2015-05-09, 19:57
Medlem
CommonSenses avatar
har inte string börjat dö ut? tycker aldrig jag ser tjejer med string...utan dom kör mer med hotpats aktiga trosor.

Jag som kille skulle vägra använda string, pungen kommer vara i 2 delar.
Citera
2015-05-09, 20:24
Medlem
Det kommer nog, ska du se. Män ägnar allt mer tid åt sitt utseende, tränar inte för att bli starkare utan snyggare t.ex. Det är inte länge sen det tankesättet hade setts som bögigt, liksom att gå och sola på solarium för att bli snyggare och inte för att man har psoriasis eller så. Idag finns det alla möjliga krämer och diverse piff-produkter helt riktade till män, förr var det väl på sin höjd rakvatten och kanske någon hålla krulligt hår i styr-produkt som gick an.

Men det går förstås inte på en dag, sånt här. Fortfarande är det risky business att som man ge sig på vad som har setts som kvinnliga områden. Stringtrosan är nog en bit bort men ärligt talat, var glad för det du. Sabla obekväma saker, det där. Mascaran är nog närmare i såna fall!

Den gamla sanningen att en riktig karl ska lukta snus, svett och brännvin stämmer inte riktigt längre.
Citera
2015-05-09, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Män ägnar allt mer tid åt sitt utseende, tränar inte för att bli starkare utan snyggare t.ex.

Män som vill vara snygga kommer givetvis inte bära string.
Fulaste plagg man kan tänka sig på en man.
Citera
2015-05-09, 20:50
Medlem
Jag skulle aldrig få för mej att bära stringkalsonger. Det har inte ett dugg med vad du har
för sexualitet. Män med string signalerar om inåtvändhet,excentrisk, narcisism.
De som köper stringkalsonger ,borde hellre boka tid hos psykolog
Citera
2015-05-09, 21:03
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Stringkalsonger, Gummikalsonger, Läderkalsonger, är bara bögigt.
Citera
2015-05-09, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodriguez89
Män som vill vara snygga kommer givetvis inte bära string.
Fulaste plagg man kan tänka sig på en man.

Men hur kan du säga så? Skönhet sitter i betraktarens öga! Det finns garanterat kvinnor som uppskattar en man i string, och män som aldrig skulle klä sig i annat.

http://s146.photobucket.com/user/magnus_onsala/media/stuff/Vuvuzela2.jpg.html
Citera
2015-05-09, 21:56
Medlem
Mooons avatar
Men ... det visar ju bara på hur totalt idiotiska ni är. Nä, det gör jag och många med mig inte. En mansröv upptryckt i ansiktet är inte roligt.

Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Om nu kvinnor tänder lika mycket på naken hud som män(enligt feminister), varför döljer de flesta kalsonger då så mycket jämfört med trosor? Borde inte fler män bära string som framhäver röven för kvinnorna för att på så sätt kåta upp kvinnor? Tror ni kvinnor tänder på när stringen tittar fram på en man när han sitter ner eller böjer sig fram?
Diskutera.
Citera
2015-05-09, 22:46
Medlem
Slints avatar
i amsterdam såg jag en marockansk tonårskille med vita adidasbyxor och en svart string som stack upp över byxlinningen. Ni kan ju tänka er. Då mådde jag inte bra.
Citera
2015-05-09, 23:01
Medlem
Ordlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
i amsterdam såg jag en marockansk tonårskille med vita adidasbyxor och en svart string som stack upp över byxlinningen. Ni kan ju tänka er. Då mådde jag inte bra.

Enligt empiriska observationer är det inte otänkbart att marockanen ifråga vid senare tillfälle hängde mot en byggnad och lyfter på t-shirten för att klia sig på magen varje gång ett fruntimmer passerar.

Raggningsteknik från MENA 101
Citera
2015-05-09, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slint

Män som bär string (och dessutom visar det offentligt) är HBTQ eller har någon annan sjuk fetisch. Typ som män som går runt i klänning och läppstift.

Det handlar alltså inte om att de bara råkar föredra sådana underkläder och det kan inte heller jämföras med diverse naturfolk där männen bär "string".
Citera
2015-05-09, 23:04
Medlem
Eserets avatar
För att det är tjejigt.
Citera
2015-05-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Jag säger bara string-emil.

http://www.string-emil.de/