• 1
  • 2
2015-05-09, 18:31
Medlem
NyanNyans avatar
Om nu kvinnor tänder lika mycket på naken hud som män(enligt feminister), varför döljer de flesta kalsonger då så mycket jämfört med trosor? Borde inte fler män bära string som framhäver röven för kvinnorna för att på så sätt kåta upp kvinnor? Tror ni kvinnor tänder på när stringen tittar fram på en man när han sitter ner eller böjer sig fram?
Diskutera.
Citera
2015-05-09, 18:33
Medlem
TheDarkCats avatar
För att det gör ont som fan och man får bajsränder antar att du menar kalsonger? eller trosor?
Citera
2015-05-09, 18:34
Medlem
String är underbart!
Citera
2015-05-09, 18:34
Medlem
Tror dock att de flesta kvinnor tänder på vad som anses vara manligt, dvs inte string.
Citera
2015-05-09, 18:38
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
För att det gör ont som fan och man får bajsränder antar att du menar kalsonger? eller trosor?
Du menar alltså att varje kvinna som bär string alltid har bajsränder i sina använda, otvättade trosor?
Citera
2015-05-09, 18:40
Medlem
Västkustskts avatar
Jag säger bara string-emil.

http://www.string-emil.de/
Citera
2015-05-09, 18:41
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agarebagare
Tror dock att de flesta kvinnor tänder på vad som anses vara manligt, dvs inte string.
Detta är den bittra sanningen, förmodligen, ja. Men kanske åtminstone kvinnliga feminister har lyckats övertala sig till att tända på män i string?
Citera
2015-05-09, 18:47
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Du menar alltså att varje kvinna som bär string alltid har bajsränder i sina använda, otvättade trosor?
Jag syftar på män ärtskalle.
Citera
2015-05-09, 18:47
Medlem
Ordlands avatar
Stjärten skulle bli kall och "nopprig", för att inte tala om fag-faktorn när man tappar något på jobbet, böjd framåtstupa med butt-crack är kutym men anständigt beteende innefattar inte string i ekvationen.
Citera
2015-05-09, 19:00
Medlem
InvalidSouls avatar
Det anses inte vara manligt, och är man inte manlig så är man antingen gay eller trans eller misslyckad, tycks samhället säga. Och är man manlig är man ett svin.

Bodybuilders bär ju speciella... vad de nu heter. Ser ut som strings, typ. Men det är till tävlingar.

Samtidigt finner få kvinnor strings attraktivt på män. Finns nog fler killar som gillar det på killar än tjejer.

Men jag vet inte, fick jag välja själv så skulle jag nog ha på mig såna där "boyshorts" till vardags. Lär väl vara ganska sköna.
Citera
2015-05-09, 19:01
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:

Citat:
Jag syftar på män ärtskalle.
(min fetning)
Så du torkar dig alltså inte i röven efter du klubbat? Fräscht.
Citera
2015-05-09, 19:21
Medlem
UncleZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Jag säger bara string-emil.

http://www.string-emil.de/
Mums!
Citera
  • 1
  • 2