2015-05-05, 13:27
Medlem
Adifreaks avatar
Någon som beställt ifrån Borstahusen? beställde för 9 dagar sen har fortfarande inte fått mitt paket.
Senast redigerad av Adifreak 2015-05-05 kl. 13:42.
Citera
2015-05-05, 16:00
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adifreak
Någon som beställt ifrån Borstahusen? beställde för 9 dagar sen har fortfarande inte fått mitt paket.

Jag har beställt därifrån, gick väldigt smidigt!
Skicka mail till dom och fråga vad som tar tid?
Citera
2015-05-05, 17:29
Medlem
DebbieHarrys avatar
Citat:

Gick smidigt och bra när jag köpte ett par skor därifrån tog 3-4 dagar
Citera
2015-05-06, 11:43
Medlem
Adifreaks avatar
hmm märkligt, har fortfarande inte fått mitt, bor själv i Malmö. ångrar att jag bara inte tog tåget upp och hämta det i butiken... får väl skicka ett mail till dem
Citera
2015-05-06, 12:41
Awaiting Email Confirmation
Citat:
hmm märkligt, har fortfarande inte fått mitt, bor själv i Malmö. ångrar att jag bara inte tog tåget upp och hämta det i butiken... får väl skicka ett mail till dem

Bara att ringa eller maila. Säkert blivit något fel, gick smärtfritt för mig!
Citera
2015-05-07, 09:16
Medlem
Adifreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Bara att ringa eller maila. Säkert blivit något fel, gick smärtfritt för mig!

har pratat med Borstahusen och posten. posten har slarvat bort mitt paket.. så jag postens fel.
Citera
2015-05-07, 11:20
Avslutad
Behöver tips på nya skor! Har haft LA Trainer's i några år.
Citera
2015-05-07, 14:27
Medlem
Adifreaks avatar
Citat:
har pratat med Borstahusen och posten. posten har slarvat bort mitt paket.. så jag postens fel.

Nu kom paketet ändå. jävla posten
Citera
2015-05-07, 14:29
Medlem
Adifreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltaurin

Beror på vad du är ute efter? mina favoriter är nog Rouge, men kan vara svåra att få tag på nu. köpte nyss ett par vanliga Gazelle inte så svåra att hitta, sitter fint.
Citera
2015-05-07, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltaurin

Ska du enbart ha ett par så rekommenderar i alla fall jag att välja en ''enkel'' färg. Säg ett par klassiska vita Stan Smith, som imo passar bra till typ allt.

Eller en av mina favoriter, http://thesolesupplier.co.uk/wp-content/uploads/2014/11/Adidas-Originals-Hamburg-Kopenhagen-01.jpg?4eaa86 (matchar SI patchen).
Citera
2015-05-07, 21:57
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoffePersson
Ser det verkligen ILLA ut med fläckarna då? Eller kanske det kan va shysst, att den ser använd ut bara?
Kanske påminner den om någon av dessa S.I jackor som ändrar färg, eller är handmålade? Vissa av dem ser juh faktiskt ut att ha fått fläckar på sig..

Du har inte lust att fota och lägga upp bilder?

Men jag förstår om drt är jobbigt om du precis köpt en jacka för 5k och det första som händer är att den får fläckar..
när något är nytt så vill nan juh att det ska se nytt ut också.

men ta gärna några bildrr (där du har jackan på dig) och i normalt dagsljus. Det kan juh hända att fläckarna inte syns om man inte "letar" efter dem i strålkastarljus? Hoppas eet löser sig för dig iaf.

Mvh Roffe.
Nej det ser tyvärr förjävligt ut. Orkar inte fixa foton. Har haft jackan ett tag och tvättat den förut utan problem. Nu vet jag inte vad som hände.
Citera
2015-05-08, 10:17
Avslutad
Citat:
Beror på vad du är ute efter? mina favoriter är nog Rouge, men kan vara svåra att få tag på nu. köpte nyss ett par vanliga Gazelle inte så svåra att hitta, sitter fint.

Helst några som är liknande LA Trainer. Men är öppen för alla sorters skor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in