Citat:
Ursprungligen postat av
skotittare
Jag skriver ofta hen om andra, inte om mig själv.
Och nej, jag är inte från söder men jag bor här. En typisk Flashbacksnubbe skulle säkert se mig som hipster, jag hävdar dock att jag inte är det.
Jag tycker mest att det är sorgligt att du har så snäva bilder om hur en man respektive kvinna är.
Du har även sagt att mitt nick är kvinnligt vilket ju bara är skrattretande. Skotittare syftar på genren shoegaze helt enkelt.
Och det här med keso. Jag har ett jobb som ofta kan vara riktigt stressigt och då jag inte har tid för att äta lunch så slänger jag i mig nåt snabbt istället som jag inte behöver laga och som går på en minut att sleva i sig på stående fot.
Jag börjar bli jävligt irriterad på de här anklagelserna, för de är så jäkla löjliga.
Kesogrejen är en annan person som pratat om. (återkommer när jag kommer på hans nick)
Och: ingen man skulle ha en bild på en person som "lekej med sin lilla djake"....
Och du är inte ens ung, (då
möjligen) och en person i din ålder och MAN - skulle alltså verkligen! inte ha en sådan bild - men jag har skrivit flera gånger, att det
inte minst handlar om HUR du skriver - och då menar jag inte vad du skriver, som tex hen. Hen är bara en liten bonus som inte talar för din sak.
Det i din text som jag fetade, talar inte heller för din sak. Typiskt en sådan sak som en feministlobbykvinna skulle skriva. SKULLE - du vara man, så är det givetvis inte kul att bli anklagad för att trolla runt som kvinna, men det finns ingenting som framkommer så får mig att tro annorlunda mot vad jag hittills gjort.
Edit: ok, så du bor på söder. (kesosnacket o hipster på söder kommer från samma man, nicket jag ej minns just nu. Jag tog alltså upp detta med hipster från söder, för att han vid två tillfällen skrivit till mig i tråden, om att han tror att du är just en hipster från söder).
Kesogrejen don´t do so much for me - men det talar ju iaf inte till din fördel
Personligen tror jag att du är en s.k. "genusmedveten" tjej på ca 30-40, som flyttade till söder för att där finna de som är mer som du o tycker mer som du. (än tex där du bodde innan). Och den typen av tjejflyttar är extremt vanliga. Tjejtrendsflyttar kan vi kalla dessa idag så populära flyttar.
Och lite keso här o
hen där, och massor av mig analyserade inlägg där du skriver som en kvinna - allt detta sammantaget talar för att du är en kvinna. Du håller vidare kvinnor så extremt kategoriskt om ryggen - precis som en feministkvinna i en diskussion skulle göra. Det är ytterligare en sak som talar emot dig. Dvs,
du tar som kvinna åt dig - som
BARA en debattglad, (debattarg)
feministkvinna skulle göra. Räkna med att det inte går att trolla i en evighet, utan att någon till sist får nog.
Och är du kvinna, och lyckats slippa, (rejäla) trollanklagelser genom 5000 inlägg - klart som fan att det då är tråkigt att stöta på patrull

det kan ju vem som helst förstå - för i det läget gick ju allt så smooth för dig med ditt trollande.
Det finns inga män som skriver som kvinnor, eller kvinnor som skriver som män - tittar man tillräckligt mkt på en persons sätt att skriva, så är det
därför lätt att sortera ut trollen.
Även extra jobbigt för dig, eftersom, (du o alla andra vet detta) kvinnor idag är så extremt vana att alltid komma undan med saker. Klart man som kvinna då vill att det ska fortsätta vara så.