Flashback bygger pepparkakshus!
2015-04-28, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrValeriana
Okej, liten överdrift. Men frågan kvarstår; Om de bara åker runt för att promota podden - varför behöver de ens ett 'smalt' kamera-team?

Självklart kommer det mynna ut i något men också i dagens läge så känns det som "kändisar" inte gör något utan att ha med ett foto/film -team.

Jag mötte för några år sedan några snubbar som jobbade runt Avicii och dom var två eller tre som fotade och filmade allt han gjorde. När man pratade med dom så fanns det inget mål utan dom var anställda av hans management för att bara dokumentera allt.
Citera
2015-04-28, 22:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Tydligen ska dom skriva och regissera en långfilm (ingen dokumentär verkar det som) Premiär juldagen 2016

Gissning: Dramakomedi, med en huvudrollsinnehavare som är smått patetisk och som man som tittare älskar. Han (för det är med all säkerhet en han) har lite problem med sina relationer.
Citera
2015-04-30, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Hur vet du att den är animerad? Gud så trist.
Läste det på Fredriks instagram.
Citera
2015-04-30, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-stand
Självklart kommer det mynna ut i något men också i dagens läge så känns det som "kändisar" inte gör något utan att ha med ett foto/film -team.

Jag mötte för några år sedan några snubbar som jobbade runt Avicii och dom var två eller tre som fotade och filmade allt han gjorde. När man pratade med dom så fanns det inget mål utan dom var anställda av hans management för att bara dokumentera allt.

Du har antagligen rätt, men du KAN inte jämföra F&F med Avicii.
Citera
2015-05-10, 17:24
Medlem
BjornHsonLarssons avatar
Varför blir Filip så upprörd över att TV4 Nyhetsmorgon har skaffat en egen hundvalp? Han kallar det populism och jag förstår inte riktigt vad han menar. Anklagar han TV4 för fördumning? Då är han nog inte rätt person att yttra sig
Citera
2015-05-10, 17:54
Medlem
Ballongdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjornHsonLarsson
Varför blir Filip så upprörd över att TV4 Nyhetsmorgon har skaffat en egen hundvalp? Han kallar det populism och jag förstår inte riktigt vad han menar. Anklagar han TV4 för fördumning? Då är han nog inte rätt person att yttra sig
Jag förstår inte riktigt heller.
Nog för att det är trams, men F&F utsåg väl Sveriges sötaste hund i Breaking News (med Dogge Doggelito som programledare)?
Citera
2015-05-10, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BjornHsonLarsson
Du måste förstå att Filip, käkar benso och dricker säkert alkohol på det... Det är inte för att han har mentala problem han käkar benso och dricker sprit. Det är för att han Inte har mentala problem. Fattar du? Han har ångest för att han inte har riktigt mörker i sig... Därför försöker han skapa all denna äckliga bild av sig själv. Han vill väl provocera fram något, i sitt benso-torskande. Få en rubrik.

Vi alla vet ju vad som hände med, han och Fredrik Lindström. INGENTING. Han satt likväl i
På Spåret och tävlade glatt... Han är en riktig idiot Filip. Och det är det han vill framstå som. Det är hans ideal.
Citera
2015-05-18, 14:19
Medlem
BoysNoizes avatar
Att Fredrik Wikingsson skulle vara otrogen med 19-åringar känns som en jääääääävla reach. Han är ju hypokondriker och skulle vara livrädd för att få klamydia (då är ju hela karriären körd pga det hade avslöjat han) eller ännu värre att han gör någon brud gravid. Visst, dom har ju snackat om att dom aldrig fick ligga under tonåren men han har ju två barn så uppenbarligen får han ligga. Dock har nog Filip en del skelett i garderoben med tanke på all hans ångest osv.

EDIT: När dom skulle göra den här intervjun i Morgonsoffan i Göteborg så följde Filip med några jag känner hem för att låna deras toalett. Han pissade ner hela badrummet och det finns en bild på instagram där han har däckat i deras soffa. Lol kan se om jag hittar den.
Senast redigerad av BoysNoize 2015-05-18 kl. 14:23.
Citera
2015-05-18, 15:20
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoysNoize
Att Fredrik Wikingsson skulle vara otrogen med 19-åringar känns som en jääääääävla reach. Han är ju hypokondriker och skulle vara livrädd för att få klamydia (då är ju hela karriären körd pga det hade avslöjat han) eller ännu värre att han gör någon brud gravid. Visst, dom har ju snackat om att dom aldrig fick ligga under tonåren men han har ju två barn så uppenbarligen får han ligga. Dock har nog Filip en del skelett i garderoben med tanke på all hans ångest osv.

EDIT: När dom skulle göra den här intervjun i Morgonsoffan i Göteborg så följde Filip med några jag känner hem för att låna deras toalett. Han pissade ner hela badrummet och det finns en bild på instagram där han har däckat i deras soffa. Lol kan se om jag hittar den.

Vaddå hur skulle folk få reda på om han får Klamydia?
Citera
2015-05-18, 15:52
Medlem
BoysNoizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Vaddå hur skulle folk få reda på om han får Klamydia?

haha vet faktiskt inte kom jag på nu... Jag har aldrig haft det så vet inte hur man får bort det. Men räcker väl med penicillin va?

Klart man kan vara cynisk och så. Men utan att ens känna Fredrik så känns han verkligen inte som någon som sätter på 19-åringar. Han är ju för fan en nörd fortfarande och forna marinbiolog. Folk som lallar om att han är en karaktär kan get the fuck outta here. Men som sagt Filip som alltid vill ha en good time och som alltid är ute och dricker har nog gjort en deeeeeeel snedsteg.
Senast redigerad av BoysNoize 2015-05-18 kl. 15:57.
Citera
2015-05-18, 17:18
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoysNoize
Hitta bildjäveln.
Citera
2015-05-19, 22:25
Bannlyst
Fredrik Wikingsson borde prova sina vingar utan Filip. Inte säga upp samarbetet givetvis inte. Han dras ner av Filip... Testa vingarna Fredrik. Det är skvaller. För jag tror han vill göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in