://1.bp.blogspot.com/_Puf1IkqhDdo/TE50fxnNWaI/AAAAAAAAAk8/40hHKqpG_Ms/s400/Serbia-Squad-World-Cup-2010_2389123.jpg
Senast redigerad av karmastraffardig 2015-01-19 kl. 20:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in