2015-05-10, 18:28
Medlem
j_007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Använd VPN/Proxy.

Inget annat sätt?
Citera
2015-05-10, 20:14
Moderator
Dr Kings avatar
Bjärred kändes ärligt talat ganska vilsen bland vinerna och inte som den vinkännare han ville ge sken av att vara.
Citera
2015-05-10, 20:14
Medlem
Fasen vad stel och tråkig Bjärred (Patrik Andersson) är. :-( Hoppas han åker ur! Verkar även rätt macho.
Tråkigt att de gaddade ihop sig mot Sara. Sara sköt bra. Tomas borde väl kommit sist.
Citera
2015-05-10, 20:31
Medlem
tempeZZts avatar
Vad skönt det är att Frank är borta. Inget ont om honom, det är en underbar filur, men det är jobbigt när en deltagare tar upp så mycket plats. Mycket gemytligare stämning ikväll.
Citera
2015-05-10, 20:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
61 och 80, bra där Thomas!

Synd att de valt tävlingar som gör sig så förbannat dåligt i TV, när det är TV det handlar om.
Citera
2015-05-10, 20:45
Moderator
Dr Kings avatar
Tomas Jonsson verkar verkligen inte vara den skarpaste kniven i lådan. Kunde ingen engelska när han började i NHL och var nu inte ens nära att kunna räkna till 100 blomkrukor.
Citera
2015-05-10, 20:51
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Tomas Jonsson verkar verkligen inte vara den skarpaste kniven i lådan. Kunde ingen engelska när han började i NHL och var nu inte ens nära att kunna räkna till 100 blomkrukor.
Ja..men hockey kunde han..En av få som vunnit allt av värde.
Citera
2015-05-10, 21:04
Medlem
Rättvist och bra att Sara klarade sig kvar.
Hade hon slagit Tomas Jonsson i bågskyttet (hon sköt mycket bättre än honom) så hade han slutat sist.

Och som sagt, hoppas Bjärred missar finalen. Självgod verkar han dessutom, och förstås enormt tråkig. Men, håller trenden i sig med en man från varje grupp i final så får man väl fortsätta stå ut med honom.
Citera
2015-05-10, 21:26
Medlem
Jag hoppas det är sista gången vi har sett elstötarna. Sara är inte den första som har gett upp. Måste en enda tävlande ge upp då är det en misslyckad tävling. Underhållningsvärdet minskar då.
Citera
2015-05-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skibi
Jag hoppas det är sista gången vi har sett elstötarna. Sara är inte den första som har gett upp. Måste en enda tävlande ge upp då är det en misslyckad tävling. Underhållningsvärdet minskar då.
Jag tycker att det är den mest underhållande av alla tävlingar de kör. Det sållar ut mesarna.
Citera
2015-05-10, 22:26
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Bjärred kändes ärligt talat ganska vilsen bland vinerna och inte som den vinkännare han ville ge sken av att vara.

Italienska viner verkar inte vara Patriks grej...

Inte så märklig iofs, han spelade mesta tiden umba-bumpa-fotboll i Tyskland.

För övrigt faller ingen skugga på en av dom största profilerna i MFF...så det så.

Brottar-Sara lurade, som väntat, bort Tomas Jonsson. Helt rättvist var det inte eftersom Tomas pga sin längd hamnar längre ifrån bordet än Sara som var betydligt kortare. Det var rätt tydligt också att det tog lite för lång tid för Tomas att få fart på sin tunga kropp.

Sara förtjänade dock segern enligt min uppfattning oavsett vilket.

Någon klagade över att tävlingarna inte är riktigt TV-mässiga. Jag håller med, man måste se över hela tävlingsformen. En del bör strykas. Nytt måste in.

Dessutom börjar det bli ont om deltagare som uppfyller villkoren.
Citera
2015-05-10, 22:58
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Italienska viner verkar inte vara Patriks grej...

Inte så märklig iofs, han spelade mesta tiden umba-bumpa-fotboll i Tyskland.

För övrigt faller ingen skugga på en av dom största profilerna i MFF...så det så.

Brottar-Sara lurade, som väntat, bort Tomas Jonsson. Helt rättvist var det inte eftersom Tomas pga sin längd hamnar längre ifrån bordet än Sara som var betydligt kortare. Det var rätt tydligt också att det tog lite för lång tid för Tomas att få fart på sin tunga kropp.

Sara förtjänade dock segern enligt min uppfattning oavsett vilket.

Någon klagade över att tävlingarna inte är riktigt TV-mässiga. Jag håller med, man måste se över hela tävlingsformen. En del bör strykas. Nytt måste in.

Dessutom börjar det bli ont om deltagare som uppfyller villkoren.

Detta diskuteras varje år. Men är det inte så att man mäter upp ett "rättvist avstånd" före duellen? Alltså att man tar hänsyn till kroppslängd/armlängd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in