2015-05-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antigravitation
Sh*hab är från Pakistan.[/url]

Är du helt säker på detta? Var nästan säker på Iran, men fel av mig isf. Såvida det inte existerar två med samma namn, i samma ålder, boendes på Hässle.
Citera
2015-05-09, 13:54
Medlem
antigravitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Är du helt säker på detta? Var nästan säker på Iran, men fel av mig isf. Såvida det inte existerar två med samma namn, i samma ålder, boendes på Hässle.

100% säker.
Citera
2015-05-09, 15:03
Medlem
Citat:
100% säker.

Jag har för mig att han tillhör folkgruppen Balucher, som väl finns i både Pakistan och Iran?

Som du säger får man ett väldigt bra intryck av honom. Men samtidigt har man fått höra att han inte backar för nåt.

Vad det gäller idrottsprofilen så är han säkert med i FC Ibra.
Citera
2015-05-10, 22:28
Medlem
S...... är min pojkvän, finaste snällaste underbaraste människan ja någonsin stött på, han bryr sig och hjälper andra så otroligt mycket. Jag som hans tjej har iallafall inget dåligt att säga om honom. Och blev helt förstörd när detta hände. Och det kan inte vart han som är skyldig. Tror bara han kan vart med fel människor eller fel plats vid fel tillfälle. INTE likt honom. VÄRLDENS FINASTE MÄNNISKA.
Senast redigerad av chokladponny 2015-05-10 kl. 22:36.
Citera
2015-05-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek

Han är från balochistan.
Citera
2015-05-10, 23:23
Medlem
antigravitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladponny
S...... är min pojkvän, finaste snällaste underbaraste människan ja någonsin stött på, han bryr sig och hjälper andra så otroligt mycket. Jag som hans tjej har iallafall inget dåligt att säga om honom. Och blev helt förstörd när detta hände. Och det kan inte vart han som är skyldig. Tror bara han kan vart med fel människor eller fel plats vid fel tillfälle. INTE likt honom. VÄRLDENS FINASTE MÄNNISKA.

Som sagt har jag aldrig fått ett intryck av att han skulle kunna göra någonting sådant. Alltid varit väldigt trevlig när jag stött på honom. Jag hoppas att han blivit felaktigt misstänkt och släpps fri. Dock misstänkt på sannolika skäl, vilket tyder på att det finns ganska stark bevisning.

Och som svar på din andra post. Balochistan är en av fyra provinser i Pakistan, right?
Citera
2015-05-11, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khattuggare
Sh*hab Sh*hdadz*ei, f. 1995

Edr*s N*zarifar, f. 1993

Båda bor på hässleholmen, båda dömda sedan tidigare

Kanske inte världens bästa idé att ge ut namn.
Citera
2015-05-11, 11:10
Medlem
svennebabbians avatar
Citat:

det är så fruktansvärt sjukt att läsa sådana snyfthistorier "han är så snäll" (uppenbarligen inte då han är dömd sedan tidigare)

tänk då anhöriga till offret vad dom tycker om din kebab, i deras ögon är han nog djävulen själv och bör brännas på bål.

detta är två sidor av samma mynt.

så håll snyft historien för dig själv
Citera
2015-05-11, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennebabbian
det är så fruktansvärt sjukt att läsa sådana snyfthistorier "han är så snäll" (uppenbarligen inte då han är dömd sedan tidigare)

tänk då anhöriga till offret vad dom tycker om din kebab, i deras ögon är han nog djävulen själv och bör brännas på bål.

detta är två sidor av samma mynt.

så håll snyft historien för dig själv

Hållkäften på dig snälla, folk skriver vafan dem vill här likaså kan väl jag också göra det? För det är min åsikt , ingen bad om den , men ja bad fan inte om din heller, så gå och kör upp något
Citera
2015-05-11, 17:03
Medlem
antigravitations avatar
Citat:
Kanske inte världens bästa idé att ge ut namn.

När en flashbackare får tag i namnet brukar det läggas upp här, så det funkar. Var glad över att det är markeringar i som gör att man inte får fram tråden genom att googla hans namn.

Att du och svennebabianen munhuggs tjänar ingenting till. Eftersom han omnämner S som "din kebab" så är det ganska tydligt att han är rasist, och såna behöver man inte bry sig om.

Faktum kvarstår dock, att S är anhållen på sannolika skäl misstänkt för medhjälp till mordet. Det troliga är att han inte bara "kan vart med fel människor eller fel plats vid fel tillfälle", utan att han faktiskt har varit delaktig i detta. Därmed inte sagt att han är den som skjutit, men delaktig är troligt (även om jag som jag skrivit tidigare hoppas på att han är felaktigt misstänkt).

Har du talat med honom nånting?
Citera
2015-05-12, 20:57
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Sh*hab är från Pakistan.

Tycker detta är sjukt tråkigt om det stämmer, vilket det väl gör eftersom det gäller den högre graden av misstanke. Den andra killen känner jag inte, men Sh*hab har jag träffat flera gånger och har aldrig fått något annat än goda intryck av honom. Menmen, tydligen kan jag bedöma människor fel.

Är det någon som har koll på vem idrottsprofilen är som blivit anhållen misstänkt för medhjälp till samma mord? http://www.bt.se/boras/ytterligare-tre-anhallna-for-medhjalp-till-mord/
Nu skriver även GT om idrottsprofilen. Han ska vara fotbollsspelare med meriter från både Allsvenskan och landslag.
http://www.expressen.se/gt/ex-allsvensk-spelare-misstankt-i-mordfall/

Kan det röra sig om Rich*rd Y*rsuvat? *=a
Fem inhopp i Allsvenskan för Elfsborg 2011 och en U19-landskamp samma år. Nu spelar han i Norrby men har tidigare gjort spelat i Öis och Värnamo.
Citera
2015-05-12, 21:13
Medlem
antigravitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
Nu skriver även GT om idrottsprofilen. Han ska vara fotbollsspelare med meriter från både Allsvenskan och landslag.
http://www.expressen.se/gt/ex-allsvensk-spelare-misstankt-i-mordfall/

Kan det röra sig om Rich*rd Y*rsuvat? *=a
Fem inhopp i Allsvenskan för Elfsborg 2011 och en U19-landskamp samma år. Nu spelar han i Norrby men har tidigare gjort spelat i Öis och Värnamo.

Låter väldigt troligt att det är han nu när du säger det. Han kommer från området och kan säkert tänkas röra sig i dessa kretsar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in