2015-03-20, 15:40
Medlem
[quote=Dildolinda|52698093]En 38-årig kvinna bosatt på Marklandsgatan 31 såg hela händelsen enligt en gemensam bekant och har äntligen gett info om både knivskärningen och mordet via skotten på Adam. Äntligen människor med civilkurage. Även att hon via sin Facebook kännt sig hotad stod hon upp för sin sak.

Nu undrar vi om fupen snart kommer?

Vilka vi? Du och dina hjärnspöken?
Och som jag och flera skrivit innan, snyggt att du avslöjat denna kvinna..om hon nu finns överhuvudtaget..
Citera
2015-03-20, 17:26
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
En 38-årig kvinna bosatt på Marklandsgatan 31 såg hela händelsen enligt en gemensam bekant och har äntligen gett info om både knivskärningen och mordet via skotten på Adam. Äntligen människor med civilkurage. Även att hon via sin Facebook kännt sig hotad stod hon upp för sin sak.

Nu undrar vi om fupen snart kommer?
Hoppas alla våldsamheter försvinner nu.

Såg hon det från sin balkong eller? Med din kunskap om Borås och dess geografi tror du väl att man kan de brottsplatsen från marklandsgatan.
Citera
2015-04-20, 00:33
Medlem
Vilka är värstingarna i Hässleholmen?
Citera
2015-05-05, 10:47
Medlem
Jahopp de rör på sig utredningen.

http://www.bt.se/boras/borasare-misstanks-for-medhjalp-till-mord/
Citera
2015-05-06, 15:47
Medlem
khattuggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Updateindex
Vilka är värstingarna i Hässleholmen?

är lite olika i olika åldersgrupper, finns rätt grova ungdomar men även unga män som har digra brottsregister
Citera
2015-05-07, 22:48
Medlem
nutsies avatar
Fallet verkar bli löst inom snar framtid http://www.bt.se/boras/borasare-misstanks-for-medhjalp-till-mord/
Citera
2015-05-08, 11:35
Medlem
khattuggares avatar
Sh*hab Sh*hdadz*ei, f. 1995

Edr*s N*zarifar, f. 1993

Båda bor på hässleholmen, båda dömda sedan tidigare
Citera
2015-05-08, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khattuggare

Edr*s N*zarifar, f. 1993

Kan inte fatta att dessa två har gjort detta. Även om de sysslar med kriminalitet så känns det inte som att någon av dessa är kapabla till detta. Bekant med dem.

Jag menar absolut inte att det inte stämmer utan jag är chockad.
Citera
2015-05-08, 16:17
Medlem
khattuggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenWW
Kan inte fatta att dessa två har gjort detta. Även om de sysslar med kriminalitet så känns det inte som att någon av dessa är kapabla till detta. Bekant med dem.

Jag menar absolut inte att det inte stämmer utan jag är chockad.

Nä jag förstår att det blir så när man är bekant med dem. Själv känner jag inte till dem så, men har hört Edr*s namn förut. Har nog sett honom på facebook kanske.

Det är Sh*hab som är häktad, Edr*s verkar vara fri men han står som misstänkt i målet. Det är troligen Sh*hab som är huvudmisstänkt antar jag. Han är även misstänkt för grovt penningtvättsbrott tydligen.

Synd att man sabbar sitt liv så, när man är så ung.. precis som de andra två som nyligen åtalades för mord på Hässleholmen, N*jib och Ahm*d .. bara 19 år, fy fan alltså
Citera
2015-05-09, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khattuggare

Edr*s N*zarifar, f. 1993

Afrika ?
Citera
2015-05-09, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Afrika ?

Sh*hab är från Iran vill jag minnas. Den andre vet jag inte vem det är, men det låter ganska iranskt också.
Citera
2015-05-09, 12:57
Medlem
antigravitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Sh*hab är från Iran vill jag minnas. Den andre vet jag inte vem det är, men det låter ganska iranskt också.

Sh*hab är från Pakistan.

Tycker detta är sjukt tråkigt om det stämmer, vilket det väl gör eftersom det gäller den högre graden av misstanke. Den andra killen känner jag inte, men Sh*hab har jag träffat flera gånger och har aldrig fått något annat än goda intryck av honom. Menmen, tydligen kan jag bedöma människor fel.

Är det någon som har koll på vem idrottsprofilen är som blivit anhållen misstänkt för medhjälp till samma mord? http://www.bt.se/boras/ytterligare-tre-anhallna-for-medhjalp-till-mord/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in