2015-04-14, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1
Om man googlar nettan så ser man att hon jobbar på ett behandlingshem i hallsahammar, det finns en respektabel bild på henne på hemsidan och en mail-adress - nothing fishy about that at all...Ellitinett verkar leva ett normalt liv. Hela den här historien som definitivt är från en och samma person verkar däremot lite fishy. Vad var egentligen marknadsvärdet på den sk bilen? 5000?

Helt upp till var o en om ni vill tro på det jag skriver. Om det nu "bara" är en person som lurats (vilket verkar göra flera besvikna) så är det väl bra?
Vem som helst kan gå in o läsa polisutredningen o då kan ni själva se vad det handlar om.
Värdet på bilen enl bilhandlare precis före försäljningen var 80000kr, såldes med hjälp av motparten för 38 500kr vilket bekräftas av sms av motparten där hon uttrycker ilska över att hon inte fick allt.

Läs sms, kolla polisutredningen så ser man att den är dålig (fokus på fel saker) vilket sågats av kunniga inom juridik, kolla helheten, vilka summor som satts in på konto osv. Som sagt en usel utredning har lett till flera frågetecken.

I höstas var jag med i SR lokalradio där en liten del av det som hände togs upp o SR tar troligen inte upp saker på måfå utan att ha granskat det dom pratar om. Allt som hände är invecklat o SR valde en liten del. Motparten valde att inte svara.
Kan/får tyvärr inte länka då SR valde att göra oss anonyma med alias namn.

"respektabel bild på henne", vad hade du förväntat dig? Dömer du vad folk är kapabla till efter utseende så får du tänka om.
Citera
2015-04-14, 07:44
Medlem
BB folk, Swe o utländska kommer alltid o behöva pengar då BB kostar.
Har kanske skrivit detta förr men en känd USA BB jag genom åren haft kontakt med skrev detaljerat i mail (ca 3 A4 sidor långt) hur en av hennes manliga vänner lurats på kusligt likt sätt som mig o höll på att förlora allt han ägde. O vi är knappast ensamma. Hitta "rätt" folk som gillar BB o sen kör ner dom i skiten.
Kolla min motparts ekonomi o kolla min då allt hände o jämför mot idag.
Polisutredaren sa tom att "motparten använt mig som en disktrasa o dragit ur varenda krona".

Det skulle räcka att någon i ex, media granskar allt som hände så kommer sanningen fram för fakta o bevis dör aldrig men däremot ljug. Jag påstår att motparten hittat på en egen story om vad som hände o det köpte polisen men granskar man sms, mail, bevis osv så ser man att något annat hände...
Citera
2015-05-04, 20:05
Medlem
Felicia Aronsson kan vi nog lägga till listan på tjejer som juicar. Hon ser ju ut att lägga på sig typ 20 kg jämnt fördelat på kroppen på typ två månade sedan åker hon jojo mellan deffad och bulk.
Citera
2015-05-04, 20:06
Medlem
Är det någon som vet vilka doser anabola som Malene Larsen kör?
Citera
2015-05-04, 20:08
Medlem
Det absolut bästa som kunde hända vore om SATS honorerade sin anti doping policy och gjorde ett doping-test på Adrianna Kuhl - hon är garanterat på anabola steroider - 100% fejk.
Citera
2015-05-10, 22:09
Medlem
Har ni sett hur tunn Pauline Nordin har blivit sedan hon slutade ta anabola? Hilarious.
Citera
2015-05-10, 23:09
Medlem
Citat:
Har ni sett hur tunn Pauline Nordin har blivit sedan hon slutade ta anabola? Hilarious.

Tunn- JA.
Men tror aldrig hon tagit Anabola, ser inte så ut enl mig.
Citera
2015-05-11, 10:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SunesLugg
Tunn- JA.
Men tror aldrig hon tagit Anabola, ser inte så ut enl mig.
Bry dig inte om Angel-1 och hans/hennes uttalanden. Alla verkar trycka om man ska tro den användaren.
Citera
2015-05-11, 10:51
Medlem
thomas24s avatar
Finns det några intressanta kvinnliga fitnessprofiler i Helsingborgsområdet?
Citera
2015-05-11, 17:32
Avslutad
Alexandra Ivö och Amanda Bredén. Den sistnämnde födde barn nyligen.
Citera
2015-05-13, 20:40
Medlem
Citat:
Var det på em i santa susanna eller på Excalibur i Kalifornien som Helene Ahlson blev dopingavstängd?
Tror det var på DC 2013 hon fick pissa. och det var av polisen, inte skkf, så då blir hon inte avstängd officiellt. Ungefär som Kittie.
Citera
2015-05-18, 17:31
Medlem
Är det inte märkligt att skkf typ offrar Emma Melin och sätter dit henne för dopingavstängning i två år medan skkf totalt ser mellan fingrarna och blundar för det faktum att Helene Ahlson was pissing hot for the cops???? Konstigt. När man ser bilder på årets EM lag i santa susanna så är det ju skrattretande att se HGH-näsorna - den ena större än den andra med några stelt svettiga "ifbb pro sweden" i blå kostym o med slips LOL. Det var lite kul att dimman sensed danger och inte ville posa med Bleck på den tiden hon hängde på delta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in